Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hoi!

@Chris, wat een goed plan om er even tussenuit te gaan. Denk dat jullie dat goed kunnen gebruiken, even met z'n tweetjes de zinnen verzetten. Lief dat je schoonmoeder en ouders er zo over denken! Hopelijk kunnen jullie er een beetje van genieten.

@Puk, fijn dat de rd'tjes er nog niet zijn!! Zou het knap van je vinden als je tot het weekend kunt wachten, erg verstandig!!

Liefs, ikke

Hey meiden,

Ik ben even wat minder te vinden hier, heb het namelijk erg druk op mijn werk.
Maar probeer wel steeds bij te lezen hoor.

@Christy:  jeetje meid, wat een tijd is dit voor jullie. Een paar daagjes Texel zal jullie zeker goed doen. Probeer te genieten meid!

@Janien en Puk: spannend meiden! Ik duim voor jullie!

@MissX, hoe voelt het deze eerste echte ronde? Spannend hè dat toeleven naar je NOD. Ik duim natuurlijk ook voor jou!

X hopje

Hey meiden

Nou nog geen RDtjes te bekennen....
Mn mannetje belde tegen 3uur om te vragen hoe het ging.
Ik zei dat ik nog niet ongesteld was. Hij zei zo.. NEE??? Haha was gewoon  even een leuk moment.
Heb de hele dag al wel wel beetje rugpijn, maar dat kan ook komen doordat ik een griepje onder de leden heb, al het hele weekend snotterig, lichte hoofdpijn.
Echte buikpijn heb ik niet... wel anders dan anders, ben om de haverklap aan het kijken of ik ongesteld ben. Vreslijk... denk niet dat ik het tot morgen vol hou.
Hahaha omdat ik de vorige ronde 28 dagen was... Duss... denk dat ik gewoon straks nog even ga testen... haha

kuss

@Janien, oei oei!!! Kan me helemaal voorstellen dat je het zo spannend vindt! Je hoort wel veel dat testen met ochtendurine het beste is. Denk je niet dat je kunt wachten tot morgenvroeg? Haha, hoor mij nu, ik denk dat ik niet eens mijn NOD kan afwachten, haha! Hou ons op de hoogte!

@Hopje, druk op het werk. Wel af en toe tijd voor jezelf nemen he?!

Kus

@Janien: oeh, spannend :D Duim voor je!!!

@Missx: ja, ik ben het nu zelfs erger dan ik ooit geweest ben. Ga van de week even ovulatietesten halen, want word zo niks wijs van mezelf haha.

Verder hier alles goed. Mn moeder heeft gister voor de gein met mn trouwring  boven mn hand gependeld hihi. Ik geloof niet in dit soort dingen hoor (en mn man ook niet) maar vind het toch wel erg toevallig dat er  bij mij, al van kleins af aan, elke keer 2 jongens en 2 meisjes uitkomt. Elke keer weer opnieuw :p Het is al bij meerdere mensen uitgekomen. Mn ma zou 2 dochters en 1 zoon krijgen (heeft ze), mn oom zou geen kinderen krijgen (klopt!), zelfs bij mn oma klopt het.. Ook al geloof ik er niet in, het is toch leuk :)
M'n menstruatie is heftiger dan het ooit is geweest, word er wel een beetje flauw van.. en ik ga vanavond ovulatietesten bestellen, hebben we wat meer duidelijkheid daarover in de volgende ronde. Groetjes!!!

Hallo Dames,
Ik kom natuurlijk af en toe snel even kijken of er nog wat spannends gebeurt!
En daarom:
Puk en Janien ik duim voor jullie. Spannend!
Kom morgen weer eff moet zo al weer op pad.

Lies Salsadanser

Nog geen RD'tjes hier! Maar ik wacht nog even af. De vorige ronde werd ik namelijk een week na m'n NOD ongi, dus het kan nog alle kanten op.....

@Janien: Gelijk laten weten he, als je getest hebt. Ik duim heel hard!!!

@Eva: Dat pendelen deed mijn moeder vroeger ook wel eens bij mij. Ik weet alleen niet wat er toen uitkwam. Leuk om weer eens te doen. Hoe zit het ook alweer? Welke beweging is welk geslacht? Jij hebt nog een hoop zwangerschappen te gaan zeg!

@MissX: Jouw eerste NOD komt ook al dichtbij! Je staat al bijna bovenaan het lijstje! Spannend!

X Puk

he lieverds..

hoe is het met jullie??
nou ik heb gewerkt en zou eigenlijk morgen en vrijdag nog moeten werken en dan vakantie maar heb nog teveel uren dus ik hoef alleen morgen nog en dan vakantieeeeee bijna 2weken lekker relaxt en klussen klussen klussen haha..

@janien laten weten he meid ik ben zoooo benieuwd hoop zo dat ie positief is ik duim echt...

@puk ook ik duim voor je meid

@chris lekker meis ff weg zal jullie een hoop goed doen meid geniet ervan..

nou ik ga lekker op de bank hangen fijne avond meiden en alvast slaap lekker..

xbion

Terug
Bovenaan