Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Ha Meiden

Hoe is het met jullie?
En chris met jou ?Zware dag vandaag!

@jannie spannend meid donderdag de echo en al 12 weken. Echt leuk!

@puk en janien spannend spannend, ik duim voor jullie

@salsadander klus ze komende tijd!

@eva ik heb voor mijn mk ook een dag een paar druppels gehad en dacht aan mijn ongi. Maar na anderhalve week toch gestest en was positief! Wil je geen valse hooop geven maar hou het in de gaten!

Hier alles rustig, woensdag hoop ik voor de laaste keer bloed te prikken. Ik denk dat mijn HCG wel gedaald is! Voel me goed. Bloed alleen nog steeds nu al anderhalve week. Maar als dat gestopt is kunnen we weer klussen!

xx en een fijne avond!

Hey ladies!!

het is weer druk hier! gezellig!
Bedankt trouwens voor alle reacties... !! doet wel goed! Ondanks dat het al even geleden is, is het elke dag toch weer de realiteit zeg maar.

@ Chris; hoe is het gegaan vandaag...? ik heb nog wel aan je gedacht vandaag.
Minder belangrijk misschien nu, maar toch ook  balen dat de RD-tjes zijn doorgebroken!  

@ Liss; welkom terug van vakantie!! Hoe staat  het er verder voor, heb je nog iets gemerkt? als het goed is heb je intussen ook je ei al gehad? Ik heb er weer helemaal niets van gemerkt, maar we hebben ons best gedaan  (en nog'!)  mocht het niet lukken dan ga ik denk ik volgende ronde maar van die tests proberen, maar eerst maar eens rustig afwachten!!!

@ Jannie: gefeliciteerd met  12 weken!! spannend donderdag!! alvast veel succes !!

@ Puk, Janien en wie ik nog vergeet die bijna NOD heeft, ik duim voor jullie!!

@ Sabien; hoe gaat het bij jou?

@ Essie; mocht je hier nog af en toe wat lezen; ik ben ook wel benieuwd of jullie al meer weten...!! Sterkte nogmaals!!

Liefs Luxx

Goedemorgen!

Hoe is het met de nod-dames? Puk en Janien???? Laat wat van je horen vandaag.... ik duim voor jullie!

Hier alles goed. Lekker vrij vandaag, altijd fijn. Beetje in huis rommelen enzo... heerlijk.
Vandaag gaat mijn vriend de beslissing nemen wat hij gaat doen met z'n werk. Hij heeft om 17 uur nog een gesprek met misschien zijn toekomstige werkgever om nog het een en ander duidelijk te krijgen en dan neemt hij de beslissing...... erg spannend.
Het zou betekenen dat hij kantoormanager wordt en een heel kantoor moet gaan runnen. In het weekend samen met wat mensen voor hem een voor- en nadeel lijstje gemaakt en er waren meer voordelen aan dan nadelen. Dus ik denk wel dat hij het gaat doen, maar dan moet het gesprek vandaag wel wat opleveren. Dus ik moet straks duimen.

Verder niet zo veel te vertellen. Hebben jullie nog wat leuks,spannends of iets anders?

Liefs
Ry

Hey dames,

Hier nog niks te zien van de rooie duiveltjes...
Maar heb er niet echt een goed gevoel over.
De vorige twee keer gebeurde het tegen de middag tussen 12 en 13..
Dus dat verwacht ik nu ook weer.

Puk hoe is het bij jou???

Kuss

goeiemorgen meiden!!

Janien en puk ik ben heel hard aan het duimen voor jullie!!!!

@ lux, Ik heb ook nog niks gevoeld,maar heb nu ook een beetje mijn twijfels
      want vorige maand was ik heel positief over die ovulatie testen toch! en had ook voor het eerst mijn eisprong gevoeld......
Nu ben ik afgelopen vrijdag  weer begonnen met de reeks ovu testen(elke avond 1) en vanaf gister pas een lichte 2de streep......
Dus als ik van die testen moet uitgaan moet mijn sprong nog komen......
Kijk het nog even 2 dgn aan......en dan weet ik waarschijnlijk meer
Dus mischien is mijn cyclus dan deze maand weer langer.
Zou wel apart zijn(vind ik) als het nu weer 31 dgn zou zijn.
want dan zou mijn cyclus om en om zijn:27,31,27 en nu???
hou je op de hoogte,we zijn in ieder geval flink aan het klussen

@ misX, heerlijke vak gehad!!! nu nog lekker tot en met di vrij.......
      eindelijk klaar met het wassen van de vakwas.
      hoe is het verder met jou??
      en met je nichtje en schoonzus?

fijne dag iedereen!!!

