Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hi ladies,

http://www.joan.nl/collectie/1300_tot_1600/110/
Mijn jurk, maar dan zonder  de halter en hij loopt iets uit aan de onderkant maar dat zie je niet op de site. Wat een mooie jurken hadden jullie ook! Ik had ook een sluier, helemaal geweldig vond ik dat.

Bionda: wat balen meid, jammer weer!!!!

Tja iedereen moet doen wat ie zelf wil natuurlijk maar ik ben beide keren zwanger geraakt door om de dag te vrijen. Is beter voor de kwaliteit van het zaad. Maar kan me best voorstellen dat als t wat langer duurt en je niet zeker weet wanneer je eisprong is dat je het elke dag wil doen. Iemand die ik ken kreeg de tip van haar gynaecoloog om dan te vrijen om de 36uur, dus bijvoorbeeld maandagavond, woensdagochtend, vrijdagavond, zondagochtend etc etc. Zo heeft het zaad toen de kans om weer "aan te sterken" en benut je misschien nog optimaler je kansen.
Wij vreeen om de dag maar ik bleef wel altijd een minuut of 10 met de beentjes in de lucht hangen!

Tja pronken met mn buikje doe ik zeker!

Groetjes Janneke
15weken en 2 dagen

Hallo

Ahhhhhh ik krijg mijn jurk er niet op......... Ik kan geen link doen naar de website omdat ik mijn jurk heb samengesteld uit 2 jurken........... Wie weet hoe dat moet? Als ik de foto selecteer en dan probeer te plakken in het berichtenkadaer hier dan doet hij niks.

Net een ovulatietest gedaan en het streepje was veel lichter dan gister. Gisteravond nog wel even geklust. Op tijd denken jullie? Vandaag voor het laast (hoop ik ) boed geprikt morgen krijg ik de uitslag. Eigenlijk had ik nog niet mogen klussen, maar voel me zo goed dat we de verleiding niet hebben kunnen weerstaan.

@bionda wat een korte ongi?????? Altijd zo kort bij je? Anders zou ik als ik jou was over een paar dagen testen. Ik had nm ook een bloeding op de dag dat ik ongo moest worden maar was wel zwanger.

ga nu de rest lezen.

xx  

hoi meiden!!!

even snel een berichtje vanaf mijn werk....

@ bionda, balen!!!! moet wel zeggen datje een ideaale cyclus hebt maar we gaan weer naar de volgende ronde!!

Meiden wat een SCHITTERENDE jurken allemaal!!!!! echt super,hopelijk mag ik ooit ook nog zon mooie jurk aan.

Wou nog even zeggen dat ik deze maand is andere ovu testen heb besteld,van testjezelf.nu
hoor daar ook veel positieve verhalen over en het zijn 7 testen
bij sensitest betaalde ik hetzelfde voor 6 testen altijd handig 1 extra

ga weer snel aan de slag
hopelijk doet mijn internet het snel weer thuis!!!

fijne avond iedereen!!

Nou Meiden,

Deze jurk lijkt erop, ik had alleen een top en een rok en de kleur ivoor! Ik wou eigenlijk een foto plaatsen maar ook dit is goed.

Ik denk dat ik mijn NOD kan zetten op 22 oktober. Dat klopt och als ik er vanuit ga dat ik gister mijn ei gehad heb?
Ik ga het gelik proberen aan te passen.

xx

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
12 oktober
4
1

Sylvia
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX                                
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na MK)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Biondaatje                              
21
6 november
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

1

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Sabien
27
Wachten op ongi
2
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

hai meiden,

ik kan helaas mijn jurk niet plaatsen omdat hij aangepast is en er dus geen foto van is. tenminste, wel foto's dat ik hem zelf aan heb hoor, maar plaats die nog maar even niet.
mijn jurk had een strak lijfje met pareltjes afgezet en een halter.
de rok liep wijd uit en was aan 1 kant iets opgetrokken zodat je de tule eronder kon zien. was echt heel gaaf. ik kan hem deze week weer ophalen bij de stomerij. ben beniewd.
ik heb een paspop gekocht waar ik hem op ga zetten. ben beniewd.

verder hier nog geen nieuws, ben wel bang dat ik ongi ga worden.
vanmorgen nog naar de huisarts geweest omdat ik af en toe zo duizelig ben. blijkt mijn bloeddruk iets te laag. moet nu zoute drop eten. haha
heb gezegt dat we gestopt zijn met de pil. hij denkt dat het vanwege de stresvolle periode wel even kan duren voor ons. bovendien zij hij dat 70 % van alle vrouwen pas na een jaar zwanger zijn.
toen zij ik dat je op internet wel anders leest, zegt hij:"ja maar de mensen waarbij het langer duurt die plaatsen geen verhalen op internet" tja meiden, dat is natuurlijk ook wel weer zo.

hoe is het verder met iedereen????

liefs Christy

Hey Ladies,

Wat een mooie jurken zie ik hier allemaal! Chris: ik heb mijne ook sinds kort op een paspop. Heb ik bij de Xenos gehaald, precies mijn lengte en staat zoooo mooi!!
Het is zonde om m op zolder of in de kast te hangen toch!!

Verder geen echt nieuws van mij.... nog steeds geen rd'tjes, vorige week ook niet zwanger volgens de test. Wel wat zere tepels en last van m'n onderbuik, dus ga ervan uit dat ik binnenkort toch wel ongesteld wordt. Maar die cyclus van mij is echt onwijs lang, gewoon meer dan 40 dagen, niet normaal!

Hoorde net van een zwangere vriendin dat ze maar 1 maand voor ons zijn gestopt.... het kan dus hartstikke snel gaan.

Nou, nog even voor de tv en morgen weer aan het werk.

Liefs Shanna

he meiden

weer even berichtje van mij
heb wel buikpijn maar niet hevig wel veel gerommel maar bloed niet heel erg..

@missx me mannetje is er nuchter onder hij vind het wel jammer en baalt wel maar hij zegt met volle moed er weer tegen aan gelukkig is die wel een beetje nuchter eronder dat helpt me wel ik zit maar shit shit en als die dan zegt zal vast wel een keer raak zijn we zijn nog geen half jaar bezig heb ik toch wel weer dat ik even positief kan denken.hij zegt wel ja had het ook graag gewilt maar we blijven volhouden dat doet me wel goed.

@rianne nee heb geen korte ongi hoor meestal 5goeie dagen tis nu niet hevig maar even morgen afwachten mis de 2e dag wel erger heb ik ook wel eens gehad dus we wachten even aan mocht het nou wel bijna weg zijn kan ik wel een testje doen..

nou ik ga even een wijntje drinken haha nu mag het ben ongi en lekker met manlief op de bank..

fijne avond meiden..
xbion

Terug
Bovenaan