Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hoi hoi,

@ bionda, heerlijk zon klein katje,die van ons ligt ook heel graag bij mij hij is inmiddels al 7 jaar bij mij klein beetje aan de zware kant(zes en halve kilo haha) houd gewoon erg van eten,zijn broertje daarin tegen ligt veel bij mijn vriend en is super sportief en slank
ze heten gizmo en mickey
Sinds ik gestopt ben met de pil,is mijn vriend zo af en toe ook de kattenbak aan het verschonen,hij weet namelijk dat hij dat over moet nemen mochten we zwanger raken
Hij zij:begin er nu vast mee kanik er een beetje aan wennen..........
voor de rest doet hij alles hoor,maar alleen de kattebak vind hij vreselijk.

@ rest nog nieuwtjes????

Ik had nog een vraagje aan jullie: mijn moeder heeft 2 kinderen en ik was de eerste
nou moest ik gehaald worden met spoed(7 weken te vroeg) dit omdat ik geen voeding meer kreeg en bij mijn moeder ontstonden ook problemen bij haar baarmoeder.
Bij mijn zusje werd ze weer goed in de gaten gehouden,ze kreeg weer 7 weken te vroeg dezelfde problemen,maar ze waren er snel bij dit keer ze hebben het nog een paar weken kunnen redden.
Nou vraag ik mij af of ik en mijn zusje dit ook kunnen krijgen......
Mijn moeder heeft ooit wel tegenme gezegt: mocht dit ooit zover zijn meld dit dan van mij,maar verder hebben we het er nooit meer over gehad.
Schoot vandaag ineens inme gedachte...
en wou het even kwijt

-X-

Hey Liss en de rest!

Heb nog een test gedaan, m'n man is er deze week niet dus ik kon alleen stressen... maar helaas geen tweede streep!! Zo jammer, goed geklust en nu toch niet zwanger dus. Maar ook nog niet ongesteld dus er zit nog een kansje in (toch?)

Ps, ben ook een kattenliefhebster, we hebben er drie!! Heel gezellig hoor, helemaal nu m'n man weg is houden ze me gezelschap.

Veel liefs Shanna

hoi hoi,

even snel want moet zo naar mijn werk....

@ shanna, ze zeggen wel eens geen bloed geeft moed! ik duim voor je meis!!!

@ sabien, al veranderingen?

@ jannie, als ik het goed onthouden heb??? kwam je vandaag terug
hoe was het???

meiden tot snel weer!

-X-

Hey meiden!

@Janien, gefeliciteerd met je schoonvader! Hebben jullie nog een feestje vandaag? Hopelijk doen de ovulatietesten goed hun werk! Laat je weten hoe het je bevalt? Idd jammer dat het in september nog voor niemand hier raak is joh! We duimen voor Salsa en Luxx!

@Mex, wat balen meis! Shit gewoon... En ook nog wat te vroeg! Aan de andere kant natuurlijk wel mooi dat je cyclus zo mooi is, toch? Ik baal met je mee meis. Samen op naar de 23e!

@Ryanne, fijn aan de klus! ben benieuwd of je je ei voelt!?

@Bion, wie weet is het wel raak! Zo te horen hebben jullie genoeg en op het juiste moment geklust!  Grappige naam trouwens voor je kat, haha!

@Liss, wat betreft je vraag: ik heb echt geen idee, sorry! Ik heb zelf het gevoel dat zoiets niet erfelijk hoeft te zijn, maar je weet het natuurlijk nooit. Wel een goed plan om dat dan even aan te geven aan de vk of gyn!

@Shanna, wat spannend! Als je ook nog steeds niet ongi bent! Hoe voel je je dan? Hoe lang duurde je eerste cyclus? Kijk, het kan natuurlijk zijn dat je nog aan het ontpillen bent en dat het daarom wat langer duurt. Maar het kan ook heel goed zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt en de test het dus nog niet laat zien. Jannie heeft er ervaring mee! Zoals liss zegt: geen bloed geeft moed, haha! Waar is je man als ik vragen mag?

@Jannie, hoe was je vakantie? We hebben je gemist hier meis! Ben benieuwd hoe het met je gaat!

@Sabien, ben ook benieuwd hoe het met jou gaat!

@Rianne, heb je de uitslag al?

Nou, hier wordt m'n ongi al veel minder. Denk dat het morgen wel over is. Woensdag en gisteren echt krampen gehad! Dat is gelukkig nu weer over. Ach, het is zo de 23e! Heb gelukkig genoeg te doen. Gisteren nog een afspraak gehad met m'n scriptiebegeleidsters. Ze zijn erg tevreden en zoals het er nu naar uit ziet, is het over 5 weken helemaal af! Eindelijk!

