Juni 2008 stoppers deel 3!!!

HELAAS DE RD-TJES ZIJN ER  dacht ik vanmorgen oh dat is nog zaadvan voor we gingen slapen even nog een x geklust is het bloed!!!!! maarja helaas op naar de volgende ronde nu had ik dus weer cyclus van 27dagen..
hoe is het met de meiden??

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
12 oktober
4
1

Sylvia
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX                                
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Biondaatje                              
21
6 november
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne
27
Wachten op ongi na mk

1

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Sabien
27
Wachten op ongi
2
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken
heb hem maar weer even aangepast en ik denk dat jannie een meisje krijgt..
nou ik ga even wat doen zo weer werken.. bah heb er echt geen zin in die stomme menstruatie..

nou tot snel
xbion

Omdat manlief handig is met computers heb ik de foto van mijn jurk die op de site staan in kunnen voeren :)
@Missx: op die site is het inderdaad als je een nummer invoert je daarnaast nog een nummer ziet van weer een andere jurk.. maar dat is hem in ieder geval. De bovenste jurk "van jou" is ook helemaal mijn smaak, mooi!!!

@Biondaatje: klote dat de RD'tjes er zijn... duim voor je voor de volgende ronde!!!
@Ryanne: nog gefeliciteerd met je vriend! En duim voor je voor een positieve test!!

Liefs Eva

Ik wil jullie ook even mijn jurk laten zien (hoop dat het plaatje goed blijft staan). Ik heb mijn jurk ook van mijn ouders gekregen. Heb ze er wel duizend keer voor bedankt. Ik vond het zo geweldig dat ik hem cadeau kreeg.

Het was ook de 1e jurk die ik paste. Ik had zelf namelijk totaal geen idee over wat voor een jurk ik wou. Ik heb het dus lekker aan die winkel over gelaten. Na deze jurk heb ik nog 3 andere jurken gepast. Maar het klopt wat ze zeggen. Je hebt echt wel het gevoel van: Dit is hem! In deze jurk wil ik trouwen! Binnen 1 uur was ik geslaagd voor mijn trouwjurk!

Fijne dag allemaal!

X hopje

op het plaatje is het niet zo goed te zien, maar er zaten op mijn jurk heel veel swarovski  steentjes. Verder droeg ik een sluier en een paar pareltjes in mijn haar.
Die sluier had mijn man echt totaal niet verwacht, dus dat was voor hem wel een enorme verrassing en hij vond het echt geweldig mooi!

X hopje

PS: De RD'tjes zijn al weer weg. We gaan weer druk aan de klus. We denken  er zelfs over om tijdens de vruchtbare dagen (volgende week) elke  dag te gaan klussen. Dit hebben we de vorige keren niet gedaan, maar we willen het nu dus wel proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet toch? Zou dit een goed idee zijn? Wat vinden jullie?

Dit kwam ik net ergens op deze site tegen:

Vrij in de tweede week van de cyclus om de dag. Houd dit vol totdat je zeker weet dat de eisprong achter de rug is. Verhoog de zwangerschapskans door vlak voor de verwachte eisprong dagelijks te vrijen.

We gaan het dus toch maar proberen volgende week!

X hopje

Linkje naar mijn jurk hoop ik!!

Leuk al die jurken!! Mooi hoor dames!!! Vond het ook onwijs bijzonder om zo'n jurk aan te hebben!! Hierboven linkje naar mijn jurk als het goed is...  Ben niet zo heel handig met die dingen/linkjes etc, URL van de jurk lukte niet, das beveiligd op die site ofzo. Op de site staat die in ieder geval als je kiest voor 16 jurken per pagina op paginanr 10, type heet Ariana Taffeta. Voor de liefhebber haha, ook de achterkant staat er dan op als het goed is. (Had hem alleen wat laten aanpassen met een halter (heel fijntjes) en een applicatie op de heup, en ook een sluier, net zo lang als de sleep van de jurk... !! )

En ook ik ben heel dankbaar dat ik de jurk van mijn ouders heb gekregen!! Scheelt inderdaad een hoop in de kosten, maar vond het ook wel een mooi idee! En wat bijzonder ook toch, heel die dag, helemaal weer gelukkig gevoel als ik er aan terug denk!!

@ Biondaatje; wat balen dat de rd-tjes ook bij jou alweer zijn gekomen... !!

@ MissX; wat irritant dat gedoe op je werk, hopelijk gaat het nu snel met afstuderen en vind je snel een leuke baan. Goede sfeer op het werk is wel belangrijk als je het mij vraagt, ook al is het maar voor 12 uurtjes.. !! Mijn nieuwe collega's zijn trouwens heel leuk! Altijd even spannend natuurlijk, maar helemaal blij mee!
Oh en thanx voor de uitleg, zal het proberen aan te passen in het lijstje!!

@ Janneke; wat gaaf dat je buikje zo mooi groeit!! Zou er ook hartstikke blij mee zijn en er ook echt wel mee gaan showen hihi geniet ervan!! (maar dat doe je zo te zien ook goed haha)

@ Hopje; dat had ik inderdaad ook ergens gelezen, om de dag. En rond je ei dan vaker, nou  heeft dat bij ons tot nu toe nog niet echt geholpen haha maar we houden de moed erin en gaan vrolijk zo verder! Maar is wel dubbel, want hebben   toch wel het gevoel dat we genoeg klussen en toch lukt het dan niet en dan denk je wel wat doen we dan verkeerd?? terwijl het waarschijnlijk gewoon tijd nodig heeft en het 'vanzelf' wel een keer gaat lukken hopen we dan!

Nou dames, ik ga meer weer wat doen hier in huis, ik zit aan tafel met een laptop en een pot dropjes en das geen goeie combi hihi. Fijne dag en tot later!!

Liefs Luxx

Hey meiden!

Grr, had ik vanmorgen een heel uitgebreid bericht getyped, is het niet geplaatst!!! Poging twee:

@Bion, shit meis, wat balen! Ik baal met je mee zeg, bah! Op zich wel mooi dat je zo'n regelmatige cyclus hebt, maar daar koop je niet zoveel voor. Hoe is je mannetje eronder? Moed houden he?!

@Eva, echt zo mooi! Heeft idd wel wat weg van die bovenste he?!

@Hopje, wauw, die ook ook mooi! Is ook echt mijn smaak. En ik vind sluiers ook helemaal geweldig! Begint helemaal te kriebelen, hihi. Vind het wel een goed idee van dat klussen: rond je ei elke dag. Doen wij ook, alleen afgelopen keer heeft het niet echt geholpen, haha! Volgens de berekeningen heb ik morgen m'n ei. Nu hebben we vorige week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag geklust. En afgelopen zondagavond, maandagavond en vanmorgen. Maar, nu denk ik dat ik vannacht m'n ei gevoeld heb. Zou het dan nog op tijd zijn dat we vanmorgen hebben geklust en die keer ervoor dus maandagavond? Wil alle kansen benutten, haha! Dus voor de zekerheid gaan we deze week nog maar even door , wat vervelend nou!

@Luxx, ook al zo'n mooie jurk! Vind het eigenlijk allemaal best wat van elkaar weghebben, de jurken die we mooi vinden. Zo sprookjes achtig, wauw!! Fijn dat je leuke collega's hebt! Das toch altijd maar weer even afwachten he. Maar wel erg belangrijk, ben ik met je eens!

Nou, ik ga ook maar wat doen. Manlief is de badkamer aan het schoonmaken, wat een schatje!

Liefs, ikke

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion               meisje
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia
Janien