Juni 2008 stoppers deel 3!!!

net nog even bij de meistoppers gespiekt. Daar is al meer dan de helft zwanger. Heel veel al in de 1e en 2e ronde. Jeetje, we hadden beter een maandje eerder kunnen stoppen...haha. Oktober wordt vast onze maand!!!!!!!

hele(vroege) morgen dames!!

Ik ben alweer klaar om zo naar mijn werk te gaan.... brrrr wat is het koud zeg!!
Heb verder weinig tijd vandaag om hier te komen spieken,na mijn werk snel omkleden en we gaan met vrienden gourmetten en daarna een bedrijfsuitje van mijn vriend.
drukke dag dus.

@ rianne, wat goed nieuws zeg!!! ben echt blij voor je!!! hopelijk mag je snel weer beginnen. Ik weet geen antwoord op je vraaag over dat tellen sorry!!

@ misX, je scriptie bijna af wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!!

Ik zat net ook even op andere topics te kijken en dat viel mijook op mex
Mag nu wel eensonze tijd worden vinden jullie niet!!!!!

@ salsa en LuxX,

Heel fijn weekend allemaal!!!

-X-

Goedemorgen, nog net!

Ik ben al weer aan het werk, bah. Ook druk aan de klus. Leuk. Hihi.

Liss: jeetje meid, wat was jij er vroeg bij...... Werk ze vandaag!

Rianne: gelukkig is je hcg gedaald!!! was het nou dan een miskraam of toch een bbz? Maar wel zo herkenbaar. Ligt hopenlijk niet aan de naam..... Bij mij ook een vriendin die kwam en zwanger is en nu net zo ver is als ik zou zijn... heel vreemd!!
En hoe lang het duurt voordat je weer ongi wordt, geen idee. Na een miskraam duurt het ongeveer 3 tot 6 weken voordat je cyclus weer normaal op gang komt. Bij mij was het na bijna 4 weken.

Missx: Lekker dat het op schiet met je scriptie. Eind in zicht!

Nou, ik moet weer verder met werken. Ik kom misschien straks nog wel even buurten!

Liefs xxx
ry

Hoi dames!!

Sorry, kan nog altijd niet goed reageren hier op het forum, kans blijft dat jullie niet al te vaak iets van me horen. Thuis probleempjes met internet, als ik er dan eindelijk op kan komen heb ik af en toe dan nog eens problemen met inloggen, krijg dan steeds een foutmelding... en de ene keer klik ik die weg en kan ik toch door gaan en de andere keer mag dat blijkbaar niet. Aanhouder wint, hier ben ik dan even !! haha

Wat een druk op mijn schouders hihi om de eer van september nog vol te maken! maar ik heb twee kansen gehad deze maand  tenminste dat wil zeggen, als mijn cyclus weer zo kort was,   misschien is ie nu wel weer langer... we zullen zien, probeer jullie op de hoogte te houden! Drukke week, ga met andere baan beginnen, maar doe m'n best!!

@ Mex gefeliciteerd met je neeftje, gelukkig is alles goed gegaan !!
Jammer dat je RD-tjes zijn doorgebroken!!

@ MissX bij jou dus ook echt... !!! Balen!! Op naar de volgende ronde!!!

@ Shanna; ook al balen voor jou dus!! ... jammer dat de test negatief was!!

@ Bionda, wat leuk een katje, en ik vind het ondanks dat het een beetje uit noodzaak is, toch best een leuke naam hoor !! En zo te horen meer kattenliefhebbers hier!! Wij hebben alleen parkietjes en een konijn, ben allergisch, in ieder geval voor katten... wel jammer, maar dan maar zo oplossen! (konijn is buiten, dus daar heb ik geen last van)

@ Rianne (en   ook Ryanne); voor jullie allebei sterkte! ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is als je vriendin dan met een gelukkig nieuwtje aan komt!! Knap dat je dan toch blij kunt zijn / doen!! Hoop dat het goede nieuws voor jullie ook doorzet! dat je snel weer aan de klus kan en een nieuwe zwangerschap het leed weer kan verzachten!! veel succes !!

Iedereen goed weekend gewenst!! Zal dus proberen jullie op de hoogte te houden!!
Liefs Luxx

O jongens ik zit echt vol verhalen. Mijn schoon zusje ligt in het ziekenhuis met het HELLP- Syndroom. Ik vind het behoorlijk schokkend. Het zat er al aan te komen want het begon met eiwitten in de urine en hoge bloeddruk.
Ze moet nog zes weken dus als ze het evt. moeten halen is het veel te vroeg.
We wachten natuurlijk in spanning af!
Verder vertelde een collega mij dat ze zeven weken zwanger was. Ik viel toch even stil….Het is net of je daar dan even over na moet denken. Omdat ik er zelf ook zo veel mee bezig ben. Maar daarna heb ik natuurlijk op m’n aller enthousiast gereageerd!
Zelf heb ik nog geen Rd tjes. Wel veel steken aan de rechter kant in m’n onderbuik en moe. Maar na de vorige keren zou ik echt niet meer ergens op durven hopen. Het kan overal aan liggen. Ik wacht rustig af. M’n cyclus is tussen de 28 en 30 dagen en dat laatste is morgen.

