JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden,

ik ben idd m.m. echt leuk om jullie allemaal te zien.

hier verder geen nieuws, even lekker een weekje vrij nu. de rdtjes zijn echt in volle gang, ben er ook een beetje naar van en doodmoe.

slaap lekker allemaal.

liefs Christy

hey girls!

@ puk,hou je op de hoogte! hoo echt dat het voor jullie deze maand ook raak mag zijn!
    En nee de augurken staan nog in de koelkast haha

@ bionda, op een of andere manier las ik het verkeerd ofzo  dacht echt dat ik verloskundige zag staan....

@ cris, leuk dat je op hyves erbij bent gekomen!

@ rest hoe is het???

Hier niet zo best,heb weer zooo last van mijn buik,ga zo ook even naar de dokter om 10.20.
afgelopen dgn nam dat gevoel af en nu word het weer wat heftiger...
en had al een afspraak staan dus kan dit mooi even meenemen
hou jullie op de hoogte!

fijne dag allemaal
liefs lis

Goedemorgen meiden,

Hier een erg verdrietig hopje, ik heb gisteravond (op aanraden van mijn mannetje) een test gedaan en  weer  negatief! Ik moest echt even janken hoor. En nu  baal ik  enorm aangezien mijn cyclus dus een grote ramp is. Ik zit nu op dag 37 en nog steeds geen enkel teken van de RD'tjes. De volgende ronde is dus nog (lang) niet in zicht. En als we weer  mogen gaan klussen,  heb ik dus totaal geen idee  van waneer mijn eispong dan zou moeten zijn. Ohh meiden, ik zit er even helemaal doorheen!    

@Liss: succes straks bij de dokter!

Fijne dag allemaal!

X hopje

goede morgen dames

hoe is het met jullie
@liss succes bij de dokter laat je even weten wat die zei??
ohh ok dacht nee bedoelde kraamzorg..

@hopje meis snap dat je baalt vervelend zeg maar gewoon hopen dat je zondag wel een mooie test hebt me schoonzus had 3 negatieve testen daarna pas positief dus moed houden..

nou meiden ik ga zo even naar me ouders kopje thee drinken verder weinig vandaag genieten van me vrije dag..

xxbion

hoi hoi!

@ bionda,geniet van je vrije dag!!! moet je trouwens kraamzorg zooo snel regelen dan??
ik dacht zelf zoiets dat doe ik rond de 12 weken ofzo of is dat al te laat??

@ hopje,meis toch snap je verdriet wat kunnen de vrouwen lichamen toch vreemd in elkaar zitten! vol houden hoor!!! ik zou gewoon over enkel dagn nog een test doen maar dan met ochtend urine!! een hele dikke knuffel van mij!

@ salsa, en zijn ze binnen??

-X-

@liss ja dat zei me schoonmoeder omdat ze het heel erg druk hebben dat had me schoonzusje dus ook later gedaan en kreeg de uren ook niet voledig of halve dagen zoiets dus me schoonmoeder zei direct bel maar dus dat moet je via je zorgverzekeraar doen en heb het dus gedaan en hopen dat het goed blijft gaan met me zwangerschap...
hoe was het bij de dokter??

xxbion

Hi hi,

Hopje: wat vervelend... Kan me voorstellen dat je verdrietig bent maar bij mij was het ook pas na ongeveer 5 dagen positief, maar dan alleen met ochtendurine. Misschien dit weekend nog n keer testen maar dan met ochtendurine? Ik duim voor je meid, hoop dat je nog hoop hebt en dat je niet ongesteld wordt!
Wat zegt je gevoel?

Kraamzorg: beste is om dat rond de 8 weken te regelen. Is kleine moeite hoor. Enige dat ik heb hoeven doen (ben verzekerd via CZ) is een formulier in te vullen via de website. Vriendin van me raadde me een kraambureau aan dus heb dat als voorkeur opgegeven. heb recht op 49 uur verdeeld over 8 dagen geloof ik.

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan