Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey meiden!

Fijn dat jullie er toch nog zijn, haha! Ik was ondertussen maar weer verder gegaan met m'n scriptie.

Rianne, heel begrijpelijk dat je je zo voelt! Hoop zo op een betere uitslag woensdag! En ik duim voor je dat er geen operatie hoeft plaats te vinden. Daar moet je voorlopig nog niet vanuit gaan hoor!

Ik zal zo maar weer eens naar de wc gaan. Aan de ene kant hoop je dat er nog niks is, maar aan de andere kant heb je ook geen zin in die onzekerheid en wil je gewoon verder kunnen!

We hebben zo een hier in de buurt een informatie avond. Ze willen deze huizen waarschijnlijk op de monumeten lijst gaan zetten (huizen uit 1920). Mocht dat gaan gebeuren dan houdt dat waarschijnlijk in dat we niets meer aan ons huis mogen veranderen of bijbouwen. Waarschijnlijk moet dan zelfs het schilderwerk aan de buitenkant van alle huizen hier hetzelfde zijn, bah! Maar goed, zover is het nog lang niet. Laten we vanavond eerst maar eens aanhoren wat de Gemeente van plan is.

Ben zo dus even weg, maar daarna weer terug!

Liefs, ikke

hey meiden,

daar was ik weer eens. heb net al jullie verhalen terug gelezen. wat is er weer een hoop gebeurd. voor alle meiden die ongi zijn geworden: echt balen hoor. ik had echt gehoopt dat er een hoop nieuwe zwangere zouden zijn maar helaas.

@Jannie, gefeliciteerd meid. wat fijn dat alles goed is.

@MissX, spannend joh. wel raar dat je ongi nog niet is doorgebroken. zou het dan toch.......... ?

@Rianne,wat een verhaal zeg. jeetje. hoop dat het snel achter de rug is en je er weer volop voor kunt gaan.

hier is alles weer rustig voor zover dat gaat. heerlijk op Texel geweest alleen voor mijn gevoel veels te kort. heb vandaag weer gewerkt. pfff, viel niet mee. heb extra met de kinderen geknuffeld. dat doet altijd een hoop goed. gelukkig hebben mijn maanetje en ik een hoop steun aan elkaar.

mijn ongi is weer voorbij en nu weer aan het klussen. we hebben ons wel voorgenomen om het een beetje op een laag pitje te zetten. ik was er teveel mee bezig en met het trouwen en het overlijden van mijn schoonvader maakte ik mezelf een beetje gek. we gaan nu proberen om eerst maar eens even onze rust te vinden. ik blijf jullie volgen hoor en zal ook zeker wel berichtjes achterlaten, maar we zien wel even de komende 2 a 3 maanden waar het schip strand. er is zoveel gebeurt de afgelopen tijd. echt een emotionele achtbaan. we blijven natuurlijk ook gewoon klussen maar willen er geen moeten van maken op dit moment. we zien het allemaal wel.

ik laat snel weer wat van me horen. en nogmaals erg lief dat jullie aan me denken.
tot snel.
liefs Christy

Hey lieverds,

Nou, net na m'n berichtje hier van toen straks, een heeeeel ietsie pietsie klein beetje bruinig op m'n inlegkruisje. Ter grootte van een vingertop zeg maar. Met afvegen verder niets en net weer hetzelfde verhaal. Bruin, dus je zou denken oud bloed. Hier begint normaal gesproken m'n ongi mee, maar dan zet het na een paar uur toch echt door tot een heftige bloeding. Ik heb niet het gevoel dat dat vanavond nog gaat gebeuren. Voel me ook nog steeds niet ongesteld. Ik vind het zo raar allemaal, snap er helemaal niets meer van.

@Chris, heel goed dat jullie er alle tijd voor nemen en er niet teveel mee bezig gaan. Zou ik ook eens moeten doen! Kan me zo voorstellen dat dit nu even niet jullie prioriteit heeft. Mocht het komen, dan is dat helemaal geweldig. Maar even geen 'moeten' voor jullie. Heerlijk dat je zo van de kindertjes op je werk kunt genieten en dat jij en je vent zoveel steun aan elkaar hebben. Kom maar lekker hier langs wanneer jij er behoefte aan hebt en voel je niet verplicht!!

Nou, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van alle ontwikkelingen!

Liefs en een dikke kus, ikke

Hoi meiden

Vandaag lekker laat beginnen met werken! Kon ik vanmorgen uitslapen. Was wel fijn, want ik had gisteren een etentje van m'n werk.
Wat ben ik blij met jullie! Gisteren kreeg ik namelijk een mailtje van een vriendin van de basisschool, dat ze al 20 weken zwanger is. Echt super voor haar hoor, maar dan denk ik toch waarom zij wel en ik niet.... Ik weet natuurlijk helemaal niet hoe lang het heeft geduurd voordat ze zwanger was. Ik ben in ieder geval blij dat ik hier kan zien dat zwanger worden niet te plannen is.
Ik heb trouwens deze ronde veel meer last van m'n ongi, vooral veel bloedverlies. Dit is alweer de 7e dag, dus ik hoop dat het snel voorbij is! Kunnen we weer aan de klus.

