Juni 2008 stoppers deel 3!!!

goeiemorgen!!!

@ MissX, Wat een spanning!!!! ik duim met je mee hoor!!!!

@ shanna, je maakt ons nieuwschierig!!!!!! al nieuws??

ben ook wel benieuwd hoe het met sabien gaat??

over een paar dagen zijn er weer een paar nieuwe Nod's...........
al vermoedens of veranderingen??

liefs

Hey meiden, ben hier alweer sinds zondag niet geweest. De bevalling van mijn zus is maandag begonnen. Uiteindelijk dinsdag om 0:50 is haar prachtige zoon geboren. Ik ben er onverwachts een heel groot deel bij geweest. Dat was heel bijzonder maar ook heel confronterend. Ik kreeg echt flashbacks en herinnerde me weer al te goed dat het (heeeeeeel zacht uitgedrukt) echt geen pretje is. Maar alles is goed gegaan. Ze ligt nu lekker thuis in haar kraambed te genieten en ik ben eigenlijk voortdurend daar. (kraamhulp stelt niet meer veel voor tegenwoordig) Was gisteren pas om 01.00 thuis, geholpen met bv en verschonen. Zo bijzonder, zo'n kleintje.

@MissX: vandaag NOD....... jeetje, wat een onzekerheid allemaal. Maar ja, zolang het niet is doorgezet, je weet het niet. Ik zou er ook helemaal gek van worden. Morgen weer testen. SPANNEND!!!!!!!!!!!!

@Ryanne: ik ben 2 dagen in Sao Paulo geweest. Heerlijk kunnen shoppen en lekker gegeten in een Braziliaans spiesenrestaurant. Grappige film idd. Ongelovelijk dat mensen zomaar (zonder te willen) zwanger worden terwijl wij hier allemaal ons best zitten te doen.........gggrrrrrr.

@Liss: ik ben stewardess, fantastische baan!!!! Zie dat je vakantie weer voorbij is. Succes met werken!!!!! En wat een bizarre verhalen van je vriendinnen, zeg.

@Rianne: Wat fijn dat het bloeden is gestopt. Een stap in de goede richting. Vandaag uitslag, ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Chris: Heel begrijpelijk dat jullie het rustig aan gaan doen. Heel verstandig.

@Shanna??????????????

@Salsa en Lux: jullie nod komt er ook weer aan. Spannend!!!!! En salsa, succes met klussen (in je huis......haha)

Even een update van mijn kant. Zaterdag nod. Vandaag merkte ik dat mijn temp 0,1 gezakt is. Heb nog niet veel ervaring met tempen. Doe het puur uit nieuwschierigheid om te kijken hoe en of het werkt. Heb goed gemerkt dat íe steeg en ook mijn ei daarvoor gevoeld. Zou dan idd het weekend mijn nod hebben. Maar ik weet dus niet wanneer en met welke mate de temp voor de ongi zakt. Iemand ervaring?? Ik tempte wel iets later dan normaal. (uitgeslapen) Had ook beetje kramp vanochtend maar dat kunnen ook zenuwen zijn. En normaal heb ik ook altijd pas last op de dag dat ik ongi word. Gelukkig heb ik deze week veel afleiding (mn nieuwe neef en mijn eigen anderhalf jarige die veel aandacht vraagt haha) want ik vind die dagen voor je nod echt killing. Zo, weer een heel verhaal. Tot snel!!!!

Hey meiden,

Hier hebben de  nu toch echt doorgezet. Ik vind het jammer, maar ga vol goede moed naar de volgende ronde! Wel een hele mooie cyclus van 29 dagen. Alleen jammer dat het 5 dagen geleden al een beetje begon, haha! M'n volgende NOD is op donderdag 23 oktober. Ik hou maar gewoon weer 29 dagen aan.

