Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Goedemorgen (nog net)!!!

@Janien, ah meis wat balen is dit zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je een potje hebt zitten janken. Jullie hebben ook vaak genoeg geklust lijkt me zo, dus meer kun je er niet aan doen. Dat dat er ook heel veel geluk bij komt kijken wil er een snel zwemmertje doorgaan... Ik ga de volgende ronde weer heel hard voor je duimen. Hoop dat je een korte ongi hebt!

@Eva, wat grappig dat dat pendelen telkens uitkomt! Zou wel leuk zijn, zo'n groot gezin, of niet?!

@Puk, nog steeds geen rd'tjes! Kan me voorstellen dat je nog niet echt durft te hopen omdat je de vorige keer na een week alsnog ongi werd. Ik hoop wel voor je, haha!!!

@Bion, nog een dagje werken, lekker joh! Dan even helemaal niets...

@Ryanne, vast een hele goede beslissing van je vriend! En tja, het is dan misschien onzeker, maar ook al zou je nu zekerheid hebben, er kan altijd zoveel veranderen. Bij ons is het ook allemaal afwachten hoe het gaat met het vinden van werk (voor mij dan). Heb ook heel lang gedacht dat dat wel een reden zou zijn om het zwanger willen worden uit te stellen. Maar kinderen krijgen kun je niet plannen en ik ben van mening dat als jullie het allebei willen, je er gewoon voor moet gaan. Komt vast allemaal goed! Wel een super uitdaging voor hem (en jou natuurlijk ook)! Leuk!

Goh, ik sta gewoon bijna bovenaan het lijstje, vind dat zo leuk! Eindelijk, heb er lang op moeten wachten! Ik heb zo de neiging om nu al te testen, haha! Maar dat kan nog helemaal niet. Nog 7 dagen geduld. Hoop dat ik er zo lang mogelijk mee kan wachten!

Nou, vandaag wil ik veel gaan doen aan m'n scriptie. Ben met de kermis nergens aan toe gekomen. Vanavond ook nog werken. Maar zal proberen tussendoor nog langs te komen!

Liefs, ikke

@Chris: ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben en lekker van elkaar kunnen genieten.

@Janien: BALEN!!!!! Het ligt echt niet aan het klussen. Het is gewoon een schot in de roos als je zwanger wordt. 2 gezonde mensen die regelmatig sex in de vruchtbare periode hebben, hebben toch maar 20 % kans per maand op een zwangerschap. Wie weet, volgende ronde. Succes!!!!!!!!!!!!!

@missX: ik heb borstvoeding gegeven en vond het verschrikkelijk dat ik na 4 maanden moest stoppen ivm werk. De eerste week was even doorzetten. Pijnlijke tepels en het kost in het begin heel veel energie (veel voedingen). Maar daarna was het alleen maar genieten en heel makkelijk. Ik zou het zeker proberen.   Tja, en nu dat vervelende wachten op je nod......ik wacht met je mee........

@puk.....is er al nieuws??????????????

Nou meiden ook van mij geen goed nieuws. Vannacht zijn de RD'tjes gekomen . Ik had er zelfs over gedroomd en toen was het echt zo. Waarschijnlijk kwam dat door de buikpijn, dat ik er over droomde. Ik heb ook wel hetzelfde als Janien. We hebben toch echt goed geklust deze ronde en het lijkt erop dat m'n cyclus wat regelmatiger wordt. Wel allebei veel werkstress, dus dat helpt niet echt. En van die lage kansen weet ik natuurlijk ook. Maar ja, dan hoor je weer dat een hoop mensen bij de derde ronde zwanger worden en dan ga je aan jezelf twijfelen.....

Echt veel tijd om te treuren kregen we trouwens niet. Toen m'n mannetje naar zijn werk ging, bleek er te zijn ingebroken in onze auto. !!! Die staat in een afgesloten garage, maar goed. Manlief was ook nog zo slim geweest om al zijn pasjes in de auto te laten liggen.....mannen! Nou ja, alle passen dus weg en z'n jas (paar maanden oud). Gelukkig was er alleen wat klein geld aanwezig en is er geen geld van onze rekening gehaald en hebben we sinds een paar maanden een lease auto. Positief denken he.

