Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey Liss,

Ik reken het altijd uit op Babybrabbel.nl, daar kun je ook mooi aan de hand van meerdere cyclussen je gemiddelde berekenen en krijg je info over wanneer de innesteling is, en nog meer van dat soort dingen, erg leuk! Ook op www.mamaenzo.nl, onder 'kinderwens' kun je het berekenen. Geef anders eens je data, dan kijk ik waar ik op uit kom.

Liefs, ikke

hey mis

probeerde te kopieren en plakken maar dat pakt hij niet

deed hemnet bij mamaenzo,daar kom uit bij mogelijke thuistest 27 sept?????
en is me innesteling(evt) de 20 ste geweest??? heel apart

ik doe hem altijd bij: www.vruchtbaarheidscalculator en dan is evt mijn innesteling 23 sept??? terwijl de eisprong dag hetzelfde is....

mijn cuclus is laatste ongi: 2 sept, 30 dgn

ben er benieuwd waar die bij jou opkomt??

het is idd echt een leuke!!
thanks voor de tip!!!

had meteen het gemiddelde laten berekenen van de afgelopen maanden
(dan kwam ik uit op gemiddeld 29 dgn) leuk om te zien zo!!!

Ik laat hem mijn nod wel op 2 okt staan(en hou 1 okt wel in mijn gedachte)

ga me nu even snel klaa maken voor me werk
als ik het red kom ik vanavondnog even vanaf mijn werk

fijne dag!

Hoi Liss, idd raar wat mamaenzo zegt! Dat zou je echt zo'n gevoelige test van 6 dagen voor je NOD moeten hebben, wil je dan kunnen testen, haha! Ik kom met tellen bij jou ook uit op 2 oktober, ook met Lilypie.nl. Daar kun je trouwens leuke banners maken! Als je twijfelt tussen 29 en 30 dagen zou ik ook van 30 uitgaan ja.

Hier nu weer helemaal geen verlies van het een of ander. We wachten het maar weer rustig af. Ga me er maar niet teveel mee bezig houden anders zul je nog zien dat dat de reden is dat het wegblijft, haha! Ach ja, volgens de berekeningen is morgen natuurlijk ook pas m'n NOD. Dus het kan nog alle kanten op.

Hoe is het met de rest?

Liefs, ikke

Hoi meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Ik heb weinig te kletsen de laatste tijd, dus vandaar maar weinig berichtjes van mij. Maar ik lees wel steeds al jullie berichtjes hoor.

Ik had eigenlijk afgelopen weekend mijn eisprong, maar heb helemaal niets gevoeld, dus weet nu niet of ik mijn eisprong gehad heb of niet. Verder druk aan de klus.

X hopje

Terug
Bovenaan