JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

@ Bionda: kun je geen particuliere kraamzorg organisatie inschakelen? Dat kan namelijk ook. Heb ik destijds ook gedaan en die hebben personeel genoeg om alle uren te dekken. Vaak   moet je dan alleen even de nota voorschieten, maar dat krijg je dan later wel weer terug
Ik ga het nu ook zeker weer zo doen. Bij die grote kraambureaus hebben ze óf geen personeel óf je krijgt drie verschillende figuren. Ik had gewoon alle dagen dezelfde kraamhulp en dat is dus echt wel fijn.

overigens heb ik dat toen pas met een week of 14 gedaan en dat was echt vroeg zat.

Denken jullie ook aan het kinderdagverblijf? Die moet je vaak nog eerder regelen dan de kraamzorg. Ik heb het met 12 weken gedaan toen en was echt net op tijd dat ie een plekkie had.

Hey Janneke,

Tot gisteravond had ik er best een goed gevoel over. Zeker ook omdat mijn cyclussen steeds korter werden. Dacht ik niet dat deze cyclus langer was vanwege het ontpillen of zo. En bovendien heb ik toch ook wel die paar klachtjes. Branderige borsten, steekjes in mijn zij  en natuurlijk nog steeds geen enkel teken van naderende RD'tjes.

Maar die 99% zeker test van Clear Blue heeft mij gisteravond helemaal uit het veld geslagen. En wat mijn gevoel nu zegt? Ik weet het  gewoon niet meer. Ik haal mij van alles in mijn hoofd. (vanwege mijn overgewicht zal ik wel helemaal niet zwanger kunnen worden...., ik heb weer een lange cyclus en dus misschien wel helemaal geen eispong....,  misschien is het ons wel helemaal niet gegund...)  En dan zegt mijn man natuurlijk dat ik zo niet moet denken, maar ja,  soms ben ik nou eenmaal zo'n doemdenker.

Meiden, bedankt voor jullie positieve berichtjes. Doet me erg goed!
Ik heb weer een klein beetje moed gekregen dankzij jullie! En mocht het deze ronde niet raak zijn, gaan we volle goede moed weer verder.

voor jullie allemaal!!

X hopje      

hey meiden,

@Hopje, wat vervelend meid, zou willen dat we wat voor je konden hier. snap echt je gevoel. heb wel vaker gehoord dat het bij sommige vrouwen zeker een week kan duren voordat ze een positieve test in handen hebben. als ik jou was zou ik toch zondag nog een test doen maar dan wel met ochtend urine. daar zit het meeste hcg in toch? succes meis, en wel een beetje hoop blijven houden hoor.

@Liss, ben je al bij de dokter geweest????

dames, als jullie een kinderdagverblijf plekje nodig hebben dan ligt het vaak wel eraan welke dagen je nodig hebt. de woe en vrij is er vaak wel plek. ma-di en do is lastiger. en het heeft natuurlijk ook ermee te maken hoeveel dagen je wilt. 1 dag is makkelijker te realiseren dan 3 dagen of 5 dagen. dus tja, het hangt van zoveel af en natuurlijk ook van de plaats waar je woont.

liefs Christy

ik ga nu even mijn mannetje helpen, viert vanavond zijn verjaardag. dus nu lekker het huis opnieuw inrichten en hapjes maken.

liefs Christy

ps: ben er vanmiddag nog wel ff.

Hoi meiden

Lekker bijna weekend! Straks nog even wat verslagen maken. Jullie nog plannen voor het weekend? Morgen gaan wij de stad in om een cadeautje voor een jarige te kopen en zondag hebben we een workshop bobbons maken. Die workshop is in plaats van het wijn proeven en lijkt me erg leuk. Ik heb 1 van mijn vriendinnen van onze bezigheden op de hoogte gebracht en nu heeft ze dus een andere workshop geregeld!

@Liss: Als je verslaafd raakt aan de augurken, moet je het maar laten weten. Meestal zitten ze in het kerstpakket van mijn man en wij houden er niet van. Dan kom ik ze eind december wel even langs brengen!
Hoe is het afgelopen bij de dokter? Hopelijk ben je snel van je buikpijn af.

@Hopje: Geef de moed niet op hoor! Je bent nog geen half jaar bezig. Ik snap je zorgen hoor. Heb ik zelf ook wel eens last van. Maar gelukkig ervaar je op het forum dat het heel normaal is, dat je niet binnen een paar maanden zwanger bent.

Ik ga maar eens aan het werk. O nee, nog even op Hyves kijken natuurlijk!

X Puk

Hey ladies,

Wat schrijven we toch lekker veel hier, alweer bijna 200 berichten in deel 4!
Het was erg gezellig gisteravond. Lag vanmorgen om 5 uur in bed, pffff... Merk toch wel dat ik geen 16 meer ben (hmm, maar dat klinkt ook of ik alweer 50 ben, haha!). Lekker wijntjes gedronken nu het nog kan. Merk wel een verschil met de eerste maand. Toen zou ik rond m'n vruchtbare dagen echt geen wijntje genomen hebben. Vond dat nu nog een beetje te vroeg. Op het moment dat ik positief test of vermoed dat ik zwanger ben, laat ik het wel staan. Of we moeten al een jaar bezig zijn, dan wil je natuurlijk de kansen ook niet verkleinen...

@Janneke, zou eigenlijk niet weten of je je naam kunt veranderen. Je kunt je natuurlijk wel opnieuw aanmelden hier. Ach ja, vind Jannie wel leuk, en herkenbaar nu, haha!

@Puk, heb altijd gezegd dat ik eerst wil trouwen en dan aan kinderen beginnen. Maar het loopt nu eenmaal anders. Dat we ooit gaan trouwen is zeker. En lijkt me ook geweldig met de kindjes erbij! Een ding is zeker: ik wil trouwen voor de jurk mooier is dan ik!  Dus liever niet op m'n 50e... Haha!

@Chris, vervelend he, die rd'tjes. Heb je het heftiger dan toen je aan de pil was? Nog gefeliciteerd met je mannetje en een fijne avond!

@Liss, wat shit dat je zo last van je buik hebt! Hoe ging het bij de dokter??

@Hopje, meis toch, wat is dit niet leuk zeg!! Pff, dat wachten ben je nu onderhand wel zat of niet?! Kan me voorstellen! Hoe zagen je eerdere cyclussen er ook alweer uit? Mocht je ongi worden dan de volgende keer maar aan de ovutesten om je ei te checken?? Wat betreft je overgewicht: ik ken zoveel vrouwen met een pondje meer die gewoon zwanger zijn geraakt! Moed houden hoor! Dat hoeft echt geen probleem te zijn!

@Bion, lekker vrij vandaag!! Je zult vanavond en morgen nog maar moeten werken... Haha, nee hoor, ik klaag niet. Studenten leven is nog best lekker!

Ik ga even wat in huis doen hier.

Tot later!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan