Hey meiden!
Vandaag even een dagje geen scriptie voor mij. We gaan zo met onze hond naar de kliniek in Utrecht, daar krijgt ze een gastroscopie. Ze heeft al zo'n anderhalf jaar last van haar maag/darmen en we weten na heel veel onderzoeken/medicatie/speciaal voer nog steeds niet wat het is. Dus straks moet ze onder narcose. Vind het zo zielig! Ze moet nu ook nuchter blijven en zit nu toch te piepen naast me omdat ze honger heeft, haha! Eigenlijk hoop ik dat ze iets vinden waar we wat mee kunnen. Want dit is ook niks zo. Die hond kost ons een fortuin! Ach ja, net ons kind, dan doe je dat .
@Sylvia, nog geen rd'tjes? Ik hoop zo dat ze wegblijven! Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Dat is al heel speciaal. Nu een boel regelen, wel leuk toch? Ben benieuwd hoe iedereen reageert in jullie omgeving!
@Janien, vandaag voor jou ook een spannende dag zeg! Hou je ons even op de hoogte?
@Ryanne, morgen je NOD! Voel je nog steeds van alles? Ik duim voor je hoor! Dat ik gisteren zo vroeg op stond was een uitzondering hoor, haha! Moest wat inleveren via de mail en had alle tijd even hard nodig!
@Liss, fijn dat je internet het weer doet! Misschien lig je nog wel lekker in bed nu op je vrije dag! Zijn je testen al positief?
@Bion, je kunt weer aan de klus! Ik hoop zo dat je droom gauw uitkomt!
@Eva, morgen ook jouw NOD. Wat veel tegelijk he?! Hoe voel jij je? Ik zou ook zeker een test doen donderdag! Spannend!!
@Puk, ongibuikpijn zegt niets toch? Hoor van veel zwangere vrouwen dat ze zich ook zo voelden tijdens hun NOD, maar toch zwanger bleken te zijn! Fijne middag straks met je vriendin!
@Jannie, nog een halve maand en dan weten jullie het al! Wat gaat het snel he! Voelt het voor jou ook alsof het snel gaat of kruipt de tijd voorbij?
Ik hoop met drie weken klaar te zijn met m'n scriptie, maar pfff, moet nog wel heel veel doen. En als dat betekent dat het een week langer duurt, dan is dat maar zo. Wil niet op het eind alles afraffelen, maar wel iets van kwaliteit afleveren! Ach ja, het einde komt iig steeds dichterbij!
Fijne dag allemaal!
Liefs, ikke
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
Sylvia
33
13 oktober
4