Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hoi hoi!

@ maaike, welkom! gezellig dat je mee komt kletsen en pff wat een verhaal,hopelijk hoor je snel bij de zwangere dames!Wat is je nieuwe nod datum?

@ misX,ja zoiets begrijp er niet veel van  kreeg net te horen dat we maandag weer online kunnen.heel veel sterkte met je keel!!

@ shanna, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! hoe gaat het met klussen in huis?

ik ga maandag weer beginnen aan me reeks ovutesten ben benieuwd......en flink aan de klus natuurlijk

meiden alvast een heel fijn weekend

Liefs liss

Heee Meiden,

Even een kort berichtje vanaf mijn werk.
Hoe is het met iedereen? Met mij alles goed? Nog steeds aan het wachten, hou ik niet van. Mijn voorgevoel zegt dat het niet raak is deze maand. Als dat zo is ga ik volgende maand beginnen met de ovulatie testen. Waarom ik dit denk, geen idee, maar heb zo'n gevoel. Mijn nod is woensdag, ik wil echt gaan wachten met testen tot woensdag of donderdag, als me dat gaat lukken en als het nog nodig is. We zien het wel.

maaike: welkom! Balen dat je een miskraam hebt gehad. Ik weet hoe het is. Hopenlijk hebben we snel een boel zwangeren onder ons!

liss: balen dat je internet het niet doet.... gelukkig kun je wel op je werk af en toe even kijken.

missx: schiet het al op met de scriptie? Eind al in zicht?

Nou, ik ga weer aan het werk

Liefs
Mij

Hey lieverds!

Lief dat jullie zo met me meeleven m.b.t. m'n scriptie! Het is echt even ploeteren. Heb m'n hoofd er nu zo vol van, weet even niet hoe ik het allemaal moet gaan bolwerken! We gaan maar gewoon door en meer kan ik niet doen, toch? Wil het zo graag vrijdags 31 oktober af hebben. Niks moet hoor, als ik wil doe ik er nog 10 jaar over haha! Maar had eerst voor mezelf al de deadline van eind september en ik vind het al zo erg dat ik een maand uitloop! Maar goed, dat is allemaal door omstandigheden die ik vooraf niet had kunnen voorzien. Ik weet gewoon van mezelf dat ik m'n best doe en meer kan ik even niet doen...

@Shanna, wat ontzettend frustrerend he deze situatie! Wel goed dat jullie blijven klussen want voor hetzelfde geld moet je ei nog komen, maar hoop het niet meis! Hoop voor je dat je niet teveel moet 'inplannen', want straks zijn jullie niet meer voor jullie plezier aan het klussen!

@Maaike, ik heb je in het lijstje gezet! Komen jullie ook allebei uit Belgie of dat niet? Zo zie je je man wel elke dag! Maar kan me voorstellen dat het soms ook lastig is. Denk dat als je maar goede afspraken hebt, het goed te doen is, of niet? Weet je al hoe jullie het met werk gaan doen als jullie eenmaal een beeb hebben?

@Liss, dus we spreken je misschien het weekend niet? Of moet je wel werken dit weekend?

@Ryanne, wachten wachten wachten, pfff. Ik heb ook zo'n voorgevoel dat het deze maand bij  mij niet raak is en zou ook echt niet kunnen uitleggen waarom. Ben er ook niet zo mee bezig in de zin van dat ik op m'n lichaam aan het letten ben. Voel dan ook nog niks. Vorige maand rond deze tijd voelde ik al van alles in m'n buik. Maar goed, dat had niks te betekenen. Ik laat het lekker op me afkomen.

Liefs, ikke

P.S. Hij is nog niet helemaal ingevuld!

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion               meisje
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia
Janien
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne       meisje
Luxx             jongen
Mex
Salsa           meisje
Janneke  jongen
Maaike

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sylvia        
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

Maaike
29
18 oktober?
1 (na mk)
1

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Sabien
27
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Hoi meiden

Wat een lekker weer! We gaan een weekend weg, dus dat komt goed uit! En een hoop NOD's op komst, dus weer veel leeswerk. Ik heb maar even een tweede scherm geopend.
Gisteren was ik bij een collega thuis. Ze heeft 2 kindjes van 1 en 3. De oudste vroeg opeens aan mij: Heb jij een baby in je buik? Het is niet zo dat ik een hele dikke buik heb ofzo, dus ik hoop dat ze helderziend is en dus gelijk heeft! Ik heb geen kwaaltjes, dus verwacht er zelf niet veel van.

