Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hey meiden

Bedankt voor alle felicitaties!
Was een gezellige avond lagen er pas om half 3 in. Haha
Zaterdag lekker allebei de hele dag vrij en mn man had geen voetbalwedstrijd dus dat was even lekker luieren.
's Avonds met een stel vrienden op stap geweest. Lagen er om 4 uur in..
Dus jullie raden het al zondag HELEMAAL niks gedaan. Haha.

Tot nu toe word ik niet echt iets wijs uit de ovulatietesten.
Vandaag zou ik mn eisprong moeten hebben dus dan zouden er twee dikke strepen moeten staan, maar alleen maar een testlijn en t andere streepje gewoon weer lichter.
Nu heb ik vandaag ook niks gevoeld, niet het idee dat ik vandaag mn eisprong had, maar aangezien ik de hele tijd een cyclus van 28 dagen heb zou dat wel zo moeten zijn. Maar goed als ik morgen dan mn eisprong zou moeten hebben dan zou er vandaag toch ook al een donker streepje te zien moeten zijn?
Naja mn ongesteldheid duurde ook een dag langer dan normaal.. dus mss dat het daar iets mee te maken heeft maar ik word er niet vrolijk van. Weet 1 van jullie wat het betekend? zegt mn man ineens mss ben je wel gewoon zwanger en blijf je toch ongesteld. want je bent de laatste tijd zo vaak moe en veel hoofdpijn..:S

Liss spannend zeg! Succes morgen!!
Ik denk trouwens dat Jannie een meisje krijgt. Haha

Salsa ja balen idd. Wat kun je je dan kut voelen niet?

Miss hoe is het verder? Je scriptie bijna klaar?

Aan alle anderen hoe is het met jullie?

groetjes

hoi meiden,

@ salsa, meis een potje janken kan best helpen,en idd hier flink van je af schrijven.
      Kop op!!!

@ janien, het kan best dat je cyclus deze maand best kan verschillen,dat kan de eerste 6 maanden toch?? dus volgens mij moet je sprong nog komen vooral als het 2de streepje licht aanwezig is

@ luxX, laat je het ons morgen weten als je getest hebt!!!

wat denken jullie meiden wat het wondertje word bij jannie??

ik denk een jongetje
janien denkt een meisje.
en jullie?

-X-

Sabien, 27 jaar, .... september 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 23 oktober, 2e ronde, 1e kindje
Mex,  29 jaar, 23 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar ... oktober, 5e ronde,1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, 31 oktober, 5e echo (20 weken!

Heb hem weer even omhoog gehaald!!!

@ shanna en sabien hoe staat het ervoor??

Hai,...
Nou... tja... volgens mij komt het er aan, de RD-tjes... net naar toilet geweest (raar om zoiets te delen eigenlijk hihi) maar wel heel klein beetje rood aangetroffen. Nog niet op inlegkruisje, maar ga ervan uit dat de RD-tjes komen. Kan mezelf wel hoop aanpraten maar dat heeft geen zin. Verder voel ik niets... ja voel me even kl# te, maar geen krampen (zelfs geen krampjes) te bekennen. BAH!!

Helaas wordt op de valreep dus toch de maand september niet echt productief afgesloten ben ik bang   !! Wellich kan Liss nog wonderen verrichten, maar dat horen we in oktober dan vermoedelijk!

Verder vind ik het maar een rare dag... maar jah das natuurlijk wel logisch zo'n laatste werkdag!  
@ MissX; je hebt het niet echt vergeten hoor, volgens mij heb ik niet echt omschreven wat ik nu ga doen, je moet toch een beetje op blijven  passen  wie hier eventueel komen  In ieder geval op kantoor en ik blijf hetzelfde doen, alleen dan veel dichter bij huis, dus das echt super!!

@ Janneke; leuk haha niet meer anoniem!! Als het goed is zal uiteindelijk misschien wel de identiteit van iedereen hier onthuld mogen worden hihi  we zullen zien! Succes in ieder geval weer met alles, 20 weken echo gewoon al in aantocht, super!! Spannend ook!! Heb ik misschien gemist, maar willen jullie eigenlijk weten wat het geslacht van het kindje gaat worden??

@ Salsa; ik baal stevig met je mee!! Op naar de volgende ronde dan maar!! Maar we moeten natuurlijk wel een beetje vertrouwen in onszelf blijven houden he!!! Hoewel ik me voor kan stellen dat je denk van oei wat is er mis met mij??!! HELP want dat heb ik stiekem ook wel even, maar komt vast goed met ons!!! Ik geloof er wel in dat het gewoon even kan duren helaas... !!

Mijn voornemen was om na deze NOD over te gaan op ovulatie testen... druk aan het zoeken welke, uiteindelijk maar keuze gemaakt, druk op bestel en ........ ja hoor foutmelding.. dus dat gaat hem ook niet worden vandaag.... ook al bah.
Misschien dat ik maar even ga rekenen wat m'n volgende NOD gaat worden, want daarin ben ik ook een beetje het spoor bijster onderhand!!
Nu maar even een bezoekje brengen aan m'n schoonouders zoals gepland!
Tot later dames!!

Liefs Luxx

Hoi allemaal!

Vandaag weer een ovulatietest gedaan en ja hoor... positief. Krijgen zo visite dus net nog maar snel even geklust hahaha. Stel (even afkloppen....) dat het niet raak is deze keer ga ik zeker weten de volgende ronde weer aan de ovulatietesten, echt fijn  om te weten waar ik aan toe ben.  Gelukkig dus wel weer een cylcus van 30/31 dgn!  

@ Puk1980: aanrader dus :)

hoi meiden!!!

@ luxX, Kl*te zeg..... had nog zo geduimd voor je!!! ik ben zelf ook erg positief over ovulatietesten dus ik raad ze zeker aan!!!ik heb ze van sensitest

Op naar oktober meiden!!!!!vind nou wel eens dat het tijd mag worden voor ons....

hele fijne avond dames!!!

hoi dames

hoe is het met jullie??
nou onze laatste vakantiedag zit erop morgen weer werken en ik heb echt geen zin haha stom he lijkt wel of ik geen energie heb haha.
vandaag bij me vader geweest die is jarig dus lekker hapje gegeten erg gezellig..
nou mocht ik zwanger zijn is vandaag me innesteldag dus laten we hopen hihi wel borrelig gevoel al vanaf gister aan de zijkant van me buik en me eierstokken krijg ik soms wat steekjes beetje geirriteerd dus we weet niet precies wat het is heb in iedergeval niet veel gerookt vandaag dus hopen dat ik het volhou haha..

@luxx en salsa balen meiden maar met volle moed de volgende ronde in..

@missx nee we hebben net het hele huis verbouwd ds aan schilderen in het huis wil ik nog niet aan denken haha we moesten de voordeur doen dus dat is niet veel werk gelukkig haha..

@liss en hopje spannend meiden jullie nod komt in de buurt ik volgende week ook raar is best snel gegaan vinden jullie niet??

ben er ook minder mee bezig gelukkig hoop dat dat zo blijft..

nou ik ga zo even douche en bankhangen meiden fijne avond en spreek jullie snel..

xbion

Terug
Bovenaan