Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hallo lieve meisjes!

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik heb wel meegelezen met jullie verhalen hoor, maar had eventjes de puf niet om te reageren.
M'n zoontje was ziek, eerst een abces op zijn vingertje, toen een dubbele oorontsteking en nu zwaar verkouden.

Gaat dus nu even erg ten koste van onze nachtrust en natuurlijk een hoop geschipper met werk enzo toen hij niet naar school kon.
We waren dus even bek en bekaf.....

Ook superdruk op het werk. Ik had een nieuwe assistent en die is er na drie dagen al weer mee opgehouden dus nu kan ik weer alles in mijn upje klaren en daar gaat ff veel tijd in zitten.

Niet heel erg veel puf voor klus gehad dus, maar wel in de goede periode een paar keer goed ons best gedaan. M'n ei afgelopen zondag gevoeld en zaterdagavond geklust dus dat zou toch goed gegaan moeten zijn.

Laten we hopen dat er nu toch eens iemand verder nog zwanger is in oktober zeg! Want idd......wat duurt het hier lang hè......bah....

Verder weten we al een tijdje dat we willen gaan trouwen, ik ben op Valentijnsdag tijdens onze vakantie op Cuba gevraagd op het strand, maar we hadden eigenlijk ons nog niet zo beziggehouden met het hoe en wat.
Nu weten we het, we gaan het in het geheimpie doen.....hahahaha.... Het is voor ons allebei de   tweede keer, dus heel uitgebreid hoeft het van ons niet meer zo.
We gaan dus stiekumpies trouwen en dan krijg iedereen een kaartje met een uitnodiging voor een borrel.
Ik heb vanmiddag een hele mooie galajurk besteld, want we gaan natuurlijk wel voor een leuke foto aan de muur.

Niemand weet dus wie, wat en waar en dat vinden we eigenlijk wel grappig. We zijn net een stel kleine kindjes met een geheimpie.....hahahahahaha.....

Nou, dat was het wel weer eventjes.

Kop op meisjes, zwanger worden met zijn allen!!!!

Liefs
Sylvia (en ik ben ook niet incognito hier....hihi)

Hey meiden!

@Hopje, je schrijft dat je afgelopen weekend je ei gehad had moeten hebben, en aankomende zondag je NOD. Maar daar zitten toch meestal twee weken tussen? of bedoelde je nog een weekend eerder met je ei? Jullie hebben igg goed geklust, meer kun je niet doen meis. Ik duim weer heel hard voor je. Wel fijn dat je veel afleiding hebt met je werk.

@Liss, wat leuk dat je tandarts zo reageerde! Ik weet nog dat toen ik het laatst tegen mijn ha zei, het enige wat hij kon zeggen was: "Oh, dan ga je het nog druk krijgen". Meer niet! Wat een &%^%^^!!!! Ik heb trouwens wel gelezen dat foto's maken bij een tandarts geen kwaad kunnen. Of ging dat nou over verdovingen? Haha, weet het niet meer... Succes morgen bij de dokter!

@Ryanne, ben benieuwd of je nu je ei hebt gehad of niet. Twee cyclussen terug heb ik em heel duidelijk gevoeld, maar de laatste keer was het net zo vaag als jij beschrijft. Lastig is ons lichaam he?! Met de studie gaat het lekker. Nog een maandje, joepie!!

