Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hoi meiden

Wat een hoop berichtjes weer! Ik was vandaag lekker vroeg thuis, dus genoeg tijd om te lezen. Waarschijnlijk ben ik er maandag pas weer, want we gaan nog een keer een weekend weg.

@Sylvia: Wat een naar verhaal! Heel veel sterkte voor jou en je mannetje! Gelukkig ben je nu thuis. Neem er de tijd voor om dit te verwerken he.

@Ryanne: Gefeliciteerd meid! Wat een goed nieuws! Geniet ervan en houd ons op de hoogte van al je kwaaltjes en de roze wolk. Nog klustips?

@Sabien: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! 28 is een mooie leeftijd om zwanger te worden toch!

@Eva: Ik duim voor je hoor!
Leuk he Hyves. Ik heb ook een vriendin terugevonden na misschien wel 15 jaar. Nu hebben we weer super leuk en veel contact, ondanks dat we bijna 2 uur rijden bij elkaar vandaan wonen.

@Maaike: Dag lotgenoot. Balen he! Ik was voordat ik aan de pil ging, zo'n 12 jaar geleden, ook altijd een dag ziek thuis. Heb er nu gelukkig minder last van. Ik heb me ook afgevraagd of het nog zou komen. M'n moeder vertelde dat ze voordat ze mij kreeg ook altijd meer last had dan erna.
Wel leuk dat we tegelijk onze volgende NOD hebben!  

@Janien: Balen van de negatieve test, maar positief dat de RD'tjes er nog niet zijn! Ik duim  voor je!

@MissX: Je staat weer bovenaan! Ik duim voor je hoor!

@Jolanda: Welkom! Ook voor jou ben ik aan het duimen!

@Petra: Fijne vakantie! Ik ben nu vrij t/m maandag. Wel lekker zo'n lang weekend. Vervelend om te lezen dat je opa ziek is.

@Liss: Ja hoor, ik doe ook mee aan ronde 5. Als die 20% kans klopt, moet het deze ronde toch echt raak zijn bij ons!

Liefs Puk  

he lieverds

@eva GEFELICITEERD MEID geniet ervan super!!!

@syl meid je moet om jezlf denken laat je werk je moet je lichaam ok rust geven zo kan je toch niet functioneren.. tis niet niks wat je gehad hebt meid.. heel veel sterkte voor jou en je mannetje..

@puk laten we hopen dat wij volgende ronde goed nieuws hebben..

@moeder van tim klets gezellig mee hoe meer zielen hoe meer vreugd en je kan lekker je hart luchten alle meiden zijn super lief!!

nou ik heb vandaag me huisje gedaan lekker schoon en vanmiddag kwam een oud collega op visite ik heb haar hele verhaal gehoord ze zijn al 4jaar bezig zwanger te worden en nu met kunstmatige insiminatie of hoe je dat schrijft bezig en dat is nu de 5e x ze moet deze week ongi worden als ze het word moet ze nog 2x kunstmatig en wil dat niet lukken ivf  maar hoop het zo voor haar ik gun het haar echt ik heb niet gezegd dat wij bezig zijn maar haar verhaal trok me echt aan ik dacht echt jeetje hoelang zou het bij mij nog duren.. pffff heb ff een dipje..
maarja nu zit ik lekker op de bank manlief is sporten en net nog even snel voor die wegging geklust en nou ga ik zo lekker soaps kijken..

nou meiden hele   fijne avond..

dikke x bion

@Ryanne en Eva: Geweldig, de voorspellingen zijn uitgekomen. Dit is een vruchtbare maand!!!!! Ik ben super blij voor jullie. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Sylvia: Wat ontzettend kl# voor je. Je gaat in een keer van superblij naar heel erg verdrietig, dat is zooooo erg. Je hebt echt tijd nodig om dit te verwerken, denk ik. Ik wens je heeeeeel veel sterkte!!!!!!

yes eva!!!! GEFELICITEERD!!!!!!! weer een zwangere erbij

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 na mk
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
??

Eva
25
4e
1
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Zat net even te kijken, als het goed is ben ik 24 juni 2009 uitgerekend en nu dus 4 wkn en 1 dag zwanger :)
Ga morgen de verloskundige bellen om een afspraak te maken, kan het nog niet helemaal geloven!

Liefs Eva

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 na mk
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
??

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Spannend eva morgen bellen voor een afspraak!!! is het nieuws al een beetje geland??
hopelijk mogen wij ons snel bij je aansluiten!!!

Verder heb ik net nog een ovutestje gedaan 2 dikke strepen dus flink aan de klus nu

@ janien, zijn de rdtjes nog steeds weggebleven??? I HOPE SO!!!!!

fijne avond meiden

jeetje meiden wat een verhalen allemaal zeg.
en zulke verschillende emoties.

@Sylvia wat moet dit ontzettend naar zijn. jeetje. van zo ontzettend blij naar zo ontzettend verdrietig. wat een emotionele achtbaan joh. geef het even de tijd om dit samen met je mannetje te verwerken. ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven uiteindelijk. vind het zo rot. sterkte meis.

@Eva en Ryanne, voor jullie natuurlijk goed nieuws. van harte allebei. echt heel leuk. ga er lekker van genieten.

zoals ik al zei wat een tegenstrijdige emoties. echt heel raar. ook om te lezen is het heel apart. ik leef met jullie allemaal mee meiden.

liefs Christy

Terug
Bovenaan