Juni 2008 stoppers deel 3!!!

@  Puk, wat vervelend zeg. Het is toch altijd weer zo'n teleurstelling.

@Sylvia: lekker druk met een ziek kindje. Lijkt mij best pittig om er dadelijk een bij te hebben. Vooral als ze ziek zijn enzo. Gelukkig is mijn kindje in anderhalf jaar tijd nog maar een keer ziek geweest. Veel beterschap voor je kleine mannetje en ik hoop dat je vannacht lekker door kan slapen.

Ik ga morgen voor 4 dagen 't land uit (aan't werk). Dus van mij even geen geklets. Ik zal veel hebben bij te lezen.

@missx: voordat jou nod is, ben ik allang weer terug. Ben benieuwd hoe je je voelt als ik weer terug ben. Hopelijk heb je dan al wat echte zwangerschapskwaaltjes. Succes!!!!

Tot maandag, allemaal!!!!!!!!!!! en alvast een fijn weekend!!!!!!!

hoi hoi

@ mex, succes met je job komende 4 dagen!! welk land zit je?

@ jannie, spannend zeg morgen de echo!

@ puk,balen zeg ook ongihoop dat je er niet te veel last van heb.....

@ sylvia,hoop dat je vannacht een rustige nacht hebt!!

@ essie, weet niet of je af en toe hier nog leest,maar hoop dat jullie al wat meer vooruitgang hebben!!!!

@ shanna, morgen je nod spannend!!!! heb je al vermoedens??

Ga nog ff lekker bankhangen met me ventje......
fijne avond allemaal
-X-

hoi meiden

hoe is het met jullie??
hier even snel berichtje van mij..
nou ik heb lekker vakantie en moet zo naar aacupunctuur best spannend ben benieuwd en hoop dat dit mijn laatste redding is anders weet ik het ook echt niet mer..
me mannetje gaat mee dus dat scheelt ook alweer..

morgen ga ik op kraamvisite bij me''schoonzusje'' en dan de kleine meid maar is bewonderen hihi..

nou mijn ongi is nu weg als het goed is dacht het eergister al maar 2dagen nog last gehad van bruine afscheiding normaal nooit last van maarja..

nou ik ga even de was doen..

hele fijne dag meiden

xxbion

Goedemorgen meiden,

@Jannie: heel veel plezier vandaag en laat snel wat van je horen!!

@voor de meiden die ongi zijn geworden: ontzettend balen meiden! Maar gewoon weer vol goede moed naar de volgende ronde hè. Het klinkt een beetje makkelijk misschien, maar als je de boeken mag  geloven wordt het meerendeel (80%) van de vrouwen pas tussen de 6 maanden en 1 jaar zwanger! Dus houdt de moed er in meiden!

@alle andere meiden: succes met wachten! Ben zo benieuwd of er eindelijk weer wat zwangeren bij komen! Ik duim voor jullie!

Hier is alles rustig, de vruchtbare dagen zijn weer aangebroken, dus we klussen weer volop!

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hey lieverds!

@Mex, heb idd ook vaak gehoord dat bv in het begin heel veel energie vergt en echt niet altijd leuk is. Maar dat je er als je even doorzet een hoop plezier van hebt! Ik wil het ook echt gaan proberen. Succes met je werk! Ga je ergens heen waar het lekker weer is?

@Puk, aahhh meis, wat balen!!! Dit is echt niet leuk! Jullie gaan allemaal al naar de 3e of 4e ronde en ik loop al te klagen dat ik het spannend vind in de 1e ronde... Ik ga natuurlijk weer heel hard voor je duimen. Bah, wat is dit een tegenvaller he! En dan ook nog ingebroken. Hoe asociaal zijn sommige mensen toch, niet normaal! Een hele rompslomp natuurlijk weer met de verzekering. Hoop dat jullie alles gauw vergoed krijgen. Gelukkig was het geen eigen auto nee!