@MissX: Scheelt wel een hoop tijd he als er niet veel gekletst wordt. Wel goed voor je scriptie.
Leuk dat jullie de wintersport geboekt hebben. Ik ben zelf niet zo sportief en houd niet van kou, dus niks voor mij. M'n man wil wel graag.
Ik heb wel foto's van m'n trouwjurk, maar hoe krijg ik m'n hoofd enzo eraf?
Volgens mij komt trouwens je ei na het slijm.
Mooie jurken heb je uitgekozen zeg!  
Fijn dat je mannetje meehelpt in de huishouding. Die van mij doet dat gelukkig ook. Alleen de badkamer is mijn taak.
Leuk hoor oefenen met je nichtje! Sterkte met je keel!

@Rianne: Fijn dat je weer aan de klus kunt! Ik duim voor je dat het raak is!
Mooie jurk! Die van mij was ook gekreukt en verder asymetrisch.

@Ryanne: Een hoop mensen hier die een nieuw bed kopen. Heeft dat met al dat geklus te maken? Ons Ikeabed was echt op hoor!
Moeilijk he je mond houden. Kreeg gisteren van mijn collega natuurlijk de vraag wat onze plannen waren op het gebied van kinderen. Heb het maar een beetje vaag gehouden.

@Bion: Super balen van de RD'tjes! Ik had zo gehoopt dat we deze maand allemaal zwanger zouden worden. Moed houden he!

@Eva: Super mooie jurk! Hij lijkt wel een beetje op mijn jurk, maar dan als echte bruidsjurk en in het wit.

@Hopje: Wat een mooie jurk zeg! Zoiets had ik ook uit kunnen kiezen.
Wij hebben ook tijdens de vruchtbare dagen wat meer geklust. Volgende week weten we of het resultaat heeft gehad.

@Luxx: We moeten inderdaad geduld hebben voor we zwanger zijn. Maar je vraagt je toch af hoe het komt dat het niet lukt. Is heel menselijk hoor. Ik heb ook een zak dropjes liggen: slecht, slecht, slecht!  

@Janneke: Goede tip van die 36 uur. Alleen wel moeilijk als je allebei werkt en er vroeg uit moet.

@Christy: Lekker hoor, zoute drop! Kan je wel gebruiken als troosteten! Wat balen weer die RD'tjes!

@Sabien: Fijn dat je cyclus korter wordt!

@Mex: Omdat we pas getrouwd zijn en ook nog in het geheim, verwachten een hoop mensen bij ons ook snel een zwangerschap. Ik denk dat er ook veel gedacht hebben dat ik al zwanger was.

@Maaike: Welkom! Hopelijk wordt dit voor jou  ook  een goede maand!

Nou meiden ik ga me nog eens nuttig maken!

X Puk

Hoi,

Ja ik zie zo wel elke dag mijn vriend ( wij zijn niet getrouwd). wij rijden bijna elke dag samen hen en terug. Wij wonen in belgie maar werken in nl en zijn ook beide nederlander. Wij hebben het er al wel een beetje over gehad als wij een kindje krijgen maar eerst zwanger raken. Het is de bedoeling dat ik dan minder ga werken en vanuit thuis. Ik werk nu gemiddeld 55 uur in de week. en dan nog het huishouden en de tuin. Helaas kan mijn vriend mij daar niet in helpen i.v.m.  kantoor. Maar nu kan het nog zoveel werken en met de bouw van ons huis hebben wij dat ook zo gegaan. En nu kan het nog zoveel werken als er kinderen zijn wordt dat lastiger.

Ik wens iedereen een prettig weekend geniet van de zon.

Groetjes maaike

He Meiden.

We stonden alweer bijna op pagina 2, dus maar ff een krabbeltje van mij!
Hoe is het met jullie? Is iedereen druk aan de klus ofzo? Het is zo rustig! Of lekker aan het genieten van het mooie weer?  Heerlijk he?
Ik zit nu lekker met de laptop buiten, ook heerlijk!
Hoe is het met jullie? Alles goed? Er komen wat nod's aan, dus neem aan dat het wel wat drukker gaat worden hier.

Nou, wij hebben net een nieuw bed gekocht. We hadden van de week al de matrassen gekocht, nu het bed. We hadden een kleine financiele meevaller, konden dus het bed kopen dat we echt graag wilden hebben.
Vanochtend gewerkt en nu lekker weekend.
Verder alles rustig. Ik probeer er niet aan te denken of ik misschien zwanger ben of niet... maar dat lukt me niet al te best.... zucht.
We gaan komend weekend een weekendje naar Center parcs, dus als ik niet zwanger ben, dan ben ik dan waarschijnlijk ongi... hmm, slechte planning, haha. We gaan met de ouders van mijn vriend en zijn zus en haar vriend. Als het nou raak zou zijn, zou het wel een leuk moment zijn om het te vertellen.... tja, gewoon geduld!

Ik ga eens even kijken hoe het gaat bij mijn mannetje, hij is een andere radio in mijn auto aan het bouwen!

Dikke kus,
Ry

Terug
Bovenaan