Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hallo,

Even een afreageer berichtje van mij, sorry alvast!

Vrienden van ons kwamen net even aanwippen! Ze kwamen vertellen dat ze een kindje krijgen! Ze waren vanochtend geweest voor de echo en ze is 9,5 week zwanger. Dat zou ik nu ook zo'n beetje zijn geweest als het goed was gegaan. Ik vind het echt superleuk voor ze, maar ben ook heeeeeeeel erg jaloers!

We hebben wel aan ze verteld dat wij het ook proberen en dat we een mk hebben gehad. Kunnen we er wel lekker over praten.  Maar het zorgt er wel voor dat ik alleen maar nog meer een kindje wil!
Het is wel leuk dat we in dezelfde levensfase zitten! Het zijn wel hele goede vrienden, da's erg leuk. Ik durf nu bijna niet te hopen dat het bij ons ook snel raak zijn, want dat zou het natuurlijk superleuk maken!

Rianne: balen dat je hcg niet is gezakt... en nu?

Nou, ik ga nog even afkoelen, anders kan ik niet slapen. Sorry voor het ego berichtje!

Liefs
mij

Hallo meiden

Rianne: af en toe een lekker ego berichtje is heerlijk. Daarom zijn we hier ook. Lekker van je af schrijven. En trouwens ik kan me het ook zo goed voorstellen. Je gunt het iedereen van harte maar zelf wil je het ook zo graag, en je hebt al mogen proeven hoe het was om zwanger te zijn.
Ik hoop echt voor je dat het de volgende ronde gaat lukken.

Zelf heb ik vandaag weer een telefonische comsult tussen elf en een. Ik hoop dan op meer duidelijkheid. Eigenlijk wil ik nu wel verder geholpen worden dmv curritage.
Je wilt verder met je leven en (klussen)!
Ik had gister ook een enorme huilbui!
Ben ook gestopt met roken, (2 weken nu) en dat speelt ook mee, maar voelde me ook flink kut!!!!!!!
Vandaag voel ik me beter, en hoop straks op een oplossing!!

Alle meiden een hele fijne dag,

XX Rianne

Hi ladies!

Rianne: wat vervelend voor je dat het HCG nog zo hoog is. Hoop dat het snel duidelijk is voor je meid!

Hier alles ok. Nog even een drukke dag en dan: vakantie! Enorm aan toe. Gisteren heb ik het op mn werk verteld en aan goede vrienden / vriendinnen en iedereen vond t uiteraard geweldig! Was om 21uur gebroken, was zo'n heftige dag maar ben ZO blij!

Hopelijk lees ik goede berichten als ik de 27e terugkom van vakantie....

Groetjes Jannie

Hey lieverds!

@Rianne, hcg nog steeds te hoog, bah! Kan me zo voorstellen dat je eindelijk verder wilt nu. Hoop dat het gesprek straks wat oplevert! Misschien stellen ze curreteren zelf wel voor? Het is ook lastig om het af te sluiten zo he... Hou je ons op de hoogte?

@Oh, wat zou ik ook jaloers zijn! En helemaal met jullie achtergrond. Het idee dat jij nu net zover had kunnen zijn, pfff. En tuurlijk gun je het ze van harte, dat heeft er niets mee te maken. Maar jaloers zijn mag echt wel hoor! Wel fijn dat jullie er met hen over hebben gesproken.

Nou, hier gisteravond weer buikkrampen, echt zo'n ongigevoel, maar dan net wat anders. Ook af en toe steken in m'n kruis. Wat dat nu weer is? Eerst dacht ik dat ik niet zou kunnen wachten met testen, maar nu durf ik volgens mij helemaal niet meer te testen. Veel te bang voor een negatieve uitslag. Denk dat ik liever eerst maar de rd'tjes afwacht. Hoewel dat ook een teleurstelling zou zijn.

Ben vandaag veel weg, dus weet niet of ik nog kans zie om hier te schrijven. Maar anders morgen weer.

Liefs, ikke

Hoe is het trouwens met Shanna? Kletst ze hier nog mee?

NOD   :
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar,  3 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

Hallo meiden!

Bijna weekend!

@Jannie: Ooh wat ben ik blij voor je! En wat een mijlpaal hè! Geniet er met volle teugen van en ik wens je een hele fijne vakantie. Waar ga je naar toe?

@Sabien:lang niets meer van je gehoord, hoe gaat het met je? Is je cyclus een beetje op gang gekomen nu?

@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?

Alvast een  fijn weekend allemaal!

X hopje

Hoi meiden
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Gisteren een dip gehad . Dus maar vroeg m'n bed in gegaan. Gelukkig nog niet veel last van m'n ongi.
Net zaten de pasjes van m'n man, excl. pinpas, in de brievenbus. Een tuinder had ze gevonden, vlakbij waar we wonen. Erg aardig. We hebben alles alleen al opnieuw aangevraagd, dus hopelijk kunnen we er nog wat mee.

@Hopje: Je leest overal weer andere percentages. Ik heb bijv. gelezen dat tussen   60% tussen de 3 en 6 maanden zwanger wordt.
Klusze in ieder geval!

@MissX: Lastig he, als je een keer niet klust.  Je gaat dan toch denken  dat je een kans misloopt. Maar aan de andere kant moet je weer aan de kwaliteit van het zaad denken. Ook hierover lees je verschillende verhalen...
Het gaat nu wel opschieten voor jou! Als Shanna niet reageert, sta je bovenaan! Succes met afwachten en ik duim voor een positieve tetsuitslag!

@Ryanne: Balen he, weer ongi. Ik baal er deze keer echt heel erg van! Ik snap dat je jaloers bent op je vrienden. Bij mij viel het zondag mee, maar toen wist ik nog niet dat ik weer ongi zou worden. Het lijkt me ook leuk om in dezelfde tijd als  vrienden een kindje te krijgen. Je leven verandert er toch door en zo zijn er gelijk speelkameraadjes.
Hebben jullie alles vergoed gehad van de verzekering? Mijn man zou er vandaag over gaan bellen, dus ik ben benieuwd. Zeker nu we de pasjes weer terug hebben en dus eigenlijk voor niks een hoop kosten gemaakt hebben.

@Eva: Veel plezier in Euro Disney! Mijn plannen voor het weekend: morgen een verjaardag, dus ook nog even de stad in voor een cadeautje. Zondag willen we naar Bataviastad.

@Janien: Ik zal m'n man ook eens aan de vitaminepillen zetten! Let hij zelf niet echt op. Gelukkig drinkt hij niet zoveel alcohol, dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb wel eens gelezen dat het percentage 25% is voor mijn leeftijd. Maar jij bent jonger he.

@Jannie: Gefeliciteerd met je goede echo! Bijzonder hoor! Leuke reacties gehad?

@Rianne: Wat vervelend zeg, dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk kun je snel de draad weer oppakken.

Ik ga eens even de keuken in. Ben bezig met een paprikasalade. Die moet 4 uur marineren, dus zal ik maar eens beginnen.

Liefs Puk

Terug
Bovenaan