@ missX      Echt vet jammer van je RD tjes! Maar je hebt nog zo veel kansen in het verschiet liggen! Toen ik stopte met de pil was mijn ongi ook in eens veel heftiger Het neemt vast nog wel wat af. Maar het blijft vaak heftiger zonder de pil. Succes met het einde van je scriptie periode!

@ Mexx29      Gefeliciteerd tante! Balen van de RD tjes.

@Biondaatje      Wat super leuk een poesje. Ik zou er ook zo graag een willen. Alleen wonen we nu nog op een flatje. Dus nog even wachten op ons nieuwe huisje en dat haal ik ook zo’n pluizig beestje. Is de accupunctuur trouwens voor het zwanger worden?

@Eva      Leuk naar Disney!

@ Liss84       Ik ben het helemaal met je eens! Hier moeten weer eens zwangere dames gaan komen!
Ik ga m’n best doen niet ongi te worden hi hi….Wat een vervelend verhaal van je moeders zwangerschappen. Ik heb er nog nooit van gehoord. Wel weet ik dat je vaak op dezelfde manier zwanger bent als je moeder (van horen zeggen) …Dat hoeft niet te betekenen dat je het ook krijgt natuurlijk Maar misschien moet je het nog eens aan je moeder vragen. Het heeft vast een naam. Dan kan je het op internet op zoeken toch? Beterschap trouwens.

@Rietjeh       Succes met klussen!

@Shanna       Ik duim voor je!

@Rianne31       Oooo meid ik snap het helemaal. Dat is echt even heel verdrietig! Ik kan me goed voorstellen dat je even een potje hebt gehuild. Dat lucht gelukkig altijd weer een beetje op. Hoe was je dagje Scheveningen?
Een beetje genoten?

Nou ik heb deze week verder lekker genoten! Donderdag lekker etentje met de collega’s van m’n vriend gehad en gister gezellig met m’n collega’s op het terras. En daar natuurlijk wel een wijntje gehad want ik wil niet achter af balen dat ik niet lekker heb genoten! Maar ik stop natuurlijk zodra ik zwanger zou zijn.
Liefs Salsadanser

Hi ladues,

Ik ben er weer!!! Heerlijke week gehad, lekker bijgekomen, lekker gezwommen, gewandeld, gelezen, gedronken, gegeten en genoten van het mooie weer
Met zwangerschap gaat ie goed, maandag alweer 14 weken! Heb 31 oktober om 10uur de volgende echo, dan weten we wat het wordt, is de 20-weken echo.
heb veel last gehad van eczeem, veel geslapen en mn buikje groeit!!!! Erg fijn dus, ben blij!

Heb niet veel gezelen maar geen zwangeren dus, maar zag wel redelijk goed nieuws voor Rianne: fijn meid!

Ik ga snel bijlezen, ga nu even kletsen bij de buren.

Groetjes, Jannie

@salsadanser nou ik ging eerst alleen voor me hoofdpijn naar accupunctuur maar had daar ook verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden en nu plaatst die ook wat extra naaldjes om het wat te stimuleren en ik krijg nu ook kruiden die me helpen voor zwangerschap maar niet dat ik daar zwanger van word maar meer om me baarmoeder te laten ontspannen enzo dat is namelijk heel belangrijk zegt ie..

@puk nee het opvoeden van het katje gaat prima haha maar soms is me mannetje aan het knuffelen en wil ik hem een kusje geven en dan zegt ie nee nu ben ik hahah maar dat is alleen maar een goed teken haha..

@missx ja hoop dat het raak is moet wel zeggen na me eisprong zijn me borsten wel 10x gevoeliger meer als normaal maar we wachten af het lukt me wel er iets minder mee bezig te zijn maar denk dat als me nod in de buurt komt dat weer veranderd haha..

nou wij hebben lekker weekend gister lekker de kroeg met vrienden in geweest was erg gezellig en net met vrienden uit eten geweest dus dat was ook erg lekker nu aan me kopje thee en dan met zijn 3tjes ons mandje in hahaha de kat is net een kind hij moet persee tussen onze hoofden in hahaha eerst wilde ik hem niet boven maar hij komt verder toch niet buiten en me mannetje wilde het zo graag want hij vond het zielig  dat ie anders alleen beneden is  dus keek maar weer door me vingers haha hij blijft rustig liggen tussen ons in en 's ochtends gaat ie in je gezicht snuffelen van zullen we er uit haha..

nou ik heb weer genoeg gekletst..

ik weet niet of ik er morgen ben want ga naar de rugby weer aanmoedigen en 's avonds komen me schoonouders..

fijne avond nog meiden..

x bion

goeiemorgen meiden!!!

@ jannie, klinkt heerlijk zo de dagen die je gehad hebt!! jammer van je exceem kan je daar wat aan doen?
Heb de echo datum weer aangepast SPANNEND hoor!!! ik denk een jongetje

@ salsa, meis vandaag je nod..... ben heel benieuwd duim duim!

@ luxX, balen meis van je internetverbinding heel veel su6 morgen ook duim ik voor jou!!

Wij zijn gisteravond wezen gourmetten met vrienden en daarna een bedrijfsuitje van mijn partner,was erg gezellig allemaal.
vanmorgen weer vroeg naar me werk ben nog steeds niet hhelemaal wakker

voel me nog steeds niet helemaal lekker,kreeg gistermiddag ook meer last van me buik met vlagen,ook erg verkouden etc
 nou meiden fijne dag

Terug
Bovenaan