Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey Liss,

Wat zijn jouw precieze klachten?

Als ik terug kijk op de afgelopen dagen, heb ik al sinds zondag een zeurende buikpijn. En sinds gister ben ik een beetje snotterig. Zou dat iets te betekenen kunnen hebben denk je?

Ik weet het gewoon niet meer, wil  me ook weer niet blij gaan maken om niks.

Ach ja, heel veel succes morgen bij de dokter en laat snel wat van je horen hè.

X hopje  

@ hopje, zag je vraag,bij gister heb ik alles opgeschreven sorry ben kapot om het nu weer ff op te schrijven sorry sorry dus scroll even naar beneden an zie je het had het daar uitgebreid opgeschreven.

ga weer even me bedje in

liefs

He Meiden,

Ik had net een heel stuk getypt, boem weg... stomme computers af en toe
Even snel klein stukje dan, want ik moet zo even weg!

Liss: succes bij de dokter morgen, hopen dat er iets positiefs uitkomt!

Luxx/Salsa/Hopje: hopen dat jullie oktober vruchtbaar kunnen beginnen, goed voorbeeld doet volgen!

Nou, ik kom later nog een keer langs, misschien voor een groter verhaal!!!

Liefs
Mij

Hoi meiden

Volgens mij gaat er een verkoudheidsvirus door het land. Bij mij wordt het gelukkig steeds minder. Verder wordt er ook weer goed geklust. Ik verwacht donderdag m'n ei, dus proberen we zoveel mogelijk te klussen.

@Luxx: Ik duim voor je hoor! Laat je het weten als je getest hebt?

@Salsadanser: Balen van je negatieve test! Ik blijf wel voor je duimen hoor. Je weet maar nooit!

@Janneke: Niet meer undercover. Leuk dat je kleren gekocht hebt! Heb je ze nu al nodig of zijn ze nog te groot?

@Eva: Ben benieuwd naar je ervaringen met de ovulatietesten. Misschien dat ik ze, als er nog een ronde komt, ook maar ga bestellen. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is! Klusze!

@Ryanne: Ook fijn aan de klus! Ik hoop dat je misselijkheid een goed teken is.

@MissX: Ik denk dat ik 1 van de gevers toch maar ga inlichten. Afzeggen is lastig, aangezien er uit wordt gegaan van een groep van 10 personen. Ik kan het dus wel rond m'n NOD afspreken, maar voor hetzelfde geld ben ik dan zwanger.
Hier is het trouwens ook slecht weer. Balen na zo'n lekker weekend zeg.
En leuk dat je je zus gaat opzoeken! Hebben jullie dat vaker gedaan?

@Sabien: Vervelend he die pukkels. Bij mij was het vorige ronde het ergst voordat ik ongi werd. Maar als je zwanger bent, schijn je er ook vaak last van te hebben. Ik hoop voor jou het laatste. Ik gebruik Normaderm van Vichi. Kun je bij de apotheek kopen.

@Liss: Ik hoop zo dat je niet ziek bent maar zwanger! Ik duim voor je!

Ik ga zo maar eens de badkamer schoonmaken. Niet dat ik daar zin in heb, maar ik stel het al een paar dagen uit.

X Puk

Hallo Meiden,
Hier even kort bereichtje van mij. De RD tjes zijn vanmorgen vroeg gekomen...
Ik ben er echt nog nooit ze verdrietig van geweest
en daarna moest ik ook nog aan het werk. Gelukkig is niemand m'n behuilde gezicht opgevallen. Gister vertelde er weer iemand aan mij dat ze zwanger was....Ik kan er echt even niet meer mee omgaan. Ik krijg steeds meer het gevoel dat er iets mis met me is...............

Hooooi,

Ben ik weer. Ga nog een poging doen om mijn hele verhaal te plaatsen!
Hoe is het met jullie? Hier alles goed. Alles rustig. Vandaag vrij, even wezen winkelen en een beetje wat in huis doen en even naar mijn moeder. En verder heerlijk niks.
Nou, hier nou steeds rond mijn eisprong. Ik schreef zondag al dat ik dacht wat te voelen, maar ik voel nog steeds vanalles. Kleine steekjes, grote steekjes, soms zeurderige pijn, dus tja...... we zien het wel.

@liss: Ik ga heel hard voor je duimen morgen! Ik hoop echt dat het niks ernstigs is, maar gewoon zwanger............

@puk: jij ook verkouden? Vervelend he? Ik had het 2/3 weken geleden, maar met een paar dagen is het gelukkig weg. Het is ook echt weer om verkouden te zijn, brrrr.   Ook druk aan de klus?

@Luxx: knap hoor, dat je tot morgen kan wachten met testen.... Duim duim duim!

@Salsa: balen meid! Schiet niet op zo.

@hopje: bijna je nod..... spannend! Voel je je verder goed? Het zeurderige gevoel kan wel je ei zijn geweest hoor. Voor iedere vrouw voelt de eisprong anders. Sommige voelen helemaal niks..... gewoon even afwachten dus.

@Sabien: Kreta, lekker! Heb je mooi weer gehad, vast wel! Hopen dat je cyclus nu wel een beetje normaal is, misschien hebben de ovulatietesten gelijk, zou mooi zijn toch!

@missx: hoe is het met de studie? Schiet je al een beetje op? Hier regent het ook al de hele dag, bah.

@jannie: Gaat hard zo! Alweer 14 weken! Goed hoor. Fijn ook dat je weer wat meer energie hebt.

@shanna: hoe is het?

Nou, mijn stukje is toch korter geworden dan de vorige, maar ja.....

Liefs
mij

Salsa, kop op meid! Bij de meeste duurt het tussen de 3 mnd  en  een jaar voordat ze zwanger raken. Het is wel vervelend met alle zwangeren om je heen, maar gelukkig kan je hier van je af schrijven!! En af en toe een traantje laten doen we denk ik ook allemaal!!

Terug
Bovenaan