Ik weet wel een mooi afstudeercadeautje...

Liefs, ikke

Hoi meiden

Nou m'n ongi is eindelijk weg na 9 dagen! Gisteren weer begonnen met klussen. Dat september maar vruchtbaar afgesloten mag worden als voorbode voor een vruchtbaar oktober! Dan mogen we toch wel eens aan de beurt zijn? Zou wel leuk zijn, allemaal tegelijk. Kunnen we gelijk een dikke buiken meeting plannen!

Nog plannen voor het weekend? Vanavond ga ik met een vriendin uit eten en morgen komen vrienden een dagje langs! Gaan we lekker de stad in.

@Liss: Wat een korte ongi heb jij zeg! Wel zo fijn. Ik heb gelukkig niet zoveel last van buikpijn. Dat was voordat ik aan de pil was wel anders. Hopelijk komt dat niet meer terug!

@MissX: Balen dat je ongi toch doorgebroken is. Ik had goede hoop voor je, aangezien je al een tijdje met de pil gestopt bent. Op naar een zomerbaby dan maar!
Fijn trouwens dat het afstuderen in zicht komt!

@Rianne: Fijn dat het bloeden gestopt is! Weet je al meer?

@Mex: Gefeliciteerd met je neefje! Bijzonder  hoor. Wel balen dat je nu zelf ongi geworden bent. Op naar de volgende ronde dan maar!

@Bion: Nu kunnen jullie al een beetje oefenen met opvoeden. Zijn er al verschillen tussen jou en je mannetje te merken? Ik ben ook een kattenmens, maar helaas ook allergisch sinds er geen kat meer in huis is.

@Shanna: Spannende tijden voor jou. Ik blijf voor je duimen.

@Lux en Salsa: Ook voor jullie blijf ik duimen! Al  een voorgevoel???

Liefs Puk  

Hallo Allemaal

@Salsa,Luxx,Sabien, ik hoop dat jullie deze maand nog zwanger worden. Zou toch leuk zijn. En dan de rest in oktober!

Nou ik heb eindelijk ook goed nieuws: En het bloeden is weggebleven en mijn HCG is gedaald van 400 naar 40 lekker nieuws dus. Was heel blij toen de gyn belde maar had ook wel een gevoel van: nou, dit was dus mijn eerste zwangerschap. Heel dubbel dus... En wat denk je: vertelt een vriendin dat ze zwanger is en precies even lang als ik geweest zou zijn. Natuurlijk heel blij gereageerd maar thuis lekker een potje gejankt! Hoop dat de tranen nu op zijn. Over 2 weken nog een keer bloedprikken en dan weer klussen (hoop ik)! De gyn zei nu dat ik nog even geduld moet hebben.

Weet 1 van jullie misschien wanneer ik nu weer ongi wordt? Moet ik rekenen vanaf het moment van het beginnen met bloeden of wanneer het gestopt is? Als dat zo is nm dan moet ik volgende week ongi worden...............

Vandaag lekker van het weer genoten en morgen lekker naar een dagje naar scheveningen! Heerlijk..... Hebben een wedstrijd in den haag morgen dus dat is lekker dichtbij. Mag nog niet meedoen maar een dagje strand met de meiden is lekker.

Nou meiden ik hoop dat de laatste week van september een vruchtbare is voor 3 meiden!

xx en tot snel

hoi meiden!!!!

@ puk, gelukkig is je ongi weer over,op naar de nieuwe klusperiode!!!!
       Ja mijn ongi duurt idd er kort...(met de pil was het 4 dgn)

@ salsa, meis nog 2 dgn spannend hoor hou je ons op de hoogte??

Nou ik ben net thuis van werk,volgens mij heb ik een soort griepje of vekoudheid onder de leden,ben vanaf vanmiddag niet zo lekker,veel koud enz enz maarja gaat wel weer over.
Ga ff lekker bankhangen,
verder dit weekend werken 2 vroege diensten.

fijne avond allemaal!

@Liss: Bij de eerste afspraak met de vk komen onderwerpen zoals erfelijkheid meteen aan bod dus zij zal je tegen die tijd wel duidelijkheid kunnen geven.

@Shanna: ik blijf voor je duimen, er is nog steeds kans.

@MissX: fijn dat je scriptie bijna af is. idd samen aftellen naar de 23e.

@Puk: veel succes met klussen!!!!!!

@Wat een geweldig nieuws, hoop echt dat je snel weer zwanger wordt.

Bij mij dag 3 ongi. Gelukkig niet zo hevig maar wel saai. Ben blij als ik weer wat actie kan ondernemen. Misschien deze maand eens ovulatietesten uitproberen.

Terug
Bovenaan