Juni 2008 stoppers deel 3!!!

@Puk1980: hoop zo voor je dat ze gelijk heeft, hoor wel vaker om mij heen dat kleine kids dat opeens tegen iemand zeggen en klopt regelmatig :)

@Maaike: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Balen van de miskraam zeg! Duim voor je voor de volgende ronde!!

@Missx: succes met je keel en met je scriptie! Geen bekenden tegengekomen bij de drogist voor je foliumzuur? Toen ik een tijdje terug een zwangerschapstest ging halen bij de drogist kwam er opeens een moeder van mn werk binnenlopen.. gelukkig had ze niks gezien haha.

@Ryanne: mooi bed hoor!! Lekker genoten verder van het weer? Hoop voor je dat je je schoonfamilie aankomend weekend goed nieuws kan vertellen! Nog maar 4 dagen tot NOD !!! Spannend!

Hier verder alles goed. Nog geen symptomen, maar probeer ook om er niet op te letten, want dacht de vorige keer ook dat ik dingen voelde en toen werd ik toch nog ongesteld. Het is afwachten voor nu!
Spannende week voor velen, hoop op veel smileys deze week!
Liefs Eva

Hi meiden,

t wordt wel ietsje rustiger hier; iedereen druk aan t klussen? Zag wel dat er de komende week een hoop NOD's aankomen; ik duim voor jullie!!!!!!

Puk: oef das spannend... Hoor je wel eens vaker idd: zou super zijn!

Hier alles goed, as maandag alweer 16 weken zwanger! heb het lang uitgestald maar vandaag 2 zwangerschaps-bh's gekocht. Kosten een hoop centjes maar dan heb je wel hele goede en redelijk mooie. Maar goed tis wel even wat anders dan anders.... Voor mij althans. Maar mn borsen zaten  echt vacuum zo ongeveer in mn eigen bh's, was gewoon zielig en t deed pijn. Lekker rustig weekendje samen dus heerlijk!  

Fijne avond allemaal!  

Groetjes Janneke  

hoi ladies!!

allemaal lekker weekend aan het vieren??
Wat een lekkkere dag vandaag he!

verder eigelijk weinig te melden.......
spannend hoor meiden een hoop nod''s aan komende week!!!
duim voor jullie allemaal!!!!

-X-

hoi meiden!

Zit alweer een half uur op mijn werk pfff wat vroeg weer....
Wat is het rustig zeg hier dit weekend,wat hebben jullie allemaal voor leuks gedaan??

morgen de eerste nod van de reeks!
Ben heel benieuwd.....nogmaals ik duim voor jullie allemaal!!!

Ik ga weer even verder

fijne en rustige zondag verder!!

Hey ladies!!

Zo Liss, jij was er al vroeg bij vanmorgen !!
Ook beniewd wat alle aankomende NOD's brengen!!! Ik duim ook heel hard voor iedereen !! Bij mij komt als het goed is mijn ei eraan, dus we doen weer goed ons best!! Maar we zien wel.

Verder eigenlijk niet zo heel veel nieuws, lekker aan het luieren thuis. M'n mannetje maakt nog even gebruik van het mooie weer door even te toeren met de motor, samen met mijn vader, erg leuk dat ze daar samen hobby aan hebben!! Gaan toch regelmatig samen een eindje op weg!

@ Rietjeh, mooi bed hoor !! Wij hebben afgelopen voorjaar ook een nieuw bed gekocht, echt héérlijk!!! Wanneer krijgen jullie het bed?
Volgend weekend dus lekker naar Center Parcs!! Geniet er van, alvast! En ja, geduld is een schone zaak, maar wel moeilijk als het om zoiets als dit gaat!! Heb daar zelf ook wel een beetje last van... !!

@ Shanna, wat irritant dat er nog altijd niets is... geen RD-tjes en geen positieve test... ! Misschien toch eens bellen met de huisarts?

Allemaal nog een heel prettig weekend !!
Liefs Luxx

Argggggggg net een bericht getypt is hij weg. Weer opnieuw beginnen.

Hallo Meiden

Inderdaad erg rustig. Stonden bijna onderaan dus typ nog snel even een berchtje voor jullie. Hebben jullie morgen weer wat te lezen.

Zelf weinig te melden. Weet niet of ik het hier al neer gezet heb, maar mijn HCG staat op nul. Eindelijk. We mochten als we willen weer opnieuw proberen zwanger te worden. (waren we stiekem al mee bezig). Lekker dus.
Nog een vraagje aan jullie: Ik heb erg veel last van witte afscheiding, kennen jullie dat? Normaal heb ik dat altijd wel een beetje maar nu wel extreem veel? Heb ook wel ongi pijnen bij vlagen dus misschien wordt ik wel ongi. Zal wel jammer zijn aan de ene kant aan de andere kant weet ik dan ook mijn cyclus weer. Ben na de miskraam nog niet ongi geworden.

Rianne: Mooi bed heb je gekocht, lekker een financiele meevaller. En dan volgende week lekker een weekend weg, ik duim voor je met goed nieuws.

