Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hi hi,

Ryanne: wat fijn dat je zo vroeg voor een echo mag! Hopelijk wel een inwendige echo? ik had namelijk bij 5 weken en 3 dagen een echo maar toen was er alleen een zwart cirkeltje te zien en bij 6 weken en dagen een vruchtzakje met een knipperlichtje, het hartje.
Iemand van mn andere forum had namelijk  bij 5 weken en 5 dagen  nog geen kloppend hartje (ook niet inwendig) dus houd er aub rekening mee dat het kan zijn dat je geen hartslag ziet. maar hoop natuurlijk van wel meid! Vaak is het zo dat, als er geen hartje te zien is, je snel weer terug mag komen. En nog n tip: als alles ok is zou ik proberen een week of 3 later nog n echo te krijgen, is vaak wel fijn voor je eigen gemoedsrust!
Leuk meid, echt! Geniet ervan...

Groetjes Janneke

Ha Meiden

Eva gefeliciteerd man. Echt super gaaf.
En Rianne is het nieuws al een beetje gezakt? Ben heel blij voor jullie.

Sylvia hoe is het nu? Wat zul jij je k.. voelen zeg. Weet wat je voelt meid. Wel heel snel gegaan allemaal en nu al weer een negatieve test, tjone. Sterkte meid!

xx

hey ladies!!!!

yes weer weekend, ben ook lekker vrij dit weekend!

@ miek, welkom hier gezellig dat je mee komt kletsen!!! je kan jezelf evt toevoegen aan ons schema(nod datum,leeftijd,ronde etc etc)

@ rietje spannend hoor de 28ste je echo!!!!! geniet van je weekend en ben heel benieuwd hoe de schoonouders reageren........ En thx voor de glitters hopelijk brengt het ons geluk!!!

@ janien, jeetje meis volgens mij ben je hartsikke zwanger!!!!   ik blijf duimen hoor was het maar was woe he!! heb je trouwens last van evt kwaaltjes??

@ misX, je staat weer boven aan de lijst!!!!!

meiden die het weekend niet op het forum meer zijn FIJN WEEKEND!!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

Janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
26 oktober
1ste
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Hoi lieve allemaal!!
Bedankt voor alle felicitaties. Even een paar vragen beantwoorden:
Mijn mannetje was erbij toen ik ging testen, we keken samen naar de test en zagen dus tegelijk die dikke plus, erg leuk moment!!  Vandaag een boekje voor hem gekocht met tips erin voor papa's haha!!
Gister mijn ouders verteld (kan het voor hun echt niet lang geheim houden...). Hebben ze een speentje met I LOVE OPA en I LOVE OMA gegeven. Mijn ma zag het allang aankomen en die belde mij gister overdag toevallig (toen ik zelf nog niks officieels wist) en toen zei ik al dat ik moe was.. Dus toen we gisteravond op de koffie kwamen ging er al een lampje branden. Mijn (stief)pa was ook helemaal blij en begon al over een schommel voor in de tuin hihi!! Vandaag mijn schoonouders verteld. (ik was onverwacht een middag vrij, mannetje heeft ook lekker vrijgenomen) Die waren ook erg blij voor ons. Het is voor beide ouders hun eerste kleinkind. Gister ook een goede vriendin van mij het nieuws verteld, die was ook helemaal happy!
Vanmorgen de verloskundige gebeld. Hebben 13 november de intake en de eerste echo. Dan ben ik, na eigen berekening dan, 8 wk en 1 dag zwanger.
Nu maar duimen dat alles hier goed blijft gaan :)

@ryanne: heel veel plezier met het vertellen dit weekend!!! Wat fijn, zo snel de echo..
En gaan inderdaad lekker gelijk op, leuk! Zag je ook al op het juni2009 forum...

@ Janien2008: duim voor je dat je volgende week een positieve test kan doen!!!

GLITTERS voor jullie allemaal!!!! Hopen dat ze veel geluk brengen!

********************** **********************    **************************** ****************
********************** **********************   ***************************   *********************

Liefs Eva

Hey allemaal,

Ooh wat kan ik slecht tegen w88.
Ik hoop dat je echt gelijk hebt Liss!!! Die onzekerheid daar kan ik zo slecht tegen.
Ben benieuwd hoe het Jolanda vergaat.
Mn borsten doen nog steeds geen pijn, weet niet zo goed wat ik daar van denken moet.
Heb al wel de hele week last onderin mn rug. Moet trouwens ook veel plassen. Doet verder geen pijn ofzo dus denk niet dat het een blaasontsteking is.
Dat was het eigenlijk wel. Niet veel bijzonders dus. Maar ik hooooooppp het zooo!! haha
Zal wel een extra dikke teleurstelling zijn als het niet zo blijkt te zijn, maar goed dat zien we dan wel weer.
Ga je nog leuke dingen doen van het weekend?

Miss bovenaan het lijstje!!! Spannend!! Hoe gaat het met Laika?
Guus is vandaag onder de douche geweest. Is gek op water. Afgelopen zondag bij mn moeder gweest, sprong hij zo in de vijver. Haha

liefs

hey meiden,

hier nog even een berichtje van mij.

eindelijk weekend. ben er echt aan toe. volgens de berekeningen moet dit weekend ergens mijn ei zijn. ben benieuwd. we wachten af.

we krijgen nu langzaam aan een beetje meer rust in ons leven. we wilden niet zo bezig zijn met zwanger worden maar als ik al jullie positieve berichten lees dan denk ik, dat wil ik ook.

afwachten dus maar.

@MissX, heb je al kwaaltjes? je staat nu ineens weer bovenaan. spannend.

@Sylvia, hoe is het met je? kan me voorstellen dat je hier nu wat minder komt. doe rustig aan he. en geef het de tijd die je nodig hebt.

verder allemaal een goed weekend.

liefs Christy

Ooh trouwens ben door mn testen heen. Had die van kruidvat.
Had even een vraagje aan de zwangere dames onder ons, of die al een keer positief hebben getest: Bij de meeste testen moet je 3 tot 5 minuten w88 voordat je kan zien of er een tweede streepje komt. Was dat bij jullie ook zo, of zag je dat tegelijk met de controle streep verschijnen nadat je op het staafje hebt geplast??

En welke testen vinden jullie het beste werken?

liefs

Terug
Bovenaan