Hey meiden!
Sorry, had gezegd dat ik gisteren nog langs zou komen, maar is me niet meer gelukt. Wel een leuke dag gehad. 's Middags lekker gelucht met een vriendin die aan de andere kant van het land woont. Had haar al een tijd niet meer gezien. En 's avonds bij m'n nicht gegeten. M'n vriend was er toch niet, dus kwam mooi uit.
@Liss, wat ontzettend kl#te zeg! He bah, ik had nog zulke goede hoop voor je! Gaat het een beetje met je nu? En met je mannetje? Ja, 5 maanden kletsen we alweer, wat een tijd he!
@Eva, lekker een weekendje weg, geniet ervan he! En idd gelukkig is jullie klusperiode voorbij want dat was een beetje lastig geworden met iemand erbij op de kamer, of niet? Of jullie zouden heeeeeel creatief moeten zijn, haha!!
@Hopje, voor jou wordt het weer spannend. Erg he, al die dingen die je voelt. Ik probeer er deze ronde maar niet teveel op te letten. Maar of dat lukt???
@Mex, een donker streepje! Veel klusplezier meis! Wat leuk dat jij en je mannetje zo romantisch zijn!
@Salsa, gefeliciteerd tante! Gaat alles goed met de kleine en de moeder? En ook de sleutel van jullie nieuwe huis. En de rd'tjes. Meis wat een hoop dubbele gevoelens of niet? Doe het maar even lekker rustig aan en kom maar hier wanneer je je hoofd er weer naar hebt staan.
@Rianne, waterpolo, wat leuk! Hoop voor jou ook dat je gauw duidelijkheid hebt.
@Janneke, moet er wel even aan wennen om niet meer 'Jannie' te schrijven, haha! Morgen een speciale dag voor jullie. Wat heerlijk dat jullie lekker naar de sauna gaan en daarna terug naar 'de' locatie! Wauw! Ging je het ons nou ook laten weten wat het wordt??
@Hopje, shit!! Bij jou ook de rd'tjes! Jeetje wat is dat met ons? Bah bah bah, verdorie! Wel fijn dat je er zo positief onder bent. En die dag moet zeker geluk brengen! Trouwens, de dag dat je ongi doorzet, is dag 1. Als je dus een cyclus hebt van 28 dagen, word je op dag 29 weer ongi. Eigenlijk is dat dan dus niet dag 29, maar weer dag 1. Snappie?
Nou lieve meiden, wil vandaag een productief dagje, dus ga maar weer aan de slag.
Liefs en een dikke kus, ikke
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
Biondaatje
21
9 oktober
4
1