Juni 2008 stoppers deel 3!!!

@Janien: ik heb getest met een clear-blue test (de gewone, niet de digitale). Bij ons kwam de plus eigenlijk net voor het controlestreepje, best snel nadat ik de test in mn urine had gehouden...

@ janien, blijf duimen en bidden voor je hoor!!!!!
      verder ga ik dit weekend echt helemaal niks doen samen met me mannetje gewoon samen helemaal niks!!!!!! hij komt elk moment thuis en dan begint ons weekendje! en jij nog plannen?

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

Janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
26 oktober
1ste
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e
8 wkn en 1 dag

Hoi Allemaal!!!!

zo weer even bij gelezen!!
Eva gefeliciteerd!!!!! super hoor!!

en voor de tussenstand, hier nog altijd geen  te bekennen!!!!! dus.... nee ik weet het niet, durf nog niet te testen, ik heb er al zo veel versleten!!  voel me borsten en tepels wel maar ja we wachten maar weer af!!!!!
Janien: ik geloof dat wij op dit moment in hetzelfde schuitje zitten!! duimen maar!!!

liefs jolanda

He Meiden
Ik wil graag mee doen. ;-)
Ik ben 28 jaar en wij gaan voor mijn eerste kind.
Ik zit nu op dag 21.
Dus volgend weekend wordt het spannend :)
Mocht je meer willen weten? Dan merk ik het wel.

Succes meiden

Lieve groet,
Miek

Hey goedemorgen dames!!

Lekker Liss even helemaal niks! Wij gaan vanmiddag even lekker in het bos wandelen met onze Guus. Vanavond naar vrienden toe. Tenminste wat te doen, want dat afw88 vind ik maar niks.

Jolanda.. Hoe gaat het bij jou? Houd je het nog vol? Ik vind het maar vreselijk zo hoor.
Houd geen nagels over. Haha. Heb jij nou wel getest? Ik ga woensdag weer testen, de doktersassistente zei dat het dan zo maar kon zijn dat er meer HCG aanwezig is.
Wil nog niet aan een andere mogelijkheid denken. Maar heb stiekem even gekeken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn en dat is dan 23 Juni. Het is toevallig maar 23 is mijn geluksgetal! haha laten we hopen dat het helpt..

Eva ik snap even helemaal niks van je verhaal. Je hebt een test van clearblue en die heb je de hele tijd in je urine gehouden? Je tweede streepje kwam direct na die andere?

Groetjes Janien

Hey Miek,

Natuurlijk mag je hier mee kletsen, hoe meer zielen hoe meer zwangerschappen, hoe meer vreugd!
Wanneer is je NOD (dag je dat je ongesteld moet worden) dat kan je zo in het rijtje zetten. Even knippen en plakken.

groetjes Janien

hey meiden!!!

Allemaal lekker weekend aan het houden???
Gisteravond rond 9 uur duidelijk me sprong gevoeld..... maar denk dat het voor mij er niet in zit  mijn mannetje was deze week al ziekjes..... maar bleef doorwerken
Woensdagavond nog geklust...... maar donderdag toen hij thuis kwam was hij een stuk beroerder geworden.....en vrijdag ook dus helaas woe was de laaste keer van het klussen(2 dgn voor mijn sprong)
lijkt een griepje ofzo ligt nu ook nog heel lief te slapen,ga nu even extra vitamientjes halen
Dus er zal wel heeeeel veel geluk bij moeten zitten mocht het deze maand lukken,maar ga er niet van uit........
meiden wou dit even kwijt aan jullie

fijne zaterdag allemaal!!

@Janien: Ik had mijn test 5 sec. in de urine gehouden en toen neergelegd. Heel snel daarna zag ik al dat ik zwanger was (er staat altijd al een - in het linkerschermpje, als je zwanger bent word dat een +),  het werd eigenlijk al een + voordat de controlestreep in het rechterscherm tevoorschoon kwam, die kwam snel daarna...

Terug
Bovenaan