Hey lieverds!
Bah, heb al een paar dagen last van m'n keel, maar vannacht amper kunnen slapen van het hoesten. zo'n irritante rot kriebel! Overdags gaat het wel, maar 's nachts... Verder alles oke hier hoor. Net even twee uurtjes op m'n kleine nichtje gepast. Jeetje, hoezo in de koppigheidsfase??? Op alles is het 'nee!'. Maar ze zegt het met zo'n snoezig snuutje, haha, dan moet je alleen maar lachen. Wel zielig, want ze is flink aan de diaree. Heb in een uur tijd twee flinke vieze poepluiers verschoont. Dacht da die kleintjes nog niet zo konden stinken, pfff!! Haha, wel weer meteen even geoefend, en ben nog steeds niet van gedachten veranderd, haha! Er is vandaag nog niks van m'n scriptie terecht gekomen, ga zo dus maar eens flink aan de slag. Heb wel aan de ramen aan de buitenkant gelapt en het hele huis gezogen en gedweild. Goed bezig!!
@Jannie, wat super om het hartje weer te horen of niet? En al 15 cm, wat gaat dat snel! Trouwens mooie jurk ook!
@Rianne, heb je de uitslag van het bloed al? Hoop zo dat alles goed is nu! Mooie jurk ook en wat een mooie kleur! Als je je ei hebt gehad op een dinsdag, dan heb je toch 14 dagen later je NOD weer op een dinsdag? Is dat niet de 21e?
@Liss, hebben jij en je vriend het wel eens over trouwen? Wij wel, maar kiezen er bewust voor om het nu zo te doen. Hij heeft wel eens gezegd dat ik hem iig niet mag vragen, dat wil hij doen in de toekomst...
@Chris, wat een goed idee van zo'n paspop! Maar ben je niet bang dat ie daarvan verkleurd door het licht? Maak je er een foto van als ie op de paspop zit? Kunnen we em toch nog zien . Vervelend dat je bloeddruk wat laag is, maar drop eten is geen straf! Of hou je niet van zout? Wel fijn dat je weet waar de duizeligheid vandaan komt.
@Shanna, meis wat shit dat je nog steeds in onzekerheid zit! Hoop voor je dat je ongi gauw doorzet of dat je gauw positief test! Er bestaan wel kruiden he, om een kortere cyclus te krijgen. Maar weet niet of je daar zo midden in een cyclus ineens mee kunt beginnen. Misschien weet Sabien er meer van? Die had ook een erg lange eerste cyclus.
@Bion, lief dat je mannetje je zo opbeurt! Geniet maar even lekker van de wijntjes nu het nog kan!
@Sabien, wat fijn dat het zoveel korter is nu! Hoelang na die positieve ovulatietest ben je nu dan ongi geworden?
@Ryanne, zo te horen heb je een leuk volleybalteam! Raar is dat he, dat je er niks over kunt zeggen maar het zo graag wilt! Hoop dat je ze gauw goed nieuws kunt vertellen! Ik weet nu echt niet meer zeker of ik m'n ei gevoeld heb of niet. Ik had van dinsdag op woensdagnacht wat steken. Had die maandag ervoor en woensdagochtend geklust. Maar gisteravond voelde ik weer wat steken! Alleen waren we gisteravond echt te moe, dus hebben we vanmorgen weer geklust. Hoop zo dat het allemaal op tijd is! Volgens de berekeningen zou ik vandaag m'n ei moeten hebben, maar heb er nog niks van gemerkt. We zien het allemaal wel. Op de een of andere manier heb ik heel erg het idee dat het deze maand niet raak zal zijn. Weet ook niet hoe ik erbij kom. Gelukkig ben ik super druk met m'n scriptie, dus veel tijd om erover na te denken heb ik niet...
@Mex, je bent idd lekker jong getrouwd! Denk je er nog vaak aan terug? Wat raar van je ovutesten zeg! Ik heb er echt de ballen verstand van dus kan je helaas geen advies geven, sorry! Hoop wel voor je dat je ei ondertussen geweest is. Waar gaat de reis naartoe trouwens? Werk je trouwens voor een Nederlandse maatschappij? Ik ga 21 oktober weer vliegen.
Dikke kus, ikke