@Puk, druk aan de klus! Doen jullie het elke dag of om de dag?  Of gewoon wanneer jullie zin hebben? Mijn zus woont nu 4,5 jaar in (vooruit, ik zeg het maar) Barcelona. Ze komt regelmatig 'op vakantie' in Nederland. Wij gaan er nu voor de derde keer heen. Heb er echt zin in! Heb ook al wel nagedacht over stel dat ik tegen die tijd zwanger ben en een mogelijke mk in het buitenland. Maar gelukkig spreekt m'n zus de taal vloeiend, dus mocht er wat mis gaan, hebben we iig haar. Ze weet dan ook precies waar we wezen moeten. Mijn broer en zijn vriendin waren er eens en toen is hun rugtas gestolen met daarin alle belangrijke dingen (beide pinpassen, paspoorten, telefoons, camera, rijbewijzen, geld, alles dus). Was echt heel erg fijn dat m'n zus er toen was om hen te begeleiden met het doen van aangifte e.d. Uiteindelijk hebben ze alles vergoed gekregen van de verzekering, maar wel flink balen op dat moment!
Is je badkamer weer lekker fris?

@Salsa, meis wat ontzettens balen zeg. Ik had het je zo gegund! Probeer echt niet aan jezelf te twijfelen he. Ik weet dat het het niet wilt horen, maar je hebt nog alle kansen meis. Ik zou echt net zo balen als jij hoor, maar probeer je een beetje op te beuren. Gelukkig heb je ons om tegen aan te praten. Schelden mag ook, haha! Wij zijn er voor je hoor! En we gaan net zo lang door tot we allemaal  zwanger en/of moeder  zijn, hihi!

@Janien, ik heb echt helemaal geen verstand van die ovulatietesten, sorry! Hoop dat je je ei al gehad hebt of dat ie anders heel gauw komt!

@Luxx, he bah, hoop zo dat het hierbij blijft en dat het niet verder doorzet! Maar wat je ook zegt, misschien is het het beste om er maar wel rekening mee te houden. Bah bah bah! Ik baal echt voor je.

@Eva, wat fijn dat je ei eraan komt en dat jullie nog hebben kunnen klussen! Misschien voor de zekerheid morgen nog een x?  Haha, ik zou het wel weten!

@Bion, das niet leuk he dat je morgen weer moet werken... Gefeliciteerd met je vader trouwens! En wat knap dat je vandaag geminderd hebt met roken!

@Sylvia, leuk dat je er weer bent! Wat sneu voor je zoontje zeg! Wat fijn dat je je ei gevoeld hebt en ook nog geklust op het goede moment! Ik duim voor je dat het raak is! Wat romantisch trouwens dat je op Valentijnsdag gevraagd bent zeg! En wat bijzonder dat jullie het voor jullie tweeen houden. Ik kan daar echt wel inkomen. Het gaat om jullie geluk en jullie toekomst. Iedereen die zich daar niet in kan vinden heeft dikke pech. Krijgen wij ook niet te weten wanneer??????  Haha, zo niet, dan wens ik jullie bij deze al vast een hele mooie dag toe. Ben ik iig niet te laat, haha!

Is het misschien een leuk idee om een poll te houden over het geslacht van de beeb van Jannie? Toevoegen maar! Als straks de uitgerekende datum nadert kunnen we misschien ook nog de dag waarop we denken dat het gaat gebeuren toevoegen?

Liefs, ikke

Beeb van Jannie:
Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje
Bion
Eva
Christy
Sylvia
Janien
Puk
Ryanne
Rianne
Luxx
Mex
Salsa

NOD   :

Sabien, 27 jaar, .... september 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 23 oktober, 2e ronde, 1e kindje
Mex,  29 jaar, 23 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar ... oktober, 5e ronde,1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, 31 oktober, 5e echo (20 weken!)

Hey dames!

MissX: wat lief dat je een poll bent begonnen! Ben benieuwd....
Hoe vordert je scriptie?

Sylvia: wat spannend zeg! Weet ook niemand dat je bent gevraagd? Cool man dat jullie dat gaan doen, leuk!

Hopje: heel veel vrouwen voelen hun eisprong niet, dus no worries! Ik heb die ene keer goed opgelet en voelde een uur of net iets langer beetje steekjes rechtsonderin. Was meer toeval dan wijsheid hoor! Maak je er niet druk om. Hopelijk is t raak!

Moet weer verder, het werk roept....

