Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hoi meiden

Lekker weer vandaag! Vanmiddag even de stad in om een cadeautje te scoren en ik denk dat ik toch maar een nieuwe broek ga kopen. Aangezien ik  de komende maanden  toch nog niet met een dikke buik loop en ik maar 1 fatsoenlijke broek heb voor de winter toch maar geld uitgeven.

@Rianne: Wat erg voor je! Hier denk je toch niet aan als je met klussen begint. Sterkte de komende tijd en ik hoop dat je snel   meer duidelijkheid krijgt.

@ Liss: Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het met jullie ouders gaat. Die van ons zien elkaar meestal alleen op mijn verjaardag. En als ze elkaar toevallig op straat tegen komen. Ze wonen namelijk in dezelfde plaats.

@Shanna: Balen van de negatieve test! Maar je weet natuurlijk nooit. Succes met wachten.

@Jannie: Fijne vakantie met z'n drietjes!

@Ryanne: Neem lekker de tijd voor jezelf. Je wordt natuurlijk wel met je neus op de feiten gedrukt als naaste vrienden wel zwanger blijken te zijn. Ik ben zelf ook nogal een controlefreak en kan het ook niet uitstaan dat je op zwanger worden weinig controle hebt.

Geniet van het weekend allemaal!

X Puk

Hey meiden,

Ik voel me kut, want vanmiddag zijn de  hier gekomen... Baal er best van en heb er wel een traantje om moeten laten. Weet dat ik me niet aan moet stellen, omdat het pas de eerste ronde is. Maar ik heb hier nu zo lang naartoe geleefd en ben er zo mee bezig geweest, dat het echt als een teleurstelling komt. Ik weet voor de volgende keer wel dat ik dus echt helemaal geen enkele waarde meer ga hechten aan wat ik allemaal voel. Heb mezelf helemaal gek gemaakt, om niks! Weet wel zeker dat ik alles echt gevoeld heb, maar dat heb ik dan blijkbaar gewoon en heeft niets met zwanger zijn te maken. Snap ook niet veel meer van m'n cyclus. Sinds het stoppen met de pil eerst 27 dagen, toen 30 dagen en nu dus 25 dagen. Voor de volgende ronde ga ik dan maar uit van 28 dagen, dus m'n nieuwe NOD valt op zaterdag 18 oktober. Dat komt er ook uit als ik m'n gemiddelde cyclus bereken op babybrabbel.nl. M'n ongi is nog niet doorgezet. Had nog niets in m'n onderbroek, maar met afvegen wat helder roze. Het is denk ik al te laat voor een innestelingsbloeding, dus daar ga ik maar niet van uit. Heb nog geen ongi buikpijn, maar die komt straks vast nog wel. Maar goed, geen getreur meer nu, op naar de volgende ronde! Ik heb trouwens wel snel even een testje gedaan, maar daar kwam ook alleen maar de controle streep op te staan.

@Puk, wat toevallig dat een tuinder alles heeft gevonden! En natuurlijk niet de pinpas... Is je paprikasalade lekker geworden?

@Ryanne, wat vervelend dat het zoveel met je doet. Maar ik herken het wel. Nadat ik vanmiddag ongi geworden was, zag ik natuurlijk meteen weer een zwangere vrouw in de stad. Jaloers dat ik was!!!

@Salsadanser, schiet het allemaal een beetje op met die verhuizing? Je bent dan misschien wel perfectionistisch, maar daar heb je straks veel plezier van! Mannen!! Over 8 dagen je NOD, spannend!!

@Rianne, ow, als ik jouw verhaal lees, denk ik helemaal wat ben ik erg dat ik me zo aanstel! Dit is echt een teleurstelling zeg! Heeft de gyn ook aangegeven waarom hij dit denkt? Dikke kus van mij voor jou hoor!

@Liss, gefeliciteerd meis!!! Ik heb je leeftijd al aangepast in het lijstje. Wat leuk dat jullie ouders elkaar voor het eerst ontmoeten! Dat zijn altijd erg spannende momenten. Ben benieuwd!

@Shanna, wat balen zeg! Weet hoe je je voelt... Toch geldt: zolang er geen rd'tjes zijn hoop blijven houden meis!! Ik laat je nog even in het lijstje bovenaan staan hoor! Hou je ons op de hoogte?

@Jannie, hele fijne vakantie meis, geniet er lekker van!

Nou meiden, ik ga snel nog even wat boodschappen doen. Een lichtpuntje: we gaan volgende week wel lekker de wintersport boeken, joepie!!!!

Liefs en een dikke kus, ikke

NOD   :
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  3 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 18 oktober, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

goeiemorgen meiden!!!

@ missX,Jeetje meis balen dat ze zijn gekomen  was nog zo aan het duimen voor je!
      Dacht echt op 1 of andere manier dat jij de 2de van ons clubje werd.......heb je er even goed over kunnen praten met je ventje??

Weet niet welke maand het gaat worden maar heb het gevoel dat er 1 maand gaat zijn
dat er meer van ons clubje zwanger gaan worden(HOOP OP OKTBOBER)
maar sept is nog niet om MEX,SALSA en LUXX heel veel su6!!!!

@ sabien, hoe is het meis?? is je cyclus al beter op gang??

NOD   :

Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 18 oktober, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

Hey meiden!

