Juli mom to be?

Hoi meiden!

Hoe is het met jullie?
Hier alles ok hoor! Vandaag was ik heel de dag misselijk, hihi.
Maar voor de rest alles prima.

@Natas,

Hoe was het vandaag bij de VK?
Hoop dat alles ok is, laat je het even weten?

Groetjes, Suza

He hallo allemaal,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen.

Ik ben voor de eerste keer zwanger en ben 5 juli uitgerekend volgens de berekening.
Ik vind het allemaal erg spannend net als iedereen natuurlijk.

Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Wel dat ik gevoelige borsten heb een soms wat moe ben. Maar ja eigenlijk was ik altijd al moe.

21 november mag ik al voor een echo dit omdat mijn laatste menstruatie niet zoveel voorstelde.
Eigenlijk vind ik het heel eng. Soms ben ik wel eens bang dat ze zeggen nou mevrouw hoe komt u erbij dat u zwanger bent er is helemaal niks te zien.

Mijn test zei toch overduidelijk ZWANGER. En ik was altijd heel regelmatig ongesteld dus na 3 dagen overtijd wist ik het eigenlijk wel.

Ik heb het de ouders al verteld. Kan mijn mond ook niet dicht houden. Vond het wel moeilijk om mijn moeder dit nieuws te vertellen aangezien mijn vader in juni is overleden. Mijn vader keek ontzettend uit naar klein kinderen.Ik hoop dan ook dat alles goed gaat want nog een verlies kan ik niet verdragen.

Mijn vader zei altijd als jij een kindje hebt dan ben ik altijd bij je. Ik hoop dat hij dat nu ook zal doen.

Zo dit was mijn verhaal.
trouwens ik ben 31 jaar.

Groetjes,
Sandra

Hoi meiden!!!

Vanmorgen was het zover....................

En jullie zullen het niet geloven, wij geloven het zelf ook niet, maar......

ER WAS EEN HARTJE TE HOREN EN ALLES ZAG ER HARDSTIKKE GOED UIT!!!!!!!

Jeetje zeg, een week in de stress en nu laat Spruit gewoon zijn hartje horen.. Zoals ik al zei; alles is goed verder en in principe mag ik nu weer naar de verloskundige toe.
Maar als het me gerust zou stellen dan mag ik nog een keertje een echo in het ziekenhuis laten maken, dus daar maken we gebruik van en we mogen maandag 26 november weer. Daarna door naar de verloskundige.

Tot zover dit goeie nieuws. En nu lekker genieten op de bank en mezelf laten verwennen door manlief.............

Veel liefs van mij.

Welkom Sannie en Heuvel, en nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Natasha, wat een geweldig nieuws, en wat ontzettend gaaf dat je het hartje gehoord hebt. Het eerste bewijs dat er echt een levend wezentje in je groeit wauw.
Dat had je wel verdiend naar al die stress en zorgen van afgelopen week.

Hallo meiden,

Ook ik word als het goed is een juli moeder!! Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger, dus echt heel kort, maar goed.... de test was positief!!!
Ik ben 19 juli uitgerekend. Dus wil graag met jullie meepraten!

Maak me wel een beetje zorgen, ik heb lichte krampjes in mijn buik en op 1 plek aan de linkerkant kan het flink steken! Als ik dan gepoept heb (sorry,.....), gaat het weer even weg. Dit is al vanaf zaterdag.
Iemand enig idee of dit voortekenen zijn van een miskraam?

Liefs Koekeltje

Hallo iedereen!!

Ik sluit me ook graag bij jullie aan. Vorige week donderdag heb ik positief getest!!!
Volgens mn eigen berekening ben ik 16 juli uitgeteld.

Ik vind het allemaal nog wel heel erg spannend, heb een half jaar geleden nl een vroege miskraam gehad.

Tara

Natas wat geweldig zeg!! Super, oohw ik ben echt blij voor jullie.

Nu kan het genieten beginnen he?!

Liefs, Suza

En voor de nieuwe juli-meiden, van harte gefeliciteerd en welkom bij de juli club!!

Hallo Natas!

Wat fijn om te lezen dat alles goed is!
Geniet ervan!
Groetjes Linda.

Terug
Bovenaan