Hey lieverds!

Nog een avondje feesten en dan zit het er weer op. Nog 8 dagen en dan m'n NOD. Het lijkt echt niet op te schieten. Ik voel nog steeds af en toe wat in m'n buik, maar niet meer continu. Heb nu ook echt het idee dat het niet raak is. Ben er wel wat rustiger onder. Maar het blijft spannend.

@Ryanne, leuk dat jullie goed gefeest hebben! Nog gefeliciteerd!!! En lekker dat het buiten kon. Helaas heb ik dat geluk nooit, ben eind december jarig, haha! Spannende dag vandaag voor jou en je vriend. Als jullie er maar samen achter staan he, das belangrijk! Laat je het ons weten?

@Eva, wat vreemd he. Hoe is het nu? Heeft het al doorgezet?

@Chris, ik hoop dat het een beetje met je gaat en dat jullie nu aan je rust toekomen. Hopelijk heb je heel veel mooie herinneringen die je kunt koesteren!

@Puk, en en en????? Meldplicht!!!!

@Liss, lief dat je naar m'n nichtje en schoonzus vraagt. Het gaat erg goed met ze. De kleine groeit nu eindelijk goed. M'n schoonzus is wel gestopt met de borstvoeding. Het vergde teveel energie en ze kon het niet meer opbrengen. Heeft ze zich best wel schuldig over gevoeld, dat ze zichzelf even geen goede moeder vond etc. Maar ik denk maar zo: je kleintjes hebben er niets aan als jijzelf niet lekker in je vel zit. Hoe denken jullie daar eigenlijk over? Bv of fv??? Ik wil zelf wel heel erg graag bv gaan proberen. Het is een hele inverstering en ik denk dat het ook niet niks is, maar als je het kunt (lichamelijk en emotioneel) denk ik dat het erg goed is om te doen.

@Janien, gelukkig nog geen rd'tjes. Hou ons op de hoogte he?! Hoe voel je je verder? Kwaaltjes??

@Rianne, morgen bloed prikken. Ik hoop dat het gedaald is meis, kun je eindelijl verder!

Nou, ik hou jullie op de hoogte van m'n kwaaltjes. Tot snel!

Dikke kus, ikke

NOD   :

Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Lis s, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

hey meiden,

hier weer eens een berichtje van mij. gister een erg mooie en emotionele uitvaart gehad. heb zelf ook nog een stukje voorgedragen en mijn mannetje ook. ging eigenlijk wel goed. het was een mooie uitvaart. we hebben zeker een aantal mooie herinneringen die we koesteren.
de komende dagen zal ik hier niet veel te vinden zijn. we gaan namelijk een paar dagen naar texel. even uitwaaien. we wilden eerst niet maar   worden weggestuurd door mijn ouders en schoonmoeder omdat ze vinden dat we het nodig hebben. zijn namelijk ook niet op huwelijksreis geweest. ze willen daarom dat we nu even weg   gaan. we wilden eerts niet, maar gaan toch maar. komen denk ik zaterdag weer terug.

probeer jullie wel te volgen hoor. het wordt nu wel weer eens tijd dat zich een zwangere voordoet. dus ik blijf duimen.

tot snel. en nogmaals bedankt voor al jullie lieve woorden.

veel liefs van Christy

Hoi meiden

Lief dat jullie allemaal aan het duimen zijn! Tot nu toe helpt het, want er zijn nog geen RD'tjes te bekennen! Verder ook geen klachten. Ik wacht sowieso tot het weekend met testen, aangezien mijn cyclus niet regelmatig is en we dan ook alle tijd hebben. Hopelijk blijven de RD'tjes weg deze ronde! Maar goed, zwanger voel ik me nog niet.

@Christy: Goed dat jullie er even uit gaan! Lief van jullie ouders dat ze jullie aanmoedigen om te gaan. Hebben jullie de tijd voor elkaar en jullie verdriet.  

@MissX: Ik zou ook graag bv geven. Lijkt me  erg bijzonder om te doen.

@Ryanne: Goed dat jullie een lijstje met voors en tegens gemaakt hebben. Mijn man en ik doen dat ook als we ergens niet uitkomen: trouwen, baby, werk....  

@Jannie: Gefeliciteerd met je 12 weken! Ik duim voor  een mooie echo! Dan mag je het van de daken schreeuwen!

@?Janien:  !!!! Zou toch  geweldig zijn als we allebei zwanger zijn! Ga je morgen testen?

@Liss: Leuk he, vakantiewas... Gelukkig zit het er weer op en kun je je weer met leukere klussen bezig houden  

Nou dames, ik ga eens aan het werk! Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Puk

Terug
Bovenaan