Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey hey,

Hopje, ja die boeken heb ik ook gelezen. De meesten raken binnen het halfjaar zwanger... Zo niet dan binnen een jaar.
Alleen dat gezonde mensen per ronde maar 20% kans hebben.... daar schrik ik wel van!!
Ik wist het niet eens, blij dat ik nu de ovulatietesten heb! Hopelijk doet het wonderen, maar ja ik heb elke keer een cyclus van 28 dagen en voel mn ei, maar goed gewoon een extra hulpmiddel.

Puk: Aahhhh kut zeg!! Verdorie niemand raakt deze ronde zwanger!!!
In elk geval blijven we in de vruchtbare periode gewoon om de dag klussen. En ik heb besloten dat mn mannetje aan de vitaminepilletjes gaat. Haha ik slik ze ook.
Ooh ja en in die vruchtbare periode verstop ik zn biertjes hahaha. Kijken of het helpt!

Eva als je naar Disney gaat dan moet je me even laten weten hoe het was om in de lift te gaan waarin je heel snel naar beneden valt! Das in het andere park die attractie heet iets met Tower...
We zijn er vorig jaar geweest en toen was hij nog niet klaar dus dat was wel balen.
Heel veel plezier!

Jannie hoe was je echo? Ben je al heen geweest? Alles goed met de kleine?
Hele fijne dag alvast, erg bijzondere dag!

Ik ga nog even wat in huis doen, vanmiddag werken en vanavond dansen dus ik spreek jullie morgen weer!

liefs

Janien2008: de tower of Terror ,ben ook erg benieuwd hoe die is. Mn mannetje is toen hij 17 was in Disney Florida geweest en die attractie stond daar toen wel al. Hij vond hem helemaal geweldig en toen hij hoorde dat dezelfde attractie ook in Disney Parijs gebouwd werd had hij zoiets van: daar wil ik heen!! Ik laat het weten :)

Hallo allemaal!!

Toch even een berichtje, hoewel ik eigenlijk niet zo heel veel te melden heb... alles is erg rustig hier... volgens de planning ei achter de rug en dat zijn dan zulke stomme afwachtende dagen tot NOD!! Voor de zekerheid nog maar even door met klussen, voor het geval het weer een langere cyclus is, lastig dat onregelmatige!!
Stom dat je op allerlei rare kwaaltjes wilt gaan letten; 'heb ik daar misschien ook al last van???'
Nog niet dus haha, alleen dat ik het warm heb, terwijl ik altijd een ontzettend kou-kleum ben, maar geloof niet dat het in het rijtje hoort  maar het valt wel heel erg op; op het werk, bij mijn ouders, op een verjaardag dinsdag...

@ Janien en Puk; wat balen!! gaan we inderdaad allemaal door naar de volgende ronde!!
@ Rietjeh, jij dus ook al... wel lief dat je mannetje zo met je meeleeft!!

@ missX; leuke droom haha, zou ook ideaal zijn zo vlot!! Ik droom er eigenlijk niet over, niet dat ik herinneren kan in ieder geval. Mijn mannetje had een tijd geleden wel gedroomd dat hij ergens liep met een 2 jarig jochie met blonde krulletjes en was daar wel een beetje van onder de indruk toen! En zijn tante droomde er laatst ook al over dat we zwanger waren!! Hopen dat alle dromen geen bedrog zijn!

@ Eva; heel veel plezier in disneyland!! geniet ervan!! en leuk verhaal over die pendel! wie weet!!

@ Chris; hoop dat het jullie goed doet, even lekker er tussen uit!!

Ik ga weer even aan de slag in ons huisje, had het voornemen om veel te gaan doen, maar ben nog heel veel verder gekomen dan wat administratie en een wasmachine aanzetten!!

Tot later!!
Liefs Luxx!