Niet echt een goede ochtend dus voor ons!

Sorry voor mijn gezeur! Op naar ronde vier!
X Puk

NOD   :

Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar,  3 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje  

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

Heey,

Ben ik even snel. Zo naar verjaardag.

Af en toe baal ik dat ik mijn lichaam zo goed aanvoel.... ben net ongesteld geworden
Ik had stiekem zo'n hoop dat het  goed zou gaan. Ze zeggen toch altijd dat je na een mk extra vruchtbaar bent? Nou, dat werkt dus niet bij mij............
Ik baal flink. Heb net ook al even mijn tranen laten stromen. Mijn vriend heel lief, is toch nergens voor nodig en er komen nog genoeg kindjes van ons.... maar ik wil nu een kindje.............

Kan het lijstje dus aanpassen, ik houd maar gewoon ongeveer 28 dagen, ik denk wel dat dat klopt.

Puk: ik lees net je verhaal. Shit he?

Liefs
mij

NOD   :

Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar,  3 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

Hoi allemaal!

@Janien2008: Balen meis, kan me best voorstellen dat je even moest huilen. Wel lief dat je mannetje zo reageerde.. Wel fijn dat je weer een cylcus hebt van 28 dgn, weet je precies wanneer jullie weer aan de slag moeten :)

@liss84:mooi dat die ovulatietesten je duidelijkheid geven.. klusse dan maar

@Missx: Nou, 4 is toch wel veel haha. Het lijkt mij leuk om een gezin te hebben met 3 kids, maar tis altijd maar afwachten of het lukt. Nog maar een weekje voor jou, spannend :) Succes met je scriptie!

Hier verder alles goed. Morgen dagje vrij en dan vrijdag nog werken en dan lekker een weekje vakantie. Maandag naar Disneyland, hebben er zin in!
Liefs Eva

Hey lieve meisjes!

Daar was ik ook weer eens! Zit al de hele week met een ziek kind thuis en het is een echte jongen dus dan weet je het wel hè? Gelijk compleet gehandicapt....hahahahaha..... nee, hij is echt wel heel zielig. Hij had een abcesje op zijn vinger gehad en dat heeft de dokter zondag opengesneden dus liep hij drie dagen in verband met zijn vinger. Daarbij nog een dubbele oorontsteking en flink hoge koorts, dus hij is echt wel heel erg ziek!
Maar ja, lekker nachtbraken ook, dus ik ben echt gesloopt! Wij roeien hier nu echt met de riemen die we hebben voor wat betreft slapen, werken en thuis zijn voor Jasper dus ik loop echt een beetje op mijn tandvlees.

Daarbij enorme last van mijn rug en de RD-tjes die vanaf maandag in da house zijn, dus het loopt hier ff niet zo lekker.....

Balen zeg dat alle meisjes weer ongi zijn geworden! Wat is dat idd toch met ons hier. Op andere forums zie ik de meesten bij ronde 2 en 3 wel zwanger raken en wij klussen ons hier het ongans en toch komen die red devils iedere keer weer voorbij! Bah!

Wij hebben het er hier over gehad dat we misschien wel wat te veel klussen. Er zijn soms echt periodes bij dat we het iedere dag doen en dan soms nog twee keer ook ('s ochtends en 's avonds) en dat is natuurlijk niet echt goed voor de kwaliteit van de zwemmertjes.
Dussss.......ons maar een beetje gaan inhouden de komende maand en toch maar proberen om het een beetje om de dag te houden, wie weet gaat dat beter dan.
Bij mij zag alles er op de echo perfect uit, dus daar zal het niet aan liggen. Rijen met eitjes klaar om te springen....hahaha...

Nou ladies, ik ga weer eens terug naar de ziekenboeg en hopen dat we vannacht weer eens lekker kunnen doorslapen.

Kus
Sylvia

Terug
Bovenaan