Hoi dames!!
Sorry, kan nog altijd niet goed reageren hier op het forum, kans blijft dat jullie niet al te vaak iets van me horen. Thuis probleempjes met internet, als ik er dan eindelijk op kan komen heb ik af en toe dan nog eens problemen met inloggen, krijg dan steeds een foutmelding... en de ene keer klik ik die weg en kan ik toch door gaan en de andere keer mag dat blijkbaar niet. Aanhouder wint, hier ben ik dan even !! haha
Wat een druk op mijn schouders hihi om de eer van september nog vol te maken! maar ik heb twee kansen gehad deze maand tenminste dat wil zeggen, als mijn cyclus weer zo kort was, misschien is ie nu wel weer langer... we zullen zien, probeer jullie op de hoogte te houden! Drukke week, ga met andere baan beginnen, maar doe m'n best!!
@ Mex gefeliciteerd met je neeftje, gelukkig is alles goed gegaan !!
Jammer dat je RD-tjes zijn doorgebroken!!
@ MissX bij jou dus ook echt... !!! Balen!! Op naar de volgende ronde!!!
@ Shanna; ook al balen voor jou dus!! ... jammer dat de test negatief was!!
@ Bionda, wat leuk een katje, en ik vind het ondanks dat het een beetje uit noodzaak is, toch best een leuke naam hoor !! En zo te horen meer kattenliefhebbers hier!! Wij hebben alleen parkietjes en een konijn, ben allergisch, in ieder geval voor katten... wel jammer, maar dan maar zo oplossen! (konijn is buiten, dus daar heb ik geen last van)
@ Rianne (en ook Ryanne); voor jullie allebei sterkte! ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is als je vriendin dan met een gelukkig nieuwtje aan komt!! Knap dat je dan toch blij kunt zijn / doen!! Hoop dat het goede nieuws voor jullie ook doorzet! dat je snel weer aan de klus kan en een nieuwe zwangerschap het leed weer kan verzachten!! veel succes !!
Iedereen goed weekend gewenst!! Zal dus proberen jullie op de hoogte te houden!!
Liefs Luxx