Juni 2008 stoppers deel 3!!!

He Meiden,

Eva: Jij ook??????????? GEFELICITEERD MEID! Whoehoe!
Ik ben ook de 24e van juni  uitgeteld. Wat leuk!! Lekker van genieten! Ik ben nu ook 4weken en 1 dag zwanger. We gaan lekker gelijk zo. Hoe is het met je mannetje?

Sylvia: meid, wat balen! Doe het lekker rustig aan, neem lekker tijd voor jezelf. Wat ontzetten shit zeg!

Missx en rianne: jullie waren benieuwd naar mijn kwaaltjes? Nou, afgelopen week eigenlijk niet zoveel. Alleen wat buikpijn onderin mijn buik, varierend van kleine steekjes tot een wat zeurderig gevoel. Verder niks eigenlijk. Ja,  echt  al vanaf het begin van deze klusmaand misselijk gevoel en buikpijn, maar waarom? Ik dacht dat het te maken had met de nieuwe pillen die ik slikte de zwanger worden van de etos. Succes meiden!

Puk: Klustips? Haha, ik kan zo meedoen aan eigen huis en tuin? Nee, wij hebben het vanaf dag 5 om de dag gedaan en tijdens mijn vruchtbare dagen eigenlijk iedere dag: 5, 7, 9,10,12,13,14 en 17. Dus tja. En daarna even met de knietjes de lucht in. En een kussen onder je billen leggen wil misschien ook wel helpen, Dan liggen je heupen wat hoger en maak je meer gebruik van de zwaartekracht. Succes.

Janien: 1 negatieve test wil nog niks zeggen. Ik zal nog heel hard voor je duimen!

Petra en Mamma van Tim:
Welkom! Wij doen ons best om van oktober een vruchtbare maand te maken!! En zie hier, er kunnen er zich 2 bijvoegen. Laten we hopen dat jullie allemaal snel volgen!

Nou, ik duik lekker mijn bedje in. Morgenochtend ook maar de vk bellen, kijken wanneer ik mag komen! Slaap lekker en tot snel!

Dikke kus
Ry

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

Sylvia
33
Mogelijke miskraam
4
2

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3
1
24 juni 2009

Eva        
25        
4
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien       meisje
Hopje         meisje
Bion               meisje
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia           jongen
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne       meisje
Luxx             jongen
Mex               meisje
Salsa           meisje
Janneke  jongen
Maaike     meisje
Petra             jongen
Jolanda    

Goedermorgen!

Dinsdag schreef ik het al, deze week komen er meer zwangeren bij! En ja hoor, ook Eva mag ik FELICITEREN!!!! Meid, geniet er van en duim voor ons, zodat ook wij snel zwanger zijn!!

Fijne dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen,

EVA: WOW ZWANGER MEID, VAN HARTE!!!!!!!!!! Geniet van al dit moois!

Sylvia: jeetje meid wat onwijs balen voor je.... Wel apart dat je HCG al snel is gezakt waardoor je een - test hebt. Maar aan de andere kant zal dat je lichaam weer snelelr op orde brengen al wil je daar nu helemaal niet aan denken. Hoop dat je vandaag vrij bent, of dat je in ieder geval niet gaat werken. Heb veel aan je gedacht!
Dat vloeien kan nog wel een week of wat duren, maar je mag geen tampons gebruiken, niet in bad gaan of zwemmen en niet vrijen totdat het vloeien voorbij is. Of mss heeft de vk je dat al verteld? Sterkte meid!!! Neem de tijd want je lichaam zal nog wel even van slag zijn.

Jolanda en Petra: welkom hier, zal me ff voorstellen. Ik ben Janneke, 29 jaar en in april getrouwd. Was meteen zwanger, erg romantisch maar in de 11e week bleek dat ons kindje niet meer leefde. Ben 2 weken later, medio juni,  gecuretteerd. Was n verdrietige periode maar ben daarna meteen weer zwanger geraakt. Geweldig natuurlijk! Eerste 13 weken waren erg vermoeiend en stressvol maar nu ben ik alweer 16 weken en 4 dagen zwanger! Over 2 weken (31 okt) hebben we al de 20-weken echo en dan weten we ook wat t wordt. Ik denk n jongen maar we zullen zien.

Hopje: succes met klussen meid; hopelijk is je cyclus weer zo mooi en heb je deze maand veel geluk!!! :-D

Puk: weer n weekend weg: heerlijk! Wordt weer stralend weer vlg mij. geniet ervan!!!

Ryanne: wij hebben t om de dag gedaan, maar ik heb ook telkens een kussen on de bips gelegd! Het schijnt echt wel te werken al geloven sommigen er niet in, haha.

Net-zwangeren.... Wanneer gaat n zwangere nu eens glitters strooien? Check de andere fora, is beetje protocol als je net zwnager bent. Schijnt te helpen voor de niet-zwangeren....