@Ryanne, bij jou ook al de rd'tjes, kl#te!!!! Hoeveel dagen is je cyclus nu geweest? Wel fijn dat het niet eerst heel lang duurde voor het weer op gang kwam, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan. Ook voor jou ga ik weer duimen meis!

@Eva, maandag naar Disneyland, wat leuk! Met wie ga je? Misschien heb je het al wel verteld, maar dan ben ik het even kwijt, sorry. Ga je vandaag nog wat leuks doen op je vrije dag?

@Jannie, heb je je echo al gehad? Hoop zo dat jullie al goed alles konden zien! Dat lijkt me zo speciaal joh, geniet er lekker van!!!!

@Sylvia, ahh, je mannetje zo ziek. Hoop dat jullie vannacht een beetje hebben kunnen slapen! En de rd'tjes hebben ook doorgezet. Daar was het op wachten he. Nu kun je eindelijk verder met de volgende ronde! Je hebt gelijk over dat vele klussen. Ik denk ook dat wij er een beetje in doorgeslagen zijn. Rond m'n ei bijna elke dag wel! Maar wel omdat we er zin in hadden, haha! Nu doen we het sowieso regelmatig, maar toch. Het komt de kwaliteit van het zaad niet ten goede zeggen ze. Alleen als we dan een dag overslaan ben ik bang dat dat juist de belangrijkste dag zou zijn waarop we het hadden moeten doen, haha!

@Bion, succes zo! Hoop zo dat het gaat helpen! En je kunt weer aan de klus, fijn!!! Succes deze ronde, ik duim!!

Nou, hier sinds gisteren helemaal geen kwaaltjes meer. Weet wel dat het niets hoeft te betekenen, maar voel me er niet fijn bij. Toch nog maar even geduld. Ga proberen te wachten tot volgende week vrijdag met testen. Ben nu namelijk van 29 dagen uit gegaan, maar het kunnen er ook nog wel eens 30 zijn zoals de laatste keer. De eerste keer was 27 dagen, dus ben er maar tussenin gaan hangen. Maar je weet maar nooit he.

Vandaag  ga ik weer veel doen. Tenminste, dat is m'n voornemen.

Liefs, ikke

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik ging bevallen. Ik zat op een soort stoel en met tien seconden was de kleine er, zo floep eruit! Haha!! Het was een meisje en iemand vroeg aan m'n vriend hoe ze ging heten. Dus mijn vriend noemde de naam die wij bedacht hadden en op dat moment dacht ik: 'nee, vind die naam eigenlijk helemaal niet zo leuk'. Ik kan me de droom nu nog heel goed herinneren en ik heb al een paar weken dat ik een beetje twijfel aan onze meisjesnaam, dus denk dat we er toch nog maar eens goed over na moeten denken in de toekomst. Haha, tijd zat!!

Moest dit nog even kwijt, hihi.

Kus, ikke

@shanna: hoest nu met jou? Hopelijk nog geen rd'tjes... Duim voor je!!

@Missx: hehe, leuke droom. Misschien dan inderdaad wel een teken dat jullie jullie toekomstige dochter niet zo moeten noemen. Droom de laatste tijd regelmatig dat ik zwanger ben,  helaas is dat niet zo als ik weer wakker word. Ik ga naar Disney met mn mannetje, cadeau voor z'n verjaardag. Gaan daar 3 dgn heen, daarna nog een paar dgn vrij. Dus wel genoeg tijd om te klussen haha. Vandaag ga ik even wat dingen doen is huis, boodschapjes doen enz. Vanavond visite, dus dat is weer gezellig. Jij nog plannen voor vandaag? Kan je nog wachten met testen tot volgende week vrijdag?

Gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend? Morgenavond gaan we bij een vriend van ons eten. Ik ga zaterdag naar Artis met mn mannetje en mn ouders (verjaardag van mn mannetje en stiefpa) en zondag krijgen we huis vol verjaardagsvisite. Druk weekend dus, maar wel een gezellig weekend. Liefs Eva

Terug
Bovenaan