Maaike: welkom hier, lekker van je afkletsen. Vervelend he een miskraam. heb er ook wel last van gehad hoor. Op heb begin niet maar na het besef wel.

fijne avond wie dit nog leest en anders een fijn begin van deze spannende week met al die NOD's. Ik duim voor jullie!

xx

Hey haai!

Jeetje, heb pas nu een momentje de tijd om hier wat te schrijven. Ben het hele weekend van huis geweest, haha! Gisteren gewerkt en daarna bij m'n schoonouders gegeten. 's Avonds met m'n vriend en schoonouders op bezoek bij m'n moeder en haar vriend. Die hebben sinds maart een nieuw huisje en m'n schoonouders hadden het nog niet gezien. Was gezellig! En vandaag vierde m'n vader alvast z'n verjaardag. Hij is de 17e jarig. Hij woont met z'n vriendin hier anderhalf uur rijden vandaan, dus we zijn net weer thuis.

@Puk, hoe was je weekend weg? Je hebt iig mooi weer gehad, of niet? Denk zo'n beetje het laatste mooie weekend van dit jaar. Wat apart dat dat kindje denkt dat je een baby in je buik hebt! Wie weet voelt ze wat aan? Ik geloof best dat kinderen meer weten/voelen dan je denkt. En tja, hoe krijg je je hoofd van de foto's, haha! Als je ze op de computer hebt staan even bewerken  en bijsnijden? Maar je hoeft voor mij geen moeite te doen hoor. Ben altijd veel te nieuwsgierig, haha!

@Maaike, jeetje wat maak jij lange dagen dan zeg! Jullie vinden straks vast wel een manier om het allemaal te handelen.

@Ryanne, mooi bed hebben jullie gekocht! Heb je er al in geslapen? Of moet hij nog geleverd/opgehaald worden? Wij  hebben vorig jaar ook een nieuw bed en matras gekocht. Op het matras hebben we zeker niet bezuinigd, maar het bed komt van de Ikea. Soms kraakt ie wel een beetje , haha!  Wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan. Naar welke Center Parcs gaan jullie als  ik vragen mag? Ik vind het Heijderbos altijd mooi! Ik hoop dat je ongi de aankomende 9 maanden uitblijft!

@Eva, ik wilde het foliumzuur eerst bij de Kruidvat halen, maar kwam wel een bekende tegen, haha! Ik maar gauw bij een andere drogist naar binnen. Maar kan er nu weer 100 dagen tegenaan, haha!

@Jannie, morgen alweer 16 weken! Zijn er wel een beetje leuke zwangerschaps bh's te krijgen? Of alleen van die saaie? Heb je een lekker weekend gehad? Ben zo benieuwd hoe groot je buikje al gegroeid is! (Die van mij is vandaag alleen gegroeid van de hapjes en patat, haha!)

@Liss, nu was je toch nog best alleen hier dit weekend... Lekker gewerkt? Heb je nu een paar dagen vrij?

@Luxx, voor jou en je mannetje weer klussen geblazen! Ben benieuwd of je iets van je ei gaat merken.

@Rianne, ben echt zo blij voor je dat jullie er weer voor kunnen gaan! Je hoort vaak dat vrouwen die zwanger zijn meer last hebben van afscheiding he?! Maar ook net voor je ei kun je er meer 'last' van hebben. Ik duim voor je dat het eerste de reden is!

@Sylvia, morgen je NOD! Hoe gaat het met je meis? Ik duim voor je!

Hoe is het met alle andere meiden?!

Gisteravond tijdens het eten bij m'n schoonouders kreeg ik toch ineens steken in m'n buik! Beetje links onder. Echt zo erg en pijnlijk! Moest me inhouden om er niets van te laten merken. Het duurde ene kleine minuut. Toen we twee uur later bij mijn moeder zaten precies hetzelfde! Weer steken, denk weer een minuut ofzo? Misschien was dit m'n ei wel? Maar die zou ik volgens de berekeningen afgelopen donderdag gehad moeten hebben. Ik heb ook wel dinsdag geloof ik (of was dat woensdag?) wat steken gehad. Maar dat was niks vergeleken met gisteren. Moet er dus maar rekening mee houden dat m'n cyclus ook wat langer kan duren deze maand. We wachten het wel af. Tot nu toe ben ik er echt minder mee bezig. Heb gisteravond zelfs per ongeluk twee toastjes met filet americain op. Later dacht ik: shit! Helemaal niet bij stil gestaan. Weet wel dat het mocht het raak zijn nog helemaal niet heel veel kwaad zou kunnen, maar het feit dat ik er niet bij na dacht, vond ik wel een beetje een goed teken voor mezelf. Vorige maand was echt niet leuk meer. Kon aan niks anders meer denken!

Pff, ben erg moe nu. Heb nog steeds last van m'n keel en slaap 's nachts slecht. Moet ook nog zoveel doen voor m'n scriptie morgen! Morgen weer wat inleveren via de mail. Moet ik voor 18.00 uur doen, want moet 's avonds werken. M'n vriend heeft morgen vroege dienst en heb besloten om maar meteen met hem om 5.15 uur op te staan en vroeg achter de computer te kruipen. Ff bikkelen!!

Fijne avond nog!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan