Joehoe!!! Daar ben ik meisjes!
Ben de laatste dagen zo druk geweest! We druk in de weer om alles te regelen voor het trouwens. Lees dus wel alles mee, maar kwam ff niet toe aan reageren....
Vandaag zijn we in ondertrouw gegaan, dus dat is nu ook gedaan. Borrellocatie bekeken, ringen besteld, ontwerp voor de tekst van de kaartjes gemaakt, dingen geregeld bij de notaris......
Het gaat wat worden nu!
Vandaag idd NOD......ik vind het niet zo heel spannend eigenlijk, heb al dagen buikpijn dus ga er vanuit dat de RD-tjes wel weer zullen komen strakkies.
Nu heb ik ook last van blaasontsteking dus stilletjes hoop ik dat het daar vandaan komt, maar het zijn wel typisch ongi-pijnen dusss........
Wat een gedoe toch hier? Waarom worden we toch niet zwanger?
Ik ga er weer een beetje van balen dat het zo lang duurt hoor! Geduld is nooit mijn sterkte punt geweest helaas

.
En we doen zo ons best allemaal!
Nou ja, we zullen wel zien hoe het loopt, ik verwacht er niet te veel van. Meestal komt mijn ongi in de middag dus het zal zo wel komen.......
Tot later meisjes!
Succes voor alle anderen met NOD-tjes deze week! Komop hè, iemand moet de eer van de juni-stoppers gaan redden nu hoor!
Liefs,
Sylvia