Heej,

Ben ik weer!
Ik ben weer een beetje van mijn dipje bekomen. Ik baalde behoorlijk gisteren, maar ja.
Heb ik toch een redelijk regelmatige cyclus...
De 19e van augustus ben ik bij de vk geweest en daar was toen niks meer te zien. Toen werd het bloedverlies ook minder. Het heeft zo'n beetje tot donderdag/vrijdag geduurd. En nu werd ik gisteren ongi dus dat is zeg maar zo'n 4 weken verder..... Iets minder. Ik houd voor mijn nod gewoon 28 dagen aan, en dan zie ik wel.
Ik heb ook een echte ongibuikpijn, bah bah en nog eens bah...

Jannie: veel plezier vandaag! Ik hoop voor je dat je het straks van de daken mag schreeuwen!

missx: lekker zo'n bevalling van 10 seconden, haha. Heb jij de namen al helemaal bedacht dan? Ik heb wel 1 meisjesnaam die ik heel erg mooi vind, maar we hebben het er nog niet echt serieus over gehad.

sylvia: jammer dat je mannetje ziek is.... en wat zijn mannen dan ook zielig he? Maar goed, als ze klein zijn mag dat nog...

Eva: veel plezier dit weekend. En natuurlijk ook in disneyland, leuk!

puk: balen van je ongi, en ook van de auto... altijd een hoop geregel zoiets... bij ons ook gebeurd een half jaar geleden.. voordat je alles weer terug hebt enzo.

Nou, ik ga zo aan het werk.

Liefs xxx
mij

Ladies,

ALLES WAS GOED!!!!!!!!!
Ik ben echt de meest gelukkige vrouw op aarde!

De echo was om 9uur, die was super. We zagen meteen een baby die druk aan het spartelen en springen was. Het hartje klopte en de tranen van geluk kwamen eindelijk! Ohhh ik was zo bang maar diep van binnen had ik nog steeds een goed gevoel, en terecht blijkbaar! We hebben 5 mooie foto's meegekregen en ook een 3D echo heeft ze gemaakt, is vrij onduidelijk maar dan zie je toch aal een kindje liggen. Ongelofelijk, echt!

Daarna konden we gelukkig meteen door naar de verpleegkundige: die ging naar het hartje zoeken en was meteen raak! Leek wel een stoomtrein! Gelukkig hoefden we niet tot 11uur te wachten voor een gesprek met de assistent gynaecoloog, we konden even voorkruipen. Alles was dus picobello in orde!

Een trotse aanstaande mama spreekt hier!

Ben meteen naar mn werk gegaan, mn baas is helaas vandaag ziek dus die bel ik zo even. Maar heb het wel al tegen de hele afdeling kunnen roepen. Wat een opluchting!!!

Groetjes, Jannie

Jannie wat gaaf!!! Het is je zo gegund, helemaal geweldig! En leuk dat je het nu aan iedereen kunt gaan vertellen he?! Hoe reageerden ze op het werk? En denk je dat je baas het leuk vindt of alleen maar aan het werk denkt? Ga je trouwens minder uren maken? Misschien had je dat al verteld, maar ben het even kwijt.

Liefs, ikke

Hallo Meiden

@Puk wat een klote dag vandaag voor je. Doe het rustig aan.

@Chris geniet even met z'n tweeen.

@Eva veel plezier ben er twee keer gewwest en vond het helemaal geweldig!

@ Rianne wat balen is dat joh! Ik kan me voorstellen dat het klote is. Je hoopt er toch op. Iedereen zegt inderdaad dat het na een miskraam beter lukt. (Heb ik stiekem ook nog hoop op) Doe het rustig aan meid.

@Jannie wat kan ik me voorstellen dat je onwijs blij bent. Lijkt me zooooo bijzonder!!!!!! En hoe reageerde je omgeving?

Zelf ook geen goed nieuws. HCG nog te hoog. Wel iets gedaald maar nog niet genoeg. Ik heb morgen een telefonische consult met de gyn. ben het zat en wil weten waar ik aan toe ben. BEn het vruchtje na 2 weken nog steeds niet verloren. Maar bloed al wel twee weken. Kan dat emotioneel niet goed meer hebben. Ben eigenlijk heel positief geweest over alles maar dat lukt niet meer! Wil nu verder maar kan het hoofdstuk niet afsluiten, en kan geeneens klussen!!!!!!!!! Hoop morgen eindelijk op meer duidelijkheid.

Terug
Bovenaan