Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hoi hoi,

@ eva, had volgens mij over je verhaal heen gelezen....
      leuk dat je het zo leuk hebt gehad!!!
      ben benieuwd hoe jij de ovu testen vind??? ik heb ze van sensitest en jij?

@liss84: Ik heb de testen van Predictor, dit omdat ik eerst even wil kijken hoe het allemaal werkt.  Het bevalt me tot nu toe wel goed, ik hoop natuurlijk dat ik geen nieuwe lading hoef te kopen haha, als dat wel zo is ga ik ze gewoon online bestellen. Ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat de testen van www.testjezelf.nu goed zijn, dus dan bestel ik ze daar. Jij goede ervaringen met die van sensitest?? Liefs Eva

Hey dames,

Nou een paar dagen niks van me laten horen omdat ik het druk heb gehad met van alles en nog wat.
Lekker op die manier gaat de tijd snel voorbij.
Vandaag begonnen met de ovulatietesten. Beetje dubbel gevoel want eigenlijk weet ik elke keer precies wanneer mn eisprong heb omdat ik gwoon elke keer een cyclus van 28 dagen heb, maar goed op deze manier heb ik het gevoel dat ik me meer nuttig maak. haha. We zullen zien.

Miss: Balen niet dat je ongesteld bent geworden?
Hopelijk is het wel de laatste keer!
Er raakt in de maand september maar niemand zwanger.
Mss moeten we vitaminepillen gaan slikken want de R is weer in de maand.
Haha!!

nou meiden ik ga der vandoor
zo weer aan het werk en vanavond dansen dus mss tot morgen, denk het eerlijk gezegd niet want mn schoonvader wordt morgen 50 dus de hele boel wordt lekker versierd daar. haha

liefs

HELAAS!!!!!! Gisteravond ongesteld geworden. Totaal onverwachts want ik had het dit weekend pas verwacht en niet op gehoopt, natuurlijk. Dan klopt mijn gevoel en temperatuur ivm mn ei ook helemaal niet. Heel gek, ik ben dit keer (terwijl ik er deze maand juist zo'n goed gevoel over had) niet zo heel erg teleurgesteld. Juist omdat ik had verwacht weer supersnel zwanger te zijn, was ik de 1e en 2e ronde heel erg teleurgesteld. Nu blijkt dus dat het wat langer gaat duren en leg ik me er maar bij neer. Hopelijk wordt het dan wel een zomerbaby (leuke positiekleren   haha). Ik zal het lijstje even aanpassen. Mijn gemiddelde is nu 29 dgn dus dan wordt het 23 okt. Gezellig samen met MissX. Wel vervelend dat ik deze keer net in de vruchtbare periode een vlucht heb. Nou, Salsa en Luxx. Aan jullie de eer om van september nog een vruchtbare maand te maken. En anders was het deze ronde gewoon weer even oefenen en gaan we volgende maand met zn allen voor het echie....haha, toch????!!!

NOD   :

Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 23 oktober, 2e ronde, 1e kindje
Mex,  29 jaar, 23 oktober, 4e ronde, 2e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

hoi hoi,

@ janien, een hele fijne dag morgen!! alvast gefeliciteerd!

@ mex, jeetje wat onverwachts en balen zeg....Wel knap dat je het zo rustig oppakt!

@ salsa en luxX, Het is aan jullie nog deze maand!!!

word wel eens tijd dat er weer zwangeren bij ons komen vinden jullie niet?

@ shanna, laat eens wat horen meis!

@ rianne, en is de uitslag al binnen?

-X-

Hooooi,

Hoe is het? Met mij alles goed. Ik verwacht ergens tussen, zeg maar morgen en dinsdag mijn ei.... dus lekker al aan de klus, haha!
Verder alles rustig. Lekker aan het werk enzo.

Mex: balen zeg. Wel goed dat je er lekker rustig onder blijft. Dat had ik de afgelopen keer niet.

Missx: vervelend dat het nu zo heftig is. balen zeg. Nu weet je idd weer waar die nog meer goed voor was.

Eva: leuk hoor, disneyland. Ik ben er nog nooit geweest, staat nog wel een keer op mijn lijstje. Ik ben niet zo van de spannende atracties maar er zijn genoeg andere dingen te doen, of niet?

Nou idd de eer aan lux en ?  (ben nu even kwijt wie nog meer, sorry daarvoor) om september een beetje vruchtbaar te maken, duim duim duim.
Hopen iig dat de rest snel (oktober ofzo) volgt!

Ik ga weer verder met werken,

Dikke kus
Ry

he meiden

hoe is het??
ben er weer even snel hihi vandaag drukke dag gehad heb k vakantie hebben we het hele huis gepoetst hahah..
nou ik voel me ei nu wel al vanaf vanmorgen vanmiddag hebben we even geklust niet uitgebreid maar het was veel hahah  dus ben benieuwd morgen nog maar een x klussen voor de zekerheid meer kunnen we niet doen he..

@missx en liss ja ik ben ook kattengek hij ligt nu bij mij op schoot te snurken erg handig een katje en laptop op schoot haha hij heet johnnie stomme naam he maar moest van me mannetje hij wilde hem naar me vader noemen anders mocht ik geen katje hahahah dus dan maar johnnie..

nou ik ga verder tv kijken en lekker bankhangen fijne avond meiden..

xbion

Terug
Bovenaan