@Mex, gefeliciteerd tante!! Wat leuk joh! Wat mooi dat je het van zo dichtbij hebt meegemaakt. Heel bijzonder, maar kan me voorstellen ook wel confronterend, haha! Fijn dat alles goed gaat! Voor jou breekt nu de spannende tijd aan. Weet helaas niet veel van het temperaturen, maar wel dat je het elke dag op hetzelfde tijdstip moet doen nog voor je uit bed stapt, dus het beste even de wekker zetten. Ik ga daar nog maar niet aan beginnen, want maak me zonder dat al gek genoeg, haha! Ik zal voor je duimen meis, nog even geduld!

Nou meiden, ik ben er pas morgen weer. Ga straks met vriendinnen eten en moet eerst nog de boodschappen doen en anderhalf uur rijden voor ik bij ze ben, pff...

Liefs, ikke
NOD   :

Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 23 oktober, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

he meiden

@missx balen meid maar met volle moed naar de volgende ronde..

@mexx gefeliciteerd meid echt leuk he zo'n kleintje erg bijzonder dat je een groot deel hebt meegemaakt geniet er lekker van..

nou wij genieten lekker van onze vakantie we doen dus ook ect bijna niets haha.
maandag hadden we een katje opgehaald zo schattig hij is vandaag 7 weken dus vanaf afgelopen maandag zijn we met zijn drietjes op naar de 4 haha.
vanmiddag even zijn enting gehaald en zalf voor zijn oortje want hij had ietsje vieze oortjes..
nou verder zijn we aan de klus maandag geklust gister even niet vanavond maar weer tis vandaag me vruchtbare dag en morgen me eisprong volgens de berekening dus ben benieuwd..
morgen mag ik ook weer naar accupunctuur en hij zou ook me buik opwarmen omdat me buik altijd zo koud is hij zei dat dat invloed kan hebben dus ben benieuwd hahah..

nou meiden ik ga er weer vandoor eten bij me schoonouders vanavond.

fijne dag en kom snel weer een kijkje nemen

xbion

Hallo allemaal!

Ben weer terug uit Disney, was echt geweldig, echt een aanrader!!! Nu nog even een paar dagen vrij! Ben afgelopen maandag begonnen met ovulatietesten, dus hopelijk deze cyclus wat meer duidelijkheid.
Missx: klote voor je dat je ongi toch heeft doorgezet...

Nou, hoop voor iedereen op een hele vruchtbare ronde... er moeten echt wat smileys bijkomen. Ik ga even genieten van mn vrije dag!
Liefs Eva

goeiemorgen meiden!

@ misX, balen zeg dat het tochheeft doorgezet!!! was nog zo aan het duimen......
      hoop dat je ongi snel weer over is!!!

@ bionda, Lief he zon klein katje!!! ik ben zelf ook echt een kattenmens......
      hoe heet hij?? en wat voor kleur?

@ mex, gefeliciteerd! en wat gaaf dat je zon groot deel hebt meegemaakt.
      Ook weer spannend voor jou nu he al last van dingetjes??

@ de rest, hoe is het met jullie?????

Ik heb vandaag een vrije dag,maar weer een hoop te doen.....kom vanmiddag nog wel even buurten.

-X-

Hey meiden!

Pff, ben echt flink ongi! Ook erge buikkrampen, maar dat hoort er natuurlijk allemaal bij. Weet nu wel weer waarom ik destijds aan de pil ben gegaan, haha!

@Bion, wat leuk, een klein katje!! Echt zo snoezig! Hoe ziet hij eruit? Ben benieuwd of je vandaag je eisprong voelt. Zo te horen hebben jullie iig goed geklust!

@Eva, wat fijn dat het leuk was in Disney! Wil er ook ooit een keer heen, maar krijg m'n mannetje echt niet mee die attracties in, haha! Wat een schijtert he! Laat je weten hoe de ovulatietesten je bevallen?

@Liss, lekker een vrijde dag. Ook een beetje ontspannen he!?

Nou meiden, voor mij weer een drukke dag. Vanmiddag weer een afspraak met m'n scriptiebegeleidsters. Daarna nog werken tot half 10 vanaaf. Spreek jullie gauw weer!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan