hey meiden
Bedankt voor alle felicitaties!
Was een gezellige avond lagen er pas om half 3 in. Haha
Zaterdag lekker allebei de hele dag vrij en mn man had geen voetbalwedstrijd dus dat was even lekker luieren.
's Avonds met een stel vrienden op stap geweest. Lagen er om 4 uur in..
Dus jullie raden het al zondag HELEMAAL niks gedaan. Haha.
Tot nu toe word ik niet echt iets wijs uit de ovulatietesten.
Vandaag zou ik mn eisprong moeten hebben dus dan zouden er twee dikke strepen moeten staan, maar alleen maar een testlijn en t andere streepje gewoon weer lichter.
Nu heb ik vandaag ook niks gevoeld, niet het idee dat ik vandaag mn eisprong had, maar aangezien ik de hele tijd een cyclus van 28 dagen heb zou dat wel zo moeten zijn. Maar goed als ik morgen dan mn eisprong zou moeten hebben dan zou er vandaag toch ook al een donker streepje te zien moeten zijn?
Naja mn ongesteldheid duurde ook een dag langer dan normaal.. dus mss dat het daar iets mee te maken heeft maar ik word er niet vrolijk van. Weet 1 van jullie wat het betekend? zegt mn man ineens mss ben je wel gewoon zwanger en blijf je toch ongesteld. want je bent de laatste tijd zo vaak moe en veel hoofdpijn..:S
Liss spannend zeg! Succes morgen!!
Ik denk trouwens dat Jannie een meisje krijgt. Haha
Salsa ja balen idd. Wat kun je je dan kut voelen niet?
Miss hoe is het verder? Je scriptie bijna klaar?
Aan alle anderen hoe is het met jullie?
groetjes
Bedankt voor alle felicitaties!
Was een gezellige avond lagen er pas om half 3 in. Haha
Zaterdag lekker allebei de hele dag vrij en mn man had geen voetbalwedstrijd dus dat was even lekker luieren.
's Avonds met een stel vrienden op stap geweest. Lagen er om 4 uur in..
Dus jullie raden het al zondag HELEMAAL niks gedaan. Haha.
Tot nu toe word ik niet echt iets wijs uit de ovulatietesten.
Vandaag zou ik mn eisprong moeten hebben dus dan zouden er twee dikke strepen moeten staan, maar alleen maar een testlijn en t andere streepje gewoon weer lichter.
Nu heb ik vandaag ook niks gevoeld, niet het idee dat ik vandaag mn eisprong had, maar aangezien ik de hele tijd een cyclus van 28 dagen heb zou dat wel zo moeten zijn. Maar goed als ik morgen dan mn eisprong zou moeten hebben dan zou er vandaag toch ook al een donker streepje te zien moeten zijn?
Naja mn ongesteldheid duurde ook een dag langer dan normaal.. dus mss dat het daar iets mee te maken heeft maar ik word er niet vrolijk van. Weet 1 van jullie wat het betekend? zegt mn man ineens mss ben je wel gewoon zwanger en blijf je toch ongesteld. want je bent de laatste tijd zo vaak moe en veel hoofdpijn..:S
Liss spannend zeg! Succes morgen!!
Ik denk trouwens dat Jannie een meisje krijgt. Haha
Salsa ja balen idd. Wat kun je je dan kut voelen niet?
Miss hoe is het verder? Je scriptie bijna klaar?
Aan alle anderen hoe is het met jullie?
groetjes