Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hallo Allemaal!

Hoe is het? Hier alles goed. Zo meteen aan het werk, heb alleen niet zo veel zin, tja.

Liss: hoe is het? Al rd-tjes? Ik hoop van niet!

Eva: We zitten op dezelfde dag met de nod! Je heb ook goed geklust zag ik. En met ovulatie testen... dan zou je toch zeggen dat dat goed moet komen, of niet? We kunnen weinig meer doen dan afwachten.... bleg

Missx: Ja, we hebben idd goed geklust.... nu duimen.... Het lijstje ziet er netjes uit. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar zal goed komen toch! Lunch ze!

Hopje: Hoe is het? Hoe voel je je? Nog maar een paar daagjes tot je nod!

Nou, ik ga me omkleden. Tot later!

Liefs Mij

@Ryanne:  We hebben hier  goed geklust ja, jullie ook zag ik... Nu kunnen we  inderdaad niks anders doen dan wachten pfff.. dan duren twee weken erg lang. Hopelijk brengt 15 oktober ons geluk :) Liefs Eva

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie vandaag?

@Liss: nog geen RD'tjes?

@MissX: mooi lijstje heb je gemaakt, hoop wel dat het makkelijk is om dingentjes aan te passen? Ben niet zo handig met computers namelijk.

Hier alles oké. Vind het nu wel weer erg spannend worden. Ik heb geen gekke klachten. Ik ben van de week een paar daagjes niet lekker geweest. Dacht dat ik ziek werd, maar dat lijkt nu beter te gaan. En verder rommelt het soms een beetje in mijn buik en had ik begin deze week toch wel een beetje buikpijn. Nu sinds vandaag een beetje een opgeblazen gevoel, beetje rugpijn  en eind van de ochtend was ik licht misselijk. Nu probeer ik nuchter te blijven door te denken dat het met de verkoudheid te maken heeft of omdat ik gewoon ongi ga worden. We zien wel. Probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar nu mijn NOD nadert is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Fijne dag allemaal!

X hopje

@Eva en Liss: ik zie idd dat het streepje vandaag donkerder is, dus hopelijk dit weekend mijn ei. En Liss, voel je al iets????????? Wie weet heb je morgen wel een positieve test in handen.

@MissX: mooie lijst hoor, en bedankt voor de uitleg!!!!!

@Hopje, nog even in spanning zitten. Sterkte!!!!!!

Mijn mannetje en ik zijn gisteren uitgebreid in bad gegaan met kaarsjes etc om onze nieuwe klusperiode in te luiden, zeg maar.. Je moet toch een beetje je best doen om het leuk te houden, wil je elke dag klussen...haha. Lees ik net dat een heet bad niet goed is voor het zaad. Dus dat doen we ook maar niet meer. Gelukkig pas dag 8. We hebben nog meer kansen deze ronde. En hopelijk weer een korte cyclus want dag 16 moet ik weer vliegen. Liefs!!!!!!!

Lieve Meiden,
Even een kort berichtje van mij....
Ik ben al weer tante geworden! De bloeddruk liep hoog op bij m'n schoonzus en ze is bevallen gister toen we de sleutel van ons nieuwe huisje kregen.
Ik heb de dag van m'n ongi echt even flink gehuild maar nu is het weer een beetje bedaard. Ben er deze keer wel erg teleurgesteld over. Ik dacht echt dat het misschien wel wat zou zijn (had namelijk blauwe aderen over m'n borsten lopen, nog nooit eerder gehad???).
Bedankt voor alle lieve reacties (die ik zo snel even heb gelezen)!
Voor iedereen die z'n NOD heeft of er midden in zit ik duim weer heel hard verder.
M'n volgende NOD is op 3 november. Jannie krijgt denk ik een meissie.....
Ik lees het vanavond of morgen even bij omdat ik nu nog een heleboel moet regelen m.b.t. klussen. (kan ik m'n gedachten even verzetten). En dan reageer ik weer even op jullie verhalen.
Dikke kus Salsa

hoi hoi!

even snel vanaf mijn werk dus houd het ff kort
Helaas is mijn ongi vanmiddag gekomen  baal behoorlijk!! was net een half uurtje op mijn werk.......en dan nog de hele tijd aan de slag hier.... maarja
zou vanavond even mijn nieuwe nod uitrekenen,afgezien hij dus wel onregelmatig is mijn cyclus ga ik het weer proberen met de ovutesten...

meiden reageer vanavond weer op iedereen!!

-X-

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
5 oktober
3
1

Biondaatje
21
9 oktober
4
1

Christy
25
12 oktober
4
1

Sylvia
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX                                
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

salsa
28
??
5
1

Liss
24
31     oktober
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne
27
Wachten op ongi na mk

1

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Luxx
27
NOD 29 september
4
1

Sabien
27
Wachten op ongi
2
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Jannie
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Jannie
31 oktober
5e echo
20 weken

Beeb van Jannie:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion
Eva                 meisje
Christy
Sylvia
Janien
Puk
Ryanne     meisje
Rianne
Luxx
Mex
Salsa

Hallo Allemaal

@liss jeetje wat jammer meid! EN dan ook nog op je werk! KUn je helemaal van balen.

@salsa fijn dat je je er een beetje over heen gezet hebt! En gefeliciteerrd met je sleutel en je nichtje of neefje?

@shanna al nieuws??????

@ Janneke hoe voel je je?

@ryanne we hebben inderdaad veel gemeen zo he? Ik hoop dat het  volgende wat we gemeen hebbeb dat we samen zwanger zijn!

Ik loop met de rondes door al dat gedoe mooi een eind achter. Heb ronde 1 dus bijna afgesloten naar 10 weken bijna. Hoop dat ik snel ongi  wordt (ben de enige hier die dat hoopt) zodat we snel voor ronde 2 kunnen! Voel wel wat ongi pijnen komen! Duim duim.
Weet niet meer wie het vroeg maar ik doe aan waterpolo.
En ik ben juf op een basisschool en heb groep 4!

Ik  hoop dat dit een hele vruchtbare maand wordt!

Fijne avond meiden! En tot morgen denk ik!

xx

Terug
Bovenaan