Hey lieverds!
Lief dat jullie zo met me meeleven m.b.t. m'n scriptie! Het is echt even ploeteren. Heb m'n hoofd er nu zo vol van, weet even niet hoe ik het allemaal moet gaan bolwerken! We gaan maar gewoon door en meer kan ik niet doen, toch? Wil het zo graag vrijdags 31 oktober af hebben. Niks moet hoor, als ik wil doe ik er nog 10 jaar over haha! Maar had eerst voor mezelf al de deadline van eind september en ik vind het al zo erg dat ik een maand uitloop! Maar goed, dat is allemaal door omstandigheden die ik vooraf niet had kunnen voorzien. Ik weet gewoon van mezelf dat ik m'n best doe en meer kan ik even niet doen...
@Shanna, wat ontzettend frustrerend he deze situatie! Wel goed dat jullie blijven klussen want voor hetzelfde geld moet je ei nog komen, maar hoop het niet meis! Hoop voor je dat je niet teveel moet 'inplannen', want straks zijn jullie niet meer voor jullie plezier aan het klussen!
@Maaike, ik heb je in het lijstje gezet! Komen jullie ook allebei uit Belgie of dat niet? Zo zie je je man wel elke dag! Maar kan me voorstellen dat het soms ook lastig is. Denk dat als je maar goede afspraken hebt, het goed te doen is, of niet? Weet je al hoe jullie het met werk gaan doen als jullie eenmaal een beeb hebben?
@Liss, dus we spreken je misschien het weekend niet? Of moet je wel werken dit weekend?
@Ryanne, wachten wachten wachten, pfff. Ik heb ook zo'n voorgevoel dat het deze maand bij mij niet raak is en zou ook echt niet kunnen uitleggen waarom. Ben er ook niet zo mee bezig in de zin van dat ik op m'n lichaam aan het letten ben. Voel dan ook nog niks. Vorige maand rond deze tijd voelde ik al van alles in m'n buik. Maar goed, dat had niks te betekenen. Ik laat het lekker op me afkomen.
Liefs, ikke
P.S. Hij is nog niet helemaal ingevuld!
Beeb van Janneke:
Janien meisje
Liss jongetje
Ikke jongen
Sabien
Hopje meisje
Bion meisje
Eva meisje
Christy meisje
Sylvia