Juni 2008 stoppers deel 3!!!

@Liss84: bij mij werd de afscheiding meer en ook anders (beetje dikker....)

@Hopje: ik begin nu (ben morgen 6 wkn zwanger) weer meer eetlust te krijgen, was vanmorgen zelfs wat licht in mijn hoofd terwijl ik gewoon ontbeten had, na een broodje ging het weer helemaal goed. Vorige week had ik dagen dat ik na één boterham als lunch al helemaal propvol zat, eet er normaal gerust 2 op en daarna nog een stuk fruit.
Dus toen erg weinig eetlust!
Bijna je NOD, spannend! Duim voor je!!!

@Missx: jeetje meis, wat een dag gister voor je! Kan me voorstellen dat het er allemaal met tranen even uitkwam. Wat lief van je mannetje, die bos bloemen!! En inderdaad, voor je het weet ben je afgestudeerd én zwanger, hoop het zo voor je!!

@Mieka: oeh! Spannend! Laat je het ons snel weten???

@Luxx: Duim voor je meis! Jammer dat je niet eerder kan testen dan vrijdagochtend! Ik had trouwens ook geen klachten en toch een dikke positieve test ...

hey meiden!!!

@ rietje, wow yes goed nieuws dus wat gaaf dat je hartje hebt zien kloppen!

@ misX zou idd wel motiverend zijn als het zo zijn zijn he  ik hoop het zo maargoed probeer een beetje realistisch te blijven.

@ luxX, laat je ons het vrijdag weten??

nou meiden mijn werk roept weer.........

liefs
-X-

hey meiden!!

even de lijst weer naar boven gehaald stond alweer op blz 2

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

LuxX
27
26 okt nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Goedemorgen meiden,

@MissX: Heel veel succes!!!

@Ryanne: wow!! Wat moet dat geweldig zijn om het hartje te horen kloppen! Geniet er van meid!!

Nog even een vraagje, ik drink graag koffie, maar is dat nu eigenlijk wel verstandig? En hoeveel bekers koffie is de max per dag?

Fijne dag allemaal!

X hopje

goeiemorgen meiden!

@ hopje, ook aleen koffieleut haha ik ook hoor.... je mag er zo 4 per dag,dus je hoeft er niet helemaal mee te stoppen.hoe ishet verder?

@ misX,weet eve niet of je nou gezegt had hoelaat je vandaag je gesprek zou hebben maar heeeel veeel su6!

zo wat een weer zeg!!! koud en een hele dichte mist hier.

-x-

Hey Liss,

In ieder geval nog geen RD'tjes te bekennen. En verder.... steeds meer en dikkere witte afscheiding (sorry hoor) en nog steeds totaal geen eetlust (als ik aan eten denk moet ik bijna overgeven) en nog steeds met vlagen misselijk en  sinds vanmorgen steekjes links onderin mijn buik. Ik voel mij ook al vanaf mijn ei echt anders dan anders.  

Ik vind het echt steeds spannender worden en hoop zo dat mijn lichaam mij niet voor de gek houdt.

En hoe gaat het met jou?

X hopje

hey hey

@ hopje,ik ben vandaag dus lekker vrij! vanmorgen had ik wat last(steekjes) in mijn schaamstreek maar mischien komt het ook wel een beetje van mijn darmen vandaan? omdat ik daar toch over het algemeen geregeld last van heb.
verder voel ik me eigelijk nog steeds het zelfde als gister.......
 Hetgene wat bij mij echt veranderd is afgelopen week is:
# veel up's en down kwa sgevoel heel erg
#   veel moe
# en idd ook die afscheiding
het blijft bij mij gewoon een beetje dubbel gevoel,mijn werk is momenteel geestelijk vrij zwaar en weer verandert erg(waar ik ook wel gevoelig voor ben)

Maar als ik jou klachten zoo hoor.............we moeten nog even geduld hebben!!
Ik ga even een bakje koffie drinken(de 1ste van vandaag)
ben er loop van de middag weer even
werksemeis!

Hey Dames,

Ik kan eindelijk weer op internet!!! Helaas heeft het erg lang geduurd maar ik ben er weer en kan eindelijk al jullie verhalen weer eens lezen.
Allereerst natuurlijk: Van Harte voor Ryanne en Eva! Echt super voor jullie geniet ervan.
Ben trost dat jullie het in ieder geval hebben waar gemaakt voor September/ Oktober!

Helaas moet ik mededelen dat ook voor deze maand de RD’tjes bij mij al weer op m’n schoudertje geland zijn…
Mijn nieuwe NOD komt dan op 30 november te staan. Ik zou het wel fijn vinden als mijn poging gewoon op 5 blijft staan. Hier kijk ik vanaf het begin al wat vreemd tegen aan, omdat wij in juni maar één keer hebben geklust net voor ik ongi zou worden (dus niet in m’n vruchtbare periode, wat ik toen trouwens nog helemaal niet wist…DOOS…haha). Ik zie dit dus niet als een serieuze poging.
Ik heb wel een verheugende mededeling: Dit was de eerste cyclus zonder blaasontsteking en zonder kuur dus!!!
Yeah Yeah!

@      Hopje Klinkt erg spannend bij jou! Ik zal natuurlijk weer voor je duimen! Vreselijk steeds weer die onzekerheid.

@Liss      Hoe is het bij jou? Al verschijnselen?

@Missx       Meis echt niet leuk al die afstudeer stress en stagnaties. Ble ik weet nog zo goed hoe het was en hoorde ook al m’n vriendinnen erover. Heel veel succes vandaag met je gesprek!

Ik weet niet of ik alles terug kan lezen maar ik zal vanavond eens zien hoe ver ik kom.
Kus Salsa

Terug
Bovenaan