Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Goedemorgen meiden!!

Hoe is het? Allemaal lekker weekend gehad?
Nou, ik ben weer een beetje bijgekomen hoor, gelukkig!
Zaterdag de hele dag gewerkt en zaterdagavond kwamen die vrienden (die nu net in verwachting zijn) bij ons eten en lekker filmpje kijken! Ik voel me gelukkig nu niet meer zo verdrietig en een beetje hoopvol voor de komende ronde. Gisterenavond lekker afgetrapt met het klussen. Als het goed is heb ik ergens tussen de 27e en de 30e mijn ei.... Dus klussen maar, haha!
We hebben trouwens een hele leuke film gekeken: Knocked Up, met Izzie uit Grey's Anatomy. Heel toepasselijke film erg leuk!
En gisteren hadden we familiedag. Ook een lekker een dagje eruit!

Missx: He meis, balen zeg. En zeker dat het niet doorzet..... Maar even afwachten dus. En valt wel mee hoor dat klagen, we moeten allemaal van ons afschrijven!!

Mex: Oeh, lekker brazilie. Je moest er voor je werk heen toch? Kun je dan zelf daar ook nog wat doen, of moet je meteen terug? Ik zal voor je duimen deze week!!

Rianne: hoe is het meid? Houd je het nog een beetje vol?

Sabien: hoe is het met je??

Nou, ik ga een beetje in huis rommelen, straks sporten en dan werken.

Liefs xxx
mij

goeiemorgen meiden!!

@ mex, heerlijk zeg brasiel!!!! wat voor werk doe je eigelijk?

@ misX, balen zeg dat het niet doorzet! hoop dat ze snel komen zodat je op kan naar de volgende ronde......

@ shanna, al nieuws?

@ rest, hoe is het met julie?

Vandaag mijn laaste dag van mijn vakantie(maand) mijn ventje is vandaag weer begonnen,moest er weer om half 7 uit.......
Ga vandaag een rustig dagje houden,lekker thuis rommelen en even straks met vriendinnen even wat drinken.

hele fijne dag vandaag iedereen!

Meiden, we staan gewoon op pagina 2, schandalig!!!!

@Ryanne, fijn dat jullie zo'n leuke avond met je vrienden hebben gehad! Ben blij dat het weer een beetje met je gaat. Het is ook niet niks hoor!

@Liss, nog een dagje van je vakantie genieten en da weer werken, bah! Kun je er weer tegenaan?

Ben benieuwd hoe het met Chris is. Hoop dat ze het leuk hebben op Texel, even lekker uitwaaien.

Hier heeft de ongi nog steeds niet doorgezet.  Ik durf gewoon geen hoop meer te hebben, dus ga er maar vanuit dat het gauw gaat doorbreken. Heb met m'n vriend afgesproken dat we wachten tot donderdagochtend. Als het dan nog niet heeft doorgezet, gooien we er maar een test tegenaan.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs, ikke

Hallo Meiden

Ik voel me beter, heb het weekend even flink gehuild maar gaat nu wel weer. Je voelt je zo shit dat je moet wachten. Ik hoop dat mijn Hcg snel op nul staat,(staat nu op 400 EN moet woensdag weer prikken en de uitslag!)  dan nog een hele cyclus wachten en dan mag ik het pas weer proberen. Bah, heb maar condooms gekocht! (stop je daarvoor met de pil). Maar ja, eerst maar hopen dat het bloeden een keer stopt (kan geen maandverband meer zien na bijna drie weken). En het belangrijkste hopen dat ik niet geopereerd hoef te worden!

Hoe is het met de andere meiden??

@miss x ik ben er wel hoor! Wat spannend dat het niet doorzet. Ik heb dat ook gehad was toen wel zwanger!!!!! (maar ja , niet echt een goed voorbeeld!) Niet te snel testen, nog ff geduld!)

@mex jeetje brazillie, dat lijkt mij ook wel wat! Een mooi land? Of heb je weinig gezien?

@salsadanser hoe is het in het huis?

Moet nu even weg , lees de andere berchtjes straks nog ff door!

xx

@

Terug
Bovenaan