Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hi hi!!

@ sylvia, meis spannend hoor...... laat ze maar lekker weg blijven

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion               meisje
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia           jongen
Janien
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne       meisje
Luxx             jongen
Mex
Salsa           meisje
Janneke  jongen
Maaike

het lijstje is bijna compleet!

@Sylvia: spannend hoor, als je altijd rond 12 uur ongi word... duim voor je!!
Gefeliciteerd met de ondertrouw! Leuk he om alles te regelen voor de bruiloft!

@Ryanne: Nog maar 2 dgn tot onze NOD!! Inderdaad spannend ja. Wij hebben genoeg geklust haha, helemaal rondom de vruchtbare periode (volgens de ovu.testen...). Jullie ook veel geklust toch? Hoop zo voor je dat je woensdag een positieve test in je handen hebt! Ik ga donderdag testen als ik nog niet ongi bent. Duim duim :)

@Rianne31: Wat super dat je HCG weer op nul staat! Hoop voor je dat het snel weer raak is!!

Gistermiddag had ik opeens met afvegen een heel klein beetje lichtroze op mn papiertje, echt maar 1 druppels ofzo geweest. En gisteravond opeens een flinke steek in mn onderbuik. Vandaag geen roze druppel en geen steken. Hmmmm.....
Wachten maar weer af...

Liefs Eva

Hoi meiden

Wat een spannende week! Ik duim heel hard voor iedereen die deze week haar NOD heeft:    !!!!!!!!!
Sinds gisteren alweer ongibuikpijn, dus ik vrees dat er voor mij deze ronde geen zwangerschap inzit. Ook weer veel pukkels. Het enige verschil met de vorige rondes is dat ik meer afscheiding heb. En dan natuurlijk die opmerking van de dochter van mijn collega......Grappig om te lezen dat dit vaker schijnt voor te komen! Geeft me weer moed!
Verder een super weekend gehad. Wat een lekker weer was het! Ben zelfs nog bruin geworden in m'n gezicht van het in de tuin zitten en over het strand wandelen. Gisterenavond op de terugweg nog een feestje van een vriendin voor haar verjaardag. En na een  dagje werken, morgen  een vrije dag. Ik heb met een vriendin afgesproken om te gaan lunchen.  

@Janneke: Fijn om te lezen dat het kindje lekker groeit! Zijn zwangerschapsbh's met van die klepjes bij je tepels? Zijn ze een beetje makkelijk te krijgen? Ik heb nu al een vrij grote cupmaat, dus dat lijkt me bij een zwangerschap wel lastig. Ik moet nu al naar van die speciaalzaken en dan ben ik echt blij met elke bh die goed zit.

@Rianne: Goed om te lezen dat je lichaam hersteld is en je nu echt weer mag gaan klussen!

@MissX: Ik ben toch een beetje bang dat  om herkend te worden, als ik een foto van een deel van mezelf plaats.
Wat een discipline om zo vroeg op te staan voor je scriptie. Hopelijk ben je lekker opgeschoten.

@Sylvia: Gefeliciteerd met je ondertrouw! Ik vond dat zelf een aparte gebeurtenis. Wij werden al door de portier gefeliciteerd, terwijl je zelf zoiets hebt van met wat dan? Welke naam heb je gekozen? Ik heb de naam van m'n man aangenomen met daarachter m'n eigen naam. Ben er nog steeds niet aan gewend.
En laat de RD'tjes maar wegblijven hoor!

Nou meiden, ik hoop dat er aan het eind van de week een hoop zwangere dames op dit forum zijn! Succes met wachten allemaal en duimen he!

X Puk

Hi ladies,

Heb vannacht (weer) gedroomd dat het een jongen wordt en dat ie heel veel haar had. Nou is dat laatste wel bijna zeker want manlief en ik zijn allebnei vrij donker en hadden als baby veel haar... Maar goed de meesten van jullie denken dat ik een meisje krijg. Ben benieuwd, 31 oktober weten we het al!

Puk: ik heb geen voedings-bh gekocht (das met de klepjes) maar een zwangerschaps-bh, die groeit namelijk mee. De voedings-bh's koop ik aan het einde....