Groetjes Jannie
14 weken en 2 dagen

@MissX: ja, ik bedoelde inderdaad een weekend eerder. Dus vrijdag 19 september had ik een zeurderige pijn. Meer niet dit keer. De vorige 2 ronden voelde ik echt steken en deed het soms best zeer. Misschien is het een goed teken, dat ik nu bijna niks heb gevoeld? We zullen zien aankomend weekend!

Fijne dag allemaal.

X hopje

Beeb van Jannie:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion
Eva
Christy
Sylvia
Janien
Puk
Ryanne
Rianne
Luxx
Mex
Salsa

X hopje

@Salsa: hoe gaat het met je schoonzus? En jij, voel je je alweer iets beter? Ik voel me ook altijd erg #*# de eerste dag. De volgende dag lukt het me meestal wel weer om positief de volgende ronde in te gaan. Uithuilen helpt gelukkig wel een beetje. En maak je geen zorgen. De meeste vrouwen doen er heel wat maanden over. Sterkte!!!!!!

@Jannie: Super dat je buikje zo groeit? Ookal buikbanden gekocht? Is lekker warm voor de winter.

@Liss: Voel je je alweer wat beter? Vandaag naar de arts geweest, ben benieuwd. Morgen je nod, dus wie weet heel goed nieuws. Ik hoop het!!!!!!!!!!!!!!!

@hopje: ik heb ook nog nooit mijn eisprong gevoeld. Dacht afgelopen maand van wel. Maar toen ik ongi werd, bleek dat ook niet te kloppen.

@Lux: is je ongi al doorgekomen? Ik hoop natuurlijk van niet en dat het vals alarm was. Ik begin ook met ovutesten deze maand.

@Bionda: Succes met je 1e werkdag!!!!

@Syl: Hey gefeliciteerd. Wat romantisch dat jullie het geheim houden.

@ MissX: al druk aan de klus??????

Dag 8 voor mij. Dus het klussen begint weer. Zojuist voor het eerst op zo'n ovustokje geplast. Ik vond het helemaal spannend...haha. Er verscheen een heel licht streepje. Betekend dat dat ik ervan uit kan gaan dat ik binnen een paar dagen een positieve ovutest heb? Lijkt me van wel want er is nu dus al wat van dat LH-hormoon gespot in mijn urine. Eva en Liss, jullie hebben toch ervaring met ovutesten? Wat weten jullie ervan? Ik ben helemaal blij met de testen want dan weet ik tenminste wat meer waar ik aan toe ben en wanneer ik mijn nod heb. En we gaan dit keer elke dag voor mijn ei klussen want heb nu toch een paar keer gelezen dat dit geen kwaad kan. En hoe meer zaadjes.....hoe meer kans.....hoop ik. De nieuwe maand is begonnen. Ik wens jullie een ontzettend vruchtbaar oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello ladies!

Mijn vrije woensdag vandaag, dus ff lekker relaxen. Nu is mijn zoontje weer thuis en gaan we zo even lekker op de DS, het is toch prutweer. Ik ga voor hem even een puppy aanmaken in zo'n spelletje, kan hij lekker tuttelen.
Hij heeft ook al een pony en een veulen....hahahahaha....

@ Jannie: alleen mijn zwager en schoonzus en mijn beste vriendin weten dat ik gevraagd ben, voor de rest weet niemand dus ook maar iets

@ Mex:   succes met klussen deze periode! Hopen dat het raak gaat worden!

Wij hebben vanmorgen onze buurtjes van de hoek gevraagd als getuige op onze bruiloft, dus dat is ook geregeld.
Ik ken haar van de sportschool en we doen we eens samen een bakkie. Leuk stel ook en ze wonen dichtbij. Perfect dus en ook weer geregeld!
Het gaat nu echt vorm krijgen......spannend hoor!

Liefs,
Sylvia

Terug
Bovenaan