@MissX: Wat een onzekerheid zeg! Ik duim voor je dat de RD'tjes niet gaan komen. En als ze toch van plan zijn te komen, dit snel doen. Lastig he, dat onze lichamen elke keer weer anders doen.
De paprikasalade was lekker hoor!

@Ryanne: Ik heb die film vorig jaar in de bios gezien met m'n mannetje! Was wel lachen!

@Rianne: Ik duim voor een 0-waarde morgen!

@Christy: Ik begrijp dat jullie op een lager pitje verder gaan. Jullie zitten ook in zo'n heftige tijd.
Werken met kinderen is altijd wel een goede troost he!

Nou, ik ga zo maar eens richting werk!

Liefs Puk

goeiemorgen meiden!!

@ rianne,ik duim echt dat je zo snel mogeluk een 0 waarde hebt!!

@ puk, snap helemaal je verhaal!! er zijn ook zoveel mensen om ons heen die zwanger zijn geworden,zelfs meiden die nog aan de pil waren
en jeetje wat duurt jou ongi lang!! de 7de dag alweer...... heb je ook veel buikpijn?
Ik heb dan een beetje geluk ermee duurt bij mij meestal 3 dgn.

@ missX, nog steeds niet doorgebroken??? wat eenonzekerheid  afgelopen maanden had je toch wel een vrij regelmatige cyclus??

@ de rest hoe is het met jullie?

Oja ik ben deze week ook 2x gebeld door 2 vriendinnen, 1tje zat te vertellen dat ze al 5 maanden zwanger was terwijl ze het niet wist  geen klachten die maanden en de ongi kwam nog iedere maand...... ze had nu afgelopen week last van haar buik en ging naar de dokter en dit is het resultaat!! wist niet dat het ook zo kon??...... blijkbaar wel dus.

en die andere virendin vertelde dat ze in feb gestopt was met de pil ongi kwam meteen opgang en is 2x ongi geweest en toen niet meer,ze dacht eigelijk dat het nog temaken had met het ontpillen zeg maar.
Na 3 wkn overtijd deed ze een test(respect dat je zoo lang kan wachten) was negatief. bij 5 wkn weer een test gedaan weer negatief...
en bij 8 weken was het positief. echt ook heel bizaar...... vinden jullie niet?

Ik heb vandaag een late dienst van 15.00 tot 23.00 me 1ste dagje weer naar een maand.

fijne dag allemaal
-X-

Goedemorgen dames!

Wat lief dat jullie zo meeleven! Maar vanmorgen toch iets meer bruin op m'n inlegkruisje. Wel nog steeds heel donkerbruin, maar het zet nog steeds niet door. Bah, heb er nu echt genoeg van, laat het nu maar gauw doorzetten. M'n volgende NOD schuift op deze manier ook steeds verder op omdat je geloof ik pas mag beginnen met tellen vanaf de dag dag dat het doorzet. Als het vandaag doorzet, zou ik een cyclus hebben van 28 dagen, das wel mooi dan. De eerste 27, de tweede 30 en dan nu 28. Daar hopen we maar op. M'n hele kleine hoop dat het misschien toch raak zou zijn is nu iig wel weg. Een innestelingsbloeding kan volgens mij nooit zo lang duren en is denk ik ook niet bruin, of wel?

@Puk, jeetje, nog steeds ongi, das ook niet fijn! Kan me je gevoel bij de mail helemaal voorstellen! Zou ik ook gehad hebben!

@Liss, wat een aparte verhalen! Dat meisje dat al 5 maanden was heeft zeker de pil geslikt? Geloof dat je dan nog gewoon je ongi krijgt omdat het eigenlijk kunstmatig is. Zo zat dat toch? Ik ken een meisje dat ook helemaal niet wist dat ze zwanger was. Altijd van zichzelf al best stevig. Tot ze aan het trainen was ( voetbal) en last van haar buik kreeg. Bij de eerste hulp aangekomen begonnen de weeen en floep, daar was het kind! Van een vakantieliefde (in het buitenland) en ze heeft die jongen nooit op de hoogte gebracht dat hij nu vader is. Daar kan ik echt niet inkomen!!!!
Werkse vandaag meis! Zal wel weer tegenvallen, zo de eerste dag na de vakantie!

Ik heb vannacht trouwens weer gedroomd. Droomde dat ik in de situatie zat waarin ik nu zit (met telkens dat 'bloed'verlies) en dat ik een test deed waar langzaam een streep op verscheen! Net toen we naar onze ouders wilden gaan om het goede nieuws te vertellen werd ik wakker. Valt dat even tegen, haha!

Nou meiden, fijne dag vandaag!

Liefs, ikke

NOD   :

Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar,  ?? oktober, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

meiden heb even een vraag aan jullie....

op welke site rekenen jullie je cyclus uit??

ben er namelijk net achter gekomen toen ik hem bij een ander deed de datums verschillen

liefs

Terug
Bovenaan