Hier alles goed, vanavond alleen thuis en morgen familiedag met allerlei activiteiten dus lekker ontspannen vanavond! Buiklje groet goed en as maandag ben ik al 17 weken, joehoe!

Groetjes Janneke

Hey meiden!

@Eva, jij ook!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!  Echt geweldig nieuws zeg! Niet te gevloven! Hoe voel je je? Kun je het al bevatten? En hoe heb je het je mannetje verteld?? Heb je de vk al gebeld??

@Sylvia, meis heel veel sterkte! Vind het echt verschrikkelijk voor jullie.

@Hopje, je hebt veel geklust! Ook nog na je ei? Doen wij voor de zekerheid wel...

@Liss, een donkere streep, klussen maar!!!

@Puk, lekker een weekend weg! Nou, volgens mij wordt het wel mooi weer. Geniet er lekker van he!

@Bion, jeetje wat  is je collega  al een tijd bezig zeg! Betrek het niet teveel op jezelf hoor! Wie weet is het deze ronde wel raak! Je zit nog lang niet aan 4 jaar .

@Chris, hoe is het met jullie? Wat ontzettend shit dat je man geen contractverlenging heeft gekregen! Dat kan er ook nog wel bij zeg...

@Ryanne, heb jij de vk al gebeld? En hoe voel je je? Zo onwerkelijk of niet??

@Janneke, veel plezier morgen op de familiedag! Doe vandaag maar lekker rustig aan!

@Janien, en? Bij jou al meer duidelijkheid? Ik !!!

Nou, hier eigenlijk niet zoveel te melden. Geen kwaaltjes, dus we wachten het rustig af. Vanmiddag even thee drinken bij een vriendin die jarig is. Dit weekend doet m'n vriend weer mee aan een autocross hier in de buurt, dus ben veel van huis denk ik. Maar probeer zoveel mogelijk langs te komen!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

Janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Hey MissX,

Ja, ook na mijn ei klussen we gewoon nog even door. Volgens mij had ik gister mijn ei, we hebben gisteravond ook geklust. Dus vanaf nu nog weer even om de dag klussen, en daarna gewoon wanneer we zin hebben. Het was op zich geen opgave om dagelijks te klussen, maar ik weet ook niet of ik dat elke maand ga volhouden? Gelukkig komen de donkere dagen eraan, waardoor het lekker knusjes en warmpjes wordt in huis en in bed. Haha. Ook hebben we deze ronde de met de benen omhoog en kussen onder je kont  truc geprobeerd. Heb ik 2x gedaan. Dus wie weet....

X hopje

He Meiden,

Ben ik weer.
Net de vk gebeld. Ik mag dinsdag de 28e al komen voor een echo! Spannend. Ze doen het daar alleen maar op dinsdag, dan ben ik 5 weken en 6 dagen en zou er een hartje te zien kunnen zijn! Spannend!
Eerst maar hopen dat alles goed gaat.

Ben een beetje druk vandaag. Net onze beestjes schoongemaakt, nu even wat muziek om mijn mp3 speler aan het zetten, dan 4 uurtjes werken en dan lekker weekendje weg, heerlijk! Ik ben al wel een beetje zenuwachtig, we gaan het vertellen aan de ouders van mijn vriend..... Ben erg benieuwd naar hun reactie.

Nou, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, ik kom maandag wel weer langs!!

*******************************************     **********************************************
*********************************************** *********************************************
*********************************************     *************************************************

Nou, hierbij de glitters! Veel succes.

Dikke kus
Ry

Hey meiden!!

Eva!!! Super!!!! Wat geweldig nieuws!!

Sylvia.. wat ontzettend kut voor je. Kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt, want het ene moment zoveel vreugde en het andere moment totaal verdrietig..
Hele dikke knuffel van mij!

Rietje is het al een beetje tot je door gedrongen?

Liss en Miss: Hier nog steeds geen Rd'tjes!! Joehoe!!!
Heb alleen wel een test gedaan en weer  negatief. Wel even bale, maar heb de huisarts gebeld en daar zeiden dat het vaak voorkomt dat vrouwen pas 1 of 2 weken na die tijd positief testen. Wss maakt mn lichaam nog te weinig HCG aan.
Vindt het wel enorm spannend! Wist ik maar waar ik aan toe was. Volgende week woensdag ga ik weer testen!
Nu gewoon blijven duimen en bidden!

Jolanda hoe is het bij jou?

liefs Janien

He Meiden
Ik ben nieuw
Zal me effe voorstellen.
Ik ben Miek en kom uit Arnhem
Wij zijn rond juni gestopt met de pil en dit is onze tweede serieuze poging.
Heel spannend!
Afgelopen weekend hebben wij geklust en nu is het dag 20 dus afwachten ....

Voor mede afwachters Succes!
Voor zwangere Gefeliciteerd ;-)

Lieve groet

Miek

Terug
Bovenaan