Sylvia: van harte met je ondertrouw, toch weer n stapje dichterbij DE dag. Leuk. En geen RD zie ik; spannend!! Vooral als je de klok er gelijk op kan zetten telkens!

Nog meer NOD's: spannend! Ik hoop t zo meiden, vooral voor jullie zelf natuurlijk!

Rianne: fijn van je HCG-gehalte!!!!

MissX: hoe is het met je scriptie? Wannee rben je ongeveer klaar?

Groetjes Janneke

Hey meiden!

Vandaag even een dagje geen scriptie voor mij. We gaan zo met onze hond naar de kliniek in Utrecht, daar krijgt ze een gastroscopie. Ze heeft al zo'n anderhalf jaar last van haar maag/darmen en we weten na heel veel onderzoeken/medicatie/speciaal voer nog steeds niet wat het is. Dus straks moet ze onder narcose. Vind het zo zielig! Ze moet nu ook nuchter blijven en zit nu toch te piepen naast me omdat ze honger heeft, haha! Eigenlijk hoop ik dat ze iets vinden waar we wat mee kunnen. Want dit is ook niks zo. Die hond kost ons een fortuin! Ach ja, net ons kind, dan doe je dat .

@Sylvia, nog geen rd'tjes? Ik hoop zo dat ze wegblijven! Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Dat is al heel speciaal. Nu een boel regelen, wel leuk toch? Ben benieuwd hoe iedereen reageert in jullie omgeving!

@Janien, vandaag voor jou ook een spannende dag zeg! Hou je ons even op de hoogte?  

@Ryanne, morgen je NOD! Voel je nog steeds van alles? Ik duim voor je hoor! Dat ik gisteren zo vroeg op stond was een uitzondering hoor, haha! Moest wat inleveren via de mail en had alle tijd even hard nodig!

@Liss, fijn dat je internet het weer doet! Misschien lig je nog wel lekker in bed nu op je vrije dag! Zijn je testen al positief?

@Bion, je kunt weer aan de klus! Ik hoop zo dat je droom gauw uitkomt!

@Eva, morgen ook jouw NOD. Wat veel tegelijk he?! Hoe voel jij je? Ik zou ook zeker een test doen donderdag! Spannend!!

@Puk, ongibuikpijn zegt niets toch? Hoor van veel zwangere vrouwen dat ze zich ook zo voelden tijdens hun NOD, maar toch zwanger bleken te zijn! Fijne middag straks met je vriendin!

@Jannie, nog een halve maand en dan weten jullie het al! Wat  gaat het snel he! Voelt het voor jou ook alsof het snel gaat of kruipt de tijd voorbij?

Ik hoop met drie weken klaar te zijn met m'n scriptie, maar pfff, moet nog wel heel veel doen. En als dat betekent dat het een week langer duurt, dan is dat maar zo. Wil niet op het eind alles afraffelen, maar wel iets van kwaliteit afleveren! Ach ja, het einde komt iig steeds dichterbij!

Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sylvia        
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

Maaike
29
18 oktober?
1 (na mk)
1

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Sabien
27
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

joehoe lieve meisjes!

Nog steeds geen RD-tjes hier! Nog wel steeds buikpijn, maar 't begint wel steeds meer op blaaspijn te lijken, dus toch maar even een monstertje wegbrengen morgenochtend.
Ik was met homeopathie begonnen, maar zag dat je dat niet mag gebruiken bij zwangerschap dus maar weer mee gestopt en nu komt het weer volop opzetten.

En ik baaaaaaaaaallll! Mijn digitale testen van Clear Blue werken niet! Ik krijg steeds een foutmelding op dat ding!
Als ik de teststaaf eruit haal, krijg ik wel twee dikke vette strepen, dus je zou toch zeggen???????????
Nu moet ik wachten tot de winkels opengaan voor een nieuwe test en het is maandag....boehoe, dus ik moet nog tot 12.00 uur wachten. Echt zoooo shit, ik kan aan niks anders meer denken.....hahahaha......

Dus ik schiet naar buiten om twaalf uur en dan gaan jullie het horen!

@ MissX: heel veel sterkte met je hondje vandaag! Hopenlijk kunnen ze hem/haar snel helpen!

Kus,
Sylvia

Terug
Bovenaan