M'n ongi is nog niet doorgezet. Gistermiddag dus bij het afvegen iets lichtroze op het papiertje en een uur later een klein streepje bruinig op het inlegkruisje. Verder tot nu toe niks meer, ook niet met afvegen. Nou mag het van mij ook wel gauw gaan doorzetten, want volgens mij begin je met tellen voor je nieuwe cyclus eigenlijk pas op de dag dat het echt doorzet, toch? Ik voel ook nog geen ongi buikpijn. Snap er weinig mee van...

@Liss, hoop dat je gelijk hebt en dat er hier weer heel gauw wat zwangere dames bijkomen!

@Sabien, ben ook wel benieuwd hoe het met je is ja!

@Shanna, thanx meis. Ik hoop en duim ook nog steeds voor je!

Nou, verder weinig te melden hier. Mannetje is naar  een voetbalwedstrijd en ik ga maar eens wat doen in huis en aan m'n scriptie. Vanavond krijgen we visite, wel gezellig.

Liefs, ikke

hey meiden

hoe is het??
nou ik ben lekker aan het genieten en uitrusten heerlijk hoor vandaag bij me mannetje wezen kijken bij de rugby samen met onze buren en buurmeisje van 2 nou die vonden het ook helemaal leuk en het was ook heerlijk weer..

@missx wat balen meid dat je ongi bent maar helemaal balen dat het niet door zet miss toch een innesteling???? wat een onzekerheid he..

nou ik ga zo lekker mutserig gooise vrouwen kijken haha en verder vroeg me bedje in..

fijne avond.

xbion

Hey meiden, hier ben ik weer. Het duurde even maar ik ben weer helemaal bijgelezen.

@MissX en Liss: ik zat in Brazilie, lekker zonnig idd, is daar net  lente geworden.

@MissX: zolang je ongi niet doorzet, is er misschien toch nog een klein sprankje hoop. Ik zou het even afwachten. Echt frustrerend, zo'n onregelmatige cyclus. Ik weet er alles van. Heb je enig idee wanneer je je ei hebt gehad (misschien gevoeld?) want dan kan je berekenen of het klopt dat je nu je ongi hebt. Veel succes!!!

@Shanna: wie weet voor jou ook nog een positieve test deze week......

@Jannie: Wat geweldig dat alles goed was op de echo. Is toch altijd een heel spannend moment. Bij mijn eerste echo konden ze het kindje eerst niet vinden (schrik!!!!). Bleek na een inwendige echo dat ik korter zwanger was dan we dachten dus het was nog erg klein. Heerlijk dat je het nu aan iedereen kan vertellen. Geniet van je vakantie!!!!!!

@Ryanne: ik kan me heel goed voorstellen dat je je flink rot hebt gevoeld. Hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen. Helemaal omdat je even ver zou zijn geweest. Hopelijk lopen jij en je vriendin snel samen zwanger.

@Rianne: Jeeh, dat is wel heel heftig nieuws. Dat je nu ook nog zo lang moet wachten. Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zag dat ik nu boven aan het lijstje sta, wat spannend!!!!!!!! Maar ik ga proberen te wachten met testen totdat ik flink overtijd ben. Ik ben nu uitgegaan van een gemiddelde (29 dgn). Eerst maar eens deze week doorkomen.....zenuwen!!!!
En hopen dat mijn zus gaat bevallen, ze is er nu helemaal klaar mee (za uitgerekend)

LIEFS!!!!!!!!

Hey meiden!

Nou, ben vandaag wel honderd keer naar de wc geweest om te kijken of het doorzet of niet. Maar nu nog steeds helemaal niets op m'n inlegkruisje en ook niet met afvegen. Hier baal ik echt ontzettend van! Heb ook nog nooit gehad dat m'n ongi niet doorzette. Wel meestal de eerste dag beetje licht bruinig, maar altijd al gauw daarna donkerrood en veel! (Sorry voor de details...) Maar nu dus gisteren heel licht roze en een klein beetje bruin daarna en sinds gistermiddag helemaal niets meer. Ik heb ook nog niet het ongigevoel, maar moet zeggen dat ik dat altijd pas heb op het moment dat ik het ook echt ben. Wel voel ik van alles in m'n buik, net als de afgelopen 10 dagen eigenlijk wel.

Bah bah, ik wil gewoon verder naar de 2e ronde, dus schiet op !!

Sorry voor m'n geklaag, maar moet het even kwijt.

@Mex, lekker naar Brazielie geweest, heelijk! Ook nog een beetje gewerkt? Je vroeg of ik nog wist wanneer ik m'n ei heb gevoeld. Ik voelde het volgens mij zaterdagavond twee weken terug, terwijl het volgens de berekeningen eigenlijk pas die dinsdag/woensdag erop had moeten zijn. Het zou dus wel kunnen kloppen dat ik nu m'n ongi heb. Maar goed, ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik m'n ei heb gevoeld. Daarvoor ken ik m'n lichaam niet goed genoeg helaas.

Voor jou wordt he ook spannend! Ga je het volhouden  met testen denk je? Ik duim voor je! En wat veel zwangeren en moeders  om je heen! Kan me voorstellen dat het allemaal nog meer gaat kriebelen bij je!

Slaap lekker allemaal!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan