JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey meiden.

Jeetje, wat zijn er weer veel rd'tjes doorgebroken, balen balen!!!!! Hoop dat jullie snel weer aan de klus kunnen en een positieve test in handen hebben.

@Puk: ze meten de vrucht op en zo kijken ze hoever je bent. Elke zwangerschap loopt bij het begin namelijk gelijk.

Mijn smaak qua eten is echt aan het veranderen, ik vind nu vlees niet meer te eten! Gisteren had ik zin in braadworstjes, nou... na 1 hap heb ik het laten staan. Ik heb wel braaf de rest opgegeten, maar het vlees... Blegh!! Vandaag ook weer, vond het vlees niet te eten. Ik vind het normaal gesproken zo lekker! Ik had gister opeens echt behoefte aan chocolademelk, 3 bekers achter elkaar opgedronken. Haha, echt vreemd. Ik houd niet van chinees eten en mijn mannetje wel, dus die hoopt dat ik daar opeens heel erg trek in krijg

Zo even cadeautje kopen en dan naar de verjaardag van de tante  van mijn mannetje.

Liefs Eva

hey girls!!

even een kort berichtje van mij,

Jeetje wat een RD tjes weer.......had nog zoo geduimd en gehoopt!!!!
Hopelijk is het voor jullie de volgende ronde raak!

@ eva, oooh ik ben ook echt een vleesmens!!! het liefst eet ik dat alleen maar.....
hopelijk blijft dat ook zo!
ik heb ook echt last van super veel haaruitval!!

Verder was ik gister en vandaag vrij,ben behoorlijk verkouden geworden!! pfff last van mijn keel,oren etc etc,dus heb weinig gedaan...

nou meiden fijn weekend allemaal kom snel weer wat uitgebreiderlangs!!

Hi meiden,

Hopje, Puk en Sylvia wat balen zeg dat jullie ongi is doorgekomen!!
Had wel weer gehoopt op n paar mede-zwangeren...

Ik ga morgen lang weekend naar Marrakech dus ben even out of the office. Ben er woensdag of donderdag weer.

Groetjes Janneke

hey meiden,

ik ben weer terug van weggeweest. even lekker wezen uitwaaien op het strand heerlijk.

hier verder geen bijzonderheden. alles rustig. wel ben ik vandaag begonnen met de ovutesten. ze waren al binnen en ik kon het echt niet laten. maar tot op heden geen tweede streepje. wel raar hoor, het lijkt net of je een zwangerschapstest doet. wat dat maar waar en dan 2 dikke strepen haha.

wat een hoop ongi's weer zeg jeetje. ik hoop dat jullie de moed niet laten zakken. is altijd lastig vind ik als je net ongi bent dan kan alles je even gestolen worden.

@MissX, jou verhaal zegt me niets sorry. wel had ik laatst een soort slijmpropje. wit en vlokkerig, maar dat was ongeveer een week voor mijn ongi en die plakte niet. (sorry voor de details)

mijn mannetje heeft vandaag weer een sollicitatiegesprek gehad en kan nu tussen 2 banen kiezen. hij wacht maandag nog z'n 2de gesprek af en maakt dan waarschijnlijk een keuze. zal wel gaan om degene die het meeste betaald hahahaha. we wachten af. wel eindelijk iets positiefs.

fijne avond nog meiden en tot snel.

liefs Christy

Joehoe waar is iedereen????

zeker allemaal naar sinterklaas kijken???? die komt namelijk vandaag aan.

liefs Christy

he meiden

jeetje wat is hert rustig hier ik denk ook dat iedereen onze goed heilig man aan het kijken is haha..
'nou hier is het lekker rustig was erg vroeg wakker en de boodschappen gedaan en toen kwam me broer dus die hebben we het blije nieuws mogen vertellen ik had een gedichtje in een lijstje gedaan en ik zei hier nog een kleinigheidje en samen open maken en ze lazen het en me schoonzus zei echt?? ik zei ja echt dus die waren helemaal blij ze zei meteen ik neem vrij hoor als je bevallen bent kom ik helpen haha maarja eerst maar even die 12weken afwachten..

