Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Goedemorgen!

Pfff, wat is dit vroeg zeg... Snap nu helemaal wat mijn mannetje de hele week moet meemaken als hij vroege dienst heeft. Nou, ik ga maar eens aan de slag. Fijne dag allemaal!

Kus, ikke

Hoi Allemaal!

Hoe is het met iedereen? Nou, vandaag de eerste dag weer voor aantal nod's die eraan komen... Spannend. Ik zal heel hard voor jullie duimen en aan jullie denken!!
Hier alles goed. Tenminste, dat denk ik. Ik voel weer vanalles wat ik allemaal niet wil voelen. Vooral steekjes aan mijn linkerkant, net boven mijn lies en soms wat in mijn *******. Heb ik nog nooit gehad. ZIjn waarschijnlijk allemaal op hol geslagen hormonen! Ik hoop gewoon woensdag of donderdag meer te weten...

missx: knap hoor, zo vroeg opstaan. Toen ik bezig was mijn sciptie ging ik er wel voor, maar niet zo vroeg. Dus je hebt een lekker weekend gehad? Lekker hoor! Wij ook. Zaterdag nog gebbqt en gisteren lekker bij vrienden geweest.
Wij hebben de matrassen ook ergens anders gekocht, want die moeten zeker goed zijn. De matrassen komen over 3/4 weken en het bed eerder. Het laten bezorgen van het bed kostte niks, duurt het alleen wat langer. Nou ja, het is niet zo dat we op de grond slapen, dus we hebben geen haast. Nou meid, succes met je scriptie vandaag!

rianne: Gelukkig, je hcg op nul! Kun je er weer vol voor gaan! Succes.

Luxx: druk aan het klussen?? Succes hoor. Tja geduld... hmmmmm. Ik moet toch echt afwachten, heb ik met mijn vriend afgesproken, dat ik donderdag pas ga testen indien ik niet ongi ben....

Liss: dus je moest alweer het weekend werken? Heb je dan door de week wel eens vrij? Ik werk altijd iedere zaterdagmorgen, maar ik heb dan dinsdags altijd vrij. En we gaan ook op zondag open, dus moet eind van de maand ook de zondagochtend gaan werken (1 keer in de 4 weken maar, gelukkig). Hoort er helaas bij.

Jannie: alweer 16 weken, gaat hard! Kun je idd wel een beetje mooie bh's kopen? Daar ben ik nog niet mee bezig.

Eva: En??? Goed geklust? Vast wel! Spannend he? Wanneer ga jij testen?

Puk: Het zou toch wat zijn dat dat kindje gelijk heeft... Je weet het: kinderen en dronkemannen spreken de waarheid, dus duim duim duim

Maaike: zo jij maakt lange dagen. Knap hoor. Ik werk 30 uur in de week en vind dat al genoeg!

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion               meisje
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia
Janien
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne       meisje
Luxx             jongen
Mex
Salsa           meisje
Janneke  jongen
Maaike

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sylvia        
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

Maaike
29
18 oktober?
1 (na mk)
1

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Sabien
27
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Nou, ik ga er vandoor! Tot snel!

Liefs
Mij

hoi meiden!!!

Yes mijn internet doet het weer

Nu is het mijn weekend... ff lekker 2 dagen vrij net heerlijk uitgeslapen ben net op
Mijn rooster is altijd zo verschillend,maar dat heb je gewoon in de gezondheidszorg...
ik ken niet beter doe het nu inmiddels 7 jaar alweer....

@ sylvia, je nod vandaag spannend........ laat je snel wat van je horen???
@ janien, die van jou morgen,hoe is het verder ermee???

@ lux,jeetje wat een lange dagen maak jij zeg!!!

@ misX,oei klinkt wel als een sprong..... spannend hoor,bij mij kon ik er niet een pijl aantrekken daarom begonnen met ovutesten.hoop trouwens dat je keel snel over is!!

Zo ga eens even douchen en aankleden,vandaag ga ik weer beginnen met testen(zit een beetje te twijfelen of ik hem zo a doen of vanavond) want je moet ze elke dag rond de zelfde tijd doen nou ik zie wel.....
verder vanaf gister ook veel afscheiding dus denk wel dat me ei deze week gaat plaatsvinden.ben benieuwd wat de testen weer gaan zeggen.

Kom later weer even
-X-

Joehoe!!! Daar ben ik meisjes!
Ben de laatste dagen zo druk geweest! We druk in de weer om alles te regelen voor het trouwens. Lees dus wel alles mee, maar kwam ff niet toe aan reageren....

Vandaag zijn we in ondertrouw gegaan, dus dat is nu ook gedaan. Borrellocatie bekeken, ringen besteld, ontwerp voor de tekst van de kaartjes gemaakt, dingen geregeld bij de notaris......
Het gaat wat worden nu!   :)

Vandaag idd NOD......ik vind het niet zo heel spannend eigenlijk, heb al dagen buikpijn dus ga er vanuit dat de RD-tjes wel weer zullen komen strakkies.
Nu heb ik ook last van blaasontsteking dus stilletjes hoop ik dat het daar vandaan komt, maar het zijn wel typisch ongi-pijnen dusss........

Wat een gedoe toch hier? Waarom worden we toch niet zwanger?
Ik ga er weer een beetje van balen dat het zo lang duurt hoor! Geduld is nooit mijn sterkte punt geweest helaas :(.
En we doen zo ons best allemaal!

Nou ja, we zullen wel zien hoe het loopt, ik verwacht er niet te veel van. Meestal komt mijn ongi in de middag dus het zal zo wel komen.......

Tot later meisjes!
Succes voor alle anderen met NOD-tjes deze week! Komop hè, iemand moet de eer van de juni-stoppers gaan redden nu hoor!

Liefs,
Sylvia

he meiden

even snel berichtje voor ik ga werken..
hoe is het met jullie??
ik heb even geen tijd gehad alle berichtjes op me gemak te lezen dus daar ga ik vanavond even voor zitten hier is de ongi bijna weg dus vanaf morgen kunnen we weer klussen..
ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was zullen dromen dan echt bedrog zijn??
ik weet het onderhand niet meer haha ik wil zo graag maarja we houden de moed erin..
hier een druk weekend gehad zaterdag huis gedaan boodschappen gedaan 's avonds uiteten geweest en gister weer rugby gekeken met een heerlijk zonnetje erbij en daarna verjaardag van me zwagertje dus waren we ook weer laat thuis..

nou voor de meiden spannend die de nod in de buurt is..
@syl hoop voor je dat je nod niet doorbreekt en dat het van je blaasontsteking komt..
nou meiden ik ga ervandoor ga werken vanavond kom ik weer..

liefs bion

Halloooootjes!

Nog steeds geen RD-tjes hier, wel nog steeds buikpijn....bah....laat ze dan maar komen hoor, dit is ook niks.
Hele tijd van die krampjes in het midden van mijn buik, zo vaag zeurderig....

Dus hier mijn update: nothing happened yet!
De afgelopen 4 maanden was ik keurig iedere maandagmiddag rond 12.00 uur ongi, dus dit is wel weer vreemd.
Ik laat me de kop niet gek maken, het komt vast nog wel.......

Kus,
Syl

Terug
Bovenaan