Juni 2008 stoppers deel 3!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
 Datum:
       Ronde:    
           Kindje:            

Sabien
27                                    
?                                                  
2
1

Liss
24
2  oktober            
4
1

Hopje
28
5 oktober
3
1

Biondaatje
21
9 oktober
4
1

Eva
25
12 oktober
4
1

Christy
25
12 oktober
4
1

Sylvia
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex                                          
29
23 oktober
4
2

Salsa
28
??
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:
Ronde:
Kindje:

Rianne
27
Wachten op ongi na mk

1

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Luxx
27
NOD 29 september
4
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Jannie
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:
Hoeveelste:
Hoever dan:

Jannie
31 oktober
5e echo
20 weken

Hey meiden!

Zag dat de lijstjes ook heel mooi in een tabel kunnen waardoor alles mooi onder elkaar staat. Heb het even geprobeerd. Kan natuurlijk zijn dat jullie het niks vinden, dan hoor ik het wel he! Als je het wilt aanpassen: ga op de tabel staan, rechter muisknop en zie opties om bijv. iets toe te voegen (insert)... Wilde het even proberen, maar ook prima als jullie het niets vinden hoor!

Ik reageer straks nog op iedereen!

Kus, ikke

hoi meiden!!

@ misX, mooi schema!!! ziet er netjes uit!!

@ mex, ik gebruik de ovutesten van sensitest,ben er erg positief over!!!
      als je buiten je controlestreepje een lichtteststreepje heb moet je eisprong nog komen!!(volgens de bijsluiter ben je lichtvruchtbaar) zodra je 2 dikke streepjes hebt is je sprong binnen 48 uur. su6!!!

Voel me vandaag alweeer wat beter en minder pijn,
Nou even mijn verslag van de   dokter: heb 2 onderzoeken gehad zowel voor als achter(beneden) vreselijk moet ik jullie zeggen voelde me zo vies erna.
Ook heb ik gemeld tegen de dokter waar we mee bezig zijn,hij reageerde heel vrolijk van ow wat leuk wanneer was je laaste ongi??
verder gaf hij ook aan dat ze mijn urine daar niet op zouden testen (helaas)
In mijn urine was niks te zien dus gelukkig geen onstekingen pffff
Verderis mijn dikke darm zwaar geirriteerd, en ik heb ibs of pds(prikelbaar darm syndroom) dat wasal in 2000 geconstateerd zei de arts.
Maar dat wist ik echt niet meer die jaren erna ook bijna nooit meer last gehad.
pas eigelijk dit jaar begonnen en de laaste 2 weken heel erg......
Dat is ook mogelijk met dat syndroom,dat het dus met vlagen komt en soms weken,maanden weg is doe je helaas niks aan.
verder dus zakjes gekregen voor extra vezels binnen te krijgen en nog iets voor de krampen.Het kan gelukkig allemaal geen kwaad!!!!ook niet later met een evt zwangerschap,pfff watwas ik blij dat te horen zeg.

nou dat was mijn verhaal van de dokter,

Morgen mijn nod begint nu toch wel een beetje te kriebellen hoor

-X-

Hallo Meiden

Wat is er veeeeel geschreven, kan niet eens alles onthouden en dus reageren. Ben erg druk geweest afgelopen week. Lekker het weekend in Scheveningen geweest. Was heeeerlijk. Lekker in een hemdje op het terras gezeten.
Verder voel ik me erg goed. Eindelijk na 5 weken!!!

Jammer jammer dat er niemand zwanger is............ Maar Shanna dan of heb ik er over heen gelezen?

Maar vandaag is het oktober dus dit wordt onze maand.

Mooi schema trouwens. Erg overzichtelijk.

Ga nu nog even allles goed terug lezen!

xx

@Lis: gelukkig is er niks ernstigs aan de hand. En morgen nod, wanneer ga je testen? Superspannend!!!!! Ik snap dat ik een donker teststreepje moet hebben als mijn LH-piek (bijna ovulatie) er is. Mijn vraag was meer of een licht streepje betekend dat die piek er binnen een paar dagen aan zit te komen. Zie je zo'n streepje dagelijks donkerder worden totdat die net zo donker is als de controlestreep? Snap je? Ach, en anders kom ik er deze week zelf wel achter. Wie weet ben jij de eerste zwangere deze maand. Succes!!!!!!!!

ooh sorry mex,nu begrijp ik je vraag  dat kan iedere maand verschillen athans bij mij in iedergeval de ene maand was mijn 2de streepje steeds donkerder aan het worden met de dag en afgelopen maand had ik 2 dagen een licht streepje en de 3de dag een 2de dikke streep.

-x-

@mex29: Dit is nu mijn eerste ronde met ovulatietesten maar merkte zelf wel dat het teststreepje steeds donkerder werd. Succes ermee, hoop dat ze geluk brengen!!

Omdat ik gister een positieve ovu.test had ga ik er nu een beetje vanuit dat vandaag mn eisprong is. Daarom even mn NOD aangepast in het schema (mooie trouwens Missx!!   Nou Ryanne, hopen dat de 15e een dag word om nooit te vergeten!!!
Kan sinds gister ook maar niet uit mn hoofd krijgen dat nu mn vruchtbare dagen zijn haha. Ben er best veel mee bezig, maar ja.. kan met mijn werk (kinderdagverblijf) ook niet anders.

Nieuwe maand, nieuwe kansen meiden!!!! DUIM DUIM DUIM voor jullie allemaal!!!!!

Het lukt me dus niet om mn NOD in de lijst te veranderen. Heb er niet zoveel verstand van haha. Het word dus nu voor mij 15 oktober. En ik ga voor een meisje bij Jannie :)

Hey meiden,

Liss: balen zeg van je darmen! Mn zusje heeft t ook, vooral als ze stress heeft.
Maar... hoop voor jou dat je zwanger bent! Kan nl zijn dat je darme daardoor van slag zijn, als je zwanger bent krijg je al snel last van je darmen, meestal dan. Wanneer ga je testen als je morgen niet ongi wordt?

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan