Hey ladies,
Wat schrijven we toch lekker veel hier, alweer bijna 200 berichten in deel 4!
Het was erg gezellig gisteravond. Lag vanmorgen om 5 uur in bed, pffff... Merk toch wel dat ik geen 16 meer ben (hmm, maar dat klinkt ook of ik alweer 50 ben, haha!). Lekker wijntjes gedronken nu het nog kan. Merk wel een verschil met de eerste maand. Toen zou ik rond m'n vruchtbare dagen echt geen wijntje genomen hebben. Vond dat nu nog een beetje te vroeg. Op het moment dat ik positief test of vermoed dat ik zwanger ben, laat ik het wel staan. Of we moeten al een jaar bezig zijn, dan wil je natuurlijk de kansen ook niet verkleinen...
@Janneke, zou eigenlijk niet weten of je je naam kunt veranderen. Je kunt je natuurlijk wel opnieuw aanmelden hier. Ach ja, vind Jannie wel leuk, en herkenbaar nu, haha!
@Puk, heb altijd gezegd dat ik eerst wil trouwen en dan aan kinderen beginnen. Maar het loopt nu eenmaal anders. Dat we ooit gaan trouwen is zeker. En lijkt me ook geweldig met de kindjes erbij! Een ding is zeker: ik wil trouwen voor de jurk mooier is dan ik! Dus liever niet op m'n 50e... Haha!
@Chris, vervelend he, die rd'tjes. Heb je het heftiger dan toen je aan de pil was? Nog gefeliciteerd met je mannetje en een fijne avond!
@Liss, wat shit dat je zo last van je buik hebt! Hoe ging het bij de dokter??
@Hopje, meis toch, wat is dit niet leuk zeg!! Pff, dat wachten ben je nu onderhand wel zat of niet?! Kan me voorstellen! Hoe zagen je eerdere cyclussen er ook alweer uit? Mocht je ongi worden dan de volgende keer maar aan de ovutesten om je ei te checken?? Wat betreft je overgewicht: ik ken zoveel vrouwen met een pondje meer die gewoon zwanger zijn geraakt! Moed houden hoor! Dat hoeft echt geen probleem te zijn!
@Bion, lekker vrij vandaag!! Je zult vanavond en morgen nog maar moeten werken... Haha, nee hoor, ik klaag niet. Studenten leven is nog best lekker!
Ik ga even wat in huis doen hier.
Tot later!
Liefs, ikke