Hoi meiden
Wat is er een hoop gekletst zeg! Maar even een tweede scherm geopend. Ik ben even thuis tussen m'n werk door. Wilde eigenlijk aan een verslag werken.... Nog geen ei gevoeld trouwens, dus we blijven klussen.
@Salsadanser: Balen dat de RD'tjes toch gekomen zijn! Het is elke keer weer zo'n teleurstelling he. Je hebt hier in ieder geval een hoop lotgenoten. Toch maar weer met goede moed naar de volgende ronde!!!!!! Oktober wordt de maand!
@Ryanne: Dat het klussen maar wat moois mag opleveren he! M'n verkoudheid is gelukkig over.
@Janien: Raar hoor van die ovulatietesten. Zou toch handig zijn als het klopt. Ben benieuwd hoe het verder verloopt.
@Janneke: Leuk dat jullie een half jaar getrouwd vieren! Bij ons is dat met Kerst, dus dat is niet zo handig. Wij willen met 1 jaar ook terug naar het hotel waar we onze huwelijksnacht doorgebracht hebben, maar dan om te eten.
@Luxx: Al nieuws? Ik duim voor je! Lekker dat je dichter bij huis werkt! Ik werk 2 dagen vlakbij huis en kan dus zelfs tussendoor afspraken naar huis om te eten! De andere 3 dagen ben ik ongeveer 1 1/2 uur enkele reis onderweg. Dat is echt niet leuk meer! Lijkt me ook niet meer te doen met een baby. Maar ja, het werk is zo leuk... Ik heb nog even om daar over te beslissen....
@Eva: Goed om te horen dat de ovulatietesten een aanrader zijn. Welk merk had je ook alweer? Ik hoop niet dat ik ze nodig heb, maar voor het geval dat he. Ik had trouwens een folder liggen van de apotheek over zwanger worden. Daar stond in dat als je een aantal keren met ovulatietesten gewerkt hebt en niet zwanger bent, je contact op kan nemen met de huisarts. Dus is het denk ik wel verstandig om ovulatietesten te gebruiken, zodat je weet of je op het juiste moment geklust hebt.
@Sylvia: Vervelend voor je zoontje en jullie zeg! Dat lijkt me inderdaad lastig met regelen van werk en oppas.
Leuk dat je gaat trouwen. Wij hebben het ook stiekem gedaan. Alleen onze getuigen wisten ervan en waren erbij samen met hun partners en mijn oma. Wij hebben toen ook kaartjes gestuurd achteraf. Via internet kan je het allemaal regelen. Wij hebben ze via 'trouwpost' gemaakt. Leuke reacties leverde het op hoor! Zo van: Leuk, feestje......O het is al geweest.
@MissX: We klussen in ieder geval om de dag en nu rond m'n ei wat vaker.
Leuk vakantieadresje heb je! Ik ben er nog nooit geweest, maar Barcelona lijkt me erg leuk. Niet te veel nare dingen in je hoofd halen hoor! Misschien ben je wel zwanger daar!
De badkamer is weer lekker fris hoor!
@Liss: Balen dat je ongi geworden bent zeg! Vol goede moed naar de volgende ronde! Je doet nog net mee met oktober zie ik en dat wordt me toch een vruchtbare maand Fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten. En inderdaad de tijd gaat snel, wat kennen we elkaar al lang!
Klinkt vervelend van die onderzoeken. Je weet nu in ieder geval wel wat het is. Hopelijk heb je er niet te veel last van.
@Hopje: Balen van je ongi zeg! Wel lekker dat je cyclus regelmatiger wordt. Dan moet het toch goed komen he! Zeker op zo'n speciale datum. En het is dan ook nog oktober en dat schijnt een goede maand te worden!
@Rianne: Ik duim voor je dat ronde 2 snel van start kan gaan! Leuk dat je juf bent, leuke groep ook!
Ik ga nog maar eens wat doen! Straks nog even een afspraak en dan weekend! Geen plannen, dus lekker uitrusten.
X Puk
Beeb van Janneke:
Janien meisje
Liss jongetje
Ikke jongen
Sabien
Hopje meisje
Bion
Eva meisje
Christy
Sylvia
Janien