Juni 2008 stoppers deel 3!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sylvia        
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na MK)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Sabien
27
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

hey meiden,

hier vandaag ook weer die stomme RDtjes doorgekomen . PFFF. Ben er ook even niet lekker van en eerder naar huis gegaan van het werk.

Nu dus een cyclus van maar 25 dagen. Eerste cyclussen waren 28-28-27 en nu 25 dus heb nu voor mijn volgende NOD het gemiddelde maar genomen van 27 dagen. Heb ook echt geen idee.

Ik heb gelijk het lijstje aangepast en even opnieuwe gemaakt zonder die   vervelende randjes. Wil iedereen even kijken of alles nog klopt.

Sorry Janneke, ook ik kom je deze maand nog niet ondersteunen.Ach de huisarts had het al voorspeld. maar toch baal ik inwendig heel erg. Zoals we natuurlijk allemaal elke keer doen.

maar weer door naar de volgende ronde. Jammer, jammer, jammer.

liefs Christy

hoi meiden!!

Thuis nog steeds geen internet  dan maar even snel vanaf mijn werk...

@ chris, jeetje meis baaal met je me mee!!! zo kort ook 25 dgn kop op meid!

@ misX, ja we hebben het er wel regelmatig over gehad,wij vinden ook dat de man hoort te vragen.verder zou het wel gebeuren in de toekomst,kijk daar wel ook naar uit hoor vooral ik nu weer hier al die jurken heb gezien,lijkt me zoo geweldig

@ bionda,ook al de rd''tjes we gaan weer met zen allen vrolijk verder!!

Het word wel eens tijd dat we ons aan mogen sluiten bij janneke   vinden jullie niet

fijne dag iedereen
-X-

Hallo meiden,

Ik maaike 29 jaar ben ook een juni gestopd. Ik was er eerst niet zo mee bezig maar het wordt steeds erger. En de laatste keer blijf bij menstuatie uit, dus ik dacht en hoopt, maar ik had wel hele veel pijn in mijn buik. en het werd steeds erger, dat heeft 3 weken geduurd en testen negatief en toen kwam het los. Wel even langs de dokter en mijn verhaal gedaan en het dacht een een mk. Dus voor dat ik een test had dat ik zwanger was had ik al een mk. Dat is niet leuk om te horen. Nu is het afwachten te de volgende  keer.  

Groetjes maaike  

Hey meiden!

Grr, vannacht weer bijna geen oog dicht gedaan, vanwege m'n keelpijn. Moet ook zoveel hoesten! Had al een flinke lepel honing genomen, maar hielp niet echt. Durf nu niet zomaar van alles te gaan slikken, maar denk dat ik straks even iets homeopatisch ga halen bij de drogist. Ook is m'n eerste doos foliumzuur met 100! pillen op, dus die ga ik ook maar even kopen. Hopen dat ik geen bekenden tegen kom daar, haha!

@Chris, meis sorry ik had je nog niet gelezen! Wat ontzettend balen zeg en dan druk ik me nog zacht uit! Shit! Hoe voel je je nu? Jeetje, 25 dagen is wel kort zeg! Hou even in de gaten of het echt doorzet of niet. Het zou natuurlijk een innestelingsbloeding kunnen zijn als het bij gisteren bleef. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven hoor. Je hebt wel al die weken een korte cyclus gehad, dus heel raar is 25 dagen ook weer niet. Ik baal met je mee meis!

@Liss, helemaal met je eens dat er gauw zwangere dames bij moeten komen! Hoe komt het dat jullie internet eruit ligt dan? Een storing?

@Maaike, welkom hier! Jeetje wat een verhaal, wat vervelend! Ik hoop voor je dat het gauw raak mag zijn. Wil je ook in ons lijstje? Hoeveelste ronde is dit en hoeveelste kindje?

Nou, ik ga weer gauw verder met m'n scriptie. (Hoe vaak ik dat hier al niet gezegd heb. Word er helemaal gek van. Nog een paar weken!!)

Liefs, ikke

Goedemiddag meiden!

Lekker weekend aaaah  !!

@ MissX: beterschap! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Het heerst (hier) ook wel. Enne... succes met je scriptie he! Wanneer is je geplande deadline?

@ Sabien: fijn dat de RD-tjes er zijn. Zit zelf al op dag 51 en heb er behoorlijk genoeg van (en vorige week   negatieve test).
Misschien nu positief??? we zullen zien.

@Mexx, hoop met je mee dat je ei geweest is. Waar gaat je reis naartoe?

Van mijn kant geen nieuws..... nog steeds geen rd-tjes en we blijven klussen. Heb met m'n man afgesproken dat we om de dag gaan klussen. Dan hebben we de meeste kans. Maar ik vind dat zelf best lastig, we hebben allebei best vaak een afspraak 'savonds (sport, werk, vergaderen.....), maar zwanger worden willen we ook heel graag! Dus gewoon inplannen.

Fijn weekend allemaal!
Liefs Shanna

Hoi,

Bedank voor de uitnodiging in de lijst dat vind ik wel leuk, ik hoop dat we allemaal snel onder het kopje zwanger staan.

Ik ben Maaike 29 jaar probeer zwanger te worden van mijn 1e kindje. Woon nu al 5 jaar samen met mijn vriend, wij hebben samen een huis gebouwd in belgie en werken in NL en hij heeft een eigen bedrijf waar ik als admin. medewerkster werk. Dus mijn baas is mijn vriend en omgekeerd. Is soms moeilijk maar kan ook hele leuk zijn.

Ik ben in april gestopd met de pil, en toen 3 maanden met condoom omdat mijn vriend dacht dat het beter was om te kijken hoeveel dagen mijn  cyclus bestaat ( ben al vanaf mijn 12e aande pil vanwege de buikpijn en zo.) . vanaf begin precies om de 4 weken het uur is bijna gelijk. Dus vanaf juni zijn wij ervoor gegaan. Dus nu in de 4 ronde en de dotker denk nadat mijn regels de laatste keer zo vreemd waren de 1e ronde na mk. Mijn NOD is denk ik 18 oktober maar ik weet dat niet precies vanwege mk.

Ik denk dat wel een beetje mijn verhaal is. Ik zal alleen overdag kunnen reageren als ik thuis ben zit ik niet achter de pc.

Groetjes van Maaike en geniet allemaal van het mooie weekend

Terug
Bovenaan