Juli mom to be?

Hoi Hoi
Hier weer een Julimoeder!!
Om precies te zijn 5 juli en zoooooooooo.. onzeker en bang.
Heb ik het voorjaar 2 miskramen gehad. Dat hakt er wel in hoor!

Maar we slepen elkaar de 3 maanden wel door!!

Liefs

Oh ja, 15 november gyneacoloog!! I.v.m de vorige miskramen.Dit wordt ons 3e kindje!

p1984m, het ligt idd aan de lengte van je cyclus.

Linda en kidslifestyle, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en gezellig dat jullie meekletsen.
Hopelijk komt er nu snel een eigen juli deel waar we verder kunnen kletsen.

Zometeen komt moeders voor moeders, kan ik gelijk nog een keer testen, zijn er nog meer meiden hier die mee gaan doen?

Babyboom heb ik niet gezien dit keer.

Nog steeds geen zwangersignalen hier behalve dat ik het erg snel warm heb en dan nog steeds dat vage gevoel in mijn onderbuik.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling weet niet of het zo is, maar het lijkt me erg heftig als het wel zo is.

Hoi meiden,

Voor de 2 nieuwe meiden: van harte en welkom!! Volgens mij zijn we allemaal of 3 of 5 juli uitgerekend!!

Gezellig hoor!

Hier alles goed, voel me met de dag echt meer zwanger.. wel leuk! Ooh Niesje, ik had ook al gedroomd over een tweeling vd week.. bij ons in de familie komt het veel voor, ook mn moeder is er een van een tweeling dus het zou zo maar kunnen.

Ik heb gisteren ook Babyboom gezien, was wel een heftige uitzending. Ze laten nl ook vooral dat soort dingen zien. Alles wat gewoon goed gaat trekt natuurljk geen kijkcijfers!

Bij mij komt mvm woensdagavond langs, ben benieuwd...Het is voor een goed doel, dus dat doe ik graag.

Groetjes Suza

Shit, shit, shit...............

Sorry hoor. Kom net van de wc af en een klein beetje bloedverlies!!! Het zal toch niet waar zijn??

Verder (nog) geen krampen enzo, maar ik vrees het ergste. Ik zit te twijfelen of ik nu ziekenhuis zal bellen of toch nog even het weekend zal afwachten...

Ik hou jullie op de hoogte!

X

Oh natas75, dat is schrikken! Het kan natuurlijk onschuldig zijn, maar ik zou toch je gyn/verloskundige even bellen hoor, al is het maar om je gerust te laten stellen.

Ik zal voor je duimen meid!

Hi Natas,

Oohw wat een schrik zeg! Als ik jou was toch even vk bellen, zeker nu het weekend voor de deur staat. Pfffffffff ik had het ook afgelopen maandag, wat een schrik zeg, gelukkig niks aan de hand, het komt echt heel veel voor aan t begin vd zwangerschap..

Rustig aan en denk aan je!

Sterkte meid,
liefs Suza

hoi

Gets, natas, wat vervelend zeg!!
Weet je inmiddels al wat meer? Heb je de verloskundige nog gebeld?
Er wordt idd altijd gezegd dat zolang je geen krampen hebt...
Misschien iets van oud bloed??
Ik duim voor je dat alles goed komt!!

Liefs liefje

He Natas!

Hoop voor je dat alles goed is!
Denk aan je!
Benbenieuwd hoe je je nu voelt....

Liefs

Terug
Bovenaan