nou ik ga zo lekker de keuken in ga straks lekker koken voor me mannetje gaan jullie nog wat leuks doen meiden??

xxbion

Hoi meiden,
Idd wat is t rustig hier, hoef niet eens bij te lezen sinds ik naar mijn werk ging.
Nu alweer terug. Ff checkuh, ff klussuh en dan weer slapen, morgen weer vroege dienst.
Collega gezegd dat ze wel ff iets later mocht beginnen dus ik moet echt op tijd zijn anders heb ik de nachtdienst op mijn dak.

@Bion, leuk dat je zulke reacties krijgt, lijkt mij ook leuk om op een creatieve manier
te mogen vertellen dat er een kleine komt.
Maar goed, eerst eentje maken dan he, haha
We zijn druk bezig.

Nou mensen, ff weinig te vertellen.
morgen weer een dag, tot gauw en trusten.

xxxx

Hey meiden!

Je kunt aan de drukte hier wel merken dat het weekend is, haha!

@Sylvia, goed dat jullie bedacht hebben maar gewoon te kijken hoe het gaat. Een zwangerschap kun je (jammer genoeg) niet plannen en als de wens zo groot is...!

@Sabien, vandaag je NOD! En??? Was het nog leuk bij je vrienden?

@Maaike, meis bij jou ook al de rd's, shit!! Wat balen zeg!  Heb je alweer in het goede rijtje gezet met de goede leeftijd, haha!!

@Puk, hoe staat het er bij jou voor?! Ben zo benieuwd! Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad!

@Bion, wat knap van je dat het zo goed gaat met minder/niet roken! Nog wat leuks gevonden bij de babydump?? En super hoe je broer en schoozus reageerden! Wat lijkt me dat leuk zeg!

@Rianne, over 3 dagen jouw NOD alweer, gaat snel he?! Hoewel, dat zul je zelf wel niet vinden. Bij mij duurt het ook een eeuwigheid. Hoop zo dat je met goed nieuws komt!

@Eva, wat grappig dat je smaak zo aan het veranderen is! Wat een zwangerschap al niet met je lichaam kan doen he!

@Liss, haaruitval, daar had mijn schoonzus ook veel last van bij beide zwangerschappen! Schijnt echt een typisch kwaaltje te zijn he. Voel je je alweer wat beter?

@Janneke, Marrakech??? Ik ben maar even gaan googlen, ben je nou echt 'even' naar Marokko? Wauw, haha!

@Christy, jullie hebben even lekker uitgewaaid, goedzo!! Als het dit keer bij ons niet raak is ga ik ook aan de ovutesten. Hoop dat je gauw een tweede streep krijgt, liefst op een zwangerschapstest natuurlijk! Spannend zeg voor je man! Hou je ons op de hoogte?

@Memke, vandaag werken, bah!

Hier gaat het goed. Heb niet meer van die rare propjes gehad, haha! Maar wel veel afscheiding. Voor mijn gevoel is dat na m'n ei nooit zoveel, maar goed mijn gevoel heeft het vaak mis. Verder ook af en toe duizelig en het valt me op dat ik constant een vieze smaak in m'n mond heb. Maar dat zal wel zijn omdat ik op die dingen let nu. Ook geregeld raar gevoel in m'n buik, lage rugpijn en het idee dat m'n borsten/tepels gevoeliger zijn. Maar die laatste drie dingen, daar had ik in de eerste ronde ook last van, met als resultaat de rd's . Dus ook al voel ik van alles, ik durf gewoon niet zo te hopen als in de eerste ronde. Dat was zo'n teleurstelling! De vorige twee keren ongeveer 5 a 6 dagen van tevoren al bruinverlies. Dus daar ga ik nu goed op letten. Als dat wegblijft, krijg ik denk ik hoop...

Vind het zo spannend!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sabien        
28
16 november
3