JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hallo meiden!

ik heb gister weer getest met CB! en ik kreeg een heel dun (pennestreep) verticaal lijntje!! dus er stond een plusje!!!!!! maar wilde niet te hard juichen en dat is maar goed ook want vanochtend weer getest met CB en wat denk je..........niets te zien!!!!! ik had ook niet veel plas het duurde vrij lang dat het controle streepje goed zichtbaar was!!! dom dom!!!  dus ik begrijp wat je bedoeld Missx!!!! hoe kan er een lijntje ontstaan als je niet zwanger bent vraag ik me af!!!??
en dit bij twee verschillende testen!!?? DA test en een CB test!!? iemand een idee??

ik heb ook wel een beetje last van mijn onderbuik dus ga er maar vanuir dat de  er aan gaan komen!!!!!grrrrrrrrrrr
 ik houd jullie op de hoogte!!

Janien: nog geen test gedaan???? knap hoor!!!!

groetjes jolanda

Hey Janien,

Ik ken je gevoel! Ik heb namelijk precies hetzelfde gevoel. Ik denk namelijk ook dat het bij ons of héél lang gaat duren voordat we zwanger zijn of dat het bij ons helemaal niet gaat lukken. Mijn mannetje zegt dat ik niet zo negatief moet denken, maar ik kan er niks aan doen. Ik heb dit gevoel al vanaf het moment dat ik stopte met de pil.

Maar we blijven positief hè! Ik duim heel hard voor je!

X hopje

Hey meiden!

@Janien en Hopje, ik ben ook altijd best bang dat het bij ons helemaal niet zal lukken. Geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar goed. Ondertussen blijf ik natuurlijk wel hoop houden.

@Janien, heb het er met m'n vriend over gehad en we gaan nu eerst maar eens een paar dagen afwachten of ik geen bruinverlies krijg of echt ongi wordt. Heb echt geen zin in weer dit vage gedoe, dus denk dat we het beste zelfs maar kunnen wachten met testen tot we weer thuis zijn. Dan ben ik iig m'n NOD voorbij. Daarnaast, stel dat we in Spanje positief testen, dan wil ik dat toch heel graag eerst samen met m'n vriend vieren en delen. Gaat best lastig omdat we natuurlijk telkens samen met m'n zus zijn. Ik neem maar wel m'n tampons en inlegkruisjes mee... Moet zeggen dat ik nu eigenlijk niet meer hoop heb gekregen door gisteren. Denk dat het dan toch de voorgedrukte streep is geweest. Wel raar hoor, want vanmorgen en de keren hiervoor dat ik negatief testte, zag je echt helemaal niks. En tja, wie weet heeft er wat gezeten, maar is het niet goed gegaan. Dat kan ook en is het risico van zo vroeg testen. Ik doe het echt nooooit meer!!!
Morgen jouw NOD meis, ik duim heel hard voor je! Van hoeveel dagen ben je uit gegaan?

@Hopje, fijn dat je niet meer ongi bent. Kun je voor je gevoel echt op naar de volgende ronde he. Hoop dat 5 jou echt geluk brengt dit keer!! Ik duim!!

@Jolanda, tja, zelfde verhaal als bij mij he... Misschien toch die voorgedrukte streep dan? Over een paar daagjes maar weer testen meis!

Liefs, ikke

hallo meiden

@janien hoe is het bij je? Al getest?

@miss wat raar........ Ik ga straks ook wer testen. ben ook wel een beetje bang geworden nu. Bij mij was hij ook zo vaag en licht. Ik weet niet hoor.
Pfffffff ik laat het ron zeven uur denk ik weten...

@ Jolanda, Ook al zo vaag verhaal. Jeetje zeg. Nog een keer testen maar?

xx

@Hopje en Janien Ik snap wat jullie bedoelen! Je wordt er op een gegeven moment somber van en alles is anders dan normaal. Wel fijn dat de mannen wat relaxter zijn hoor! Ik denk zelf dat het ook te maken heeft met alle hormonen en het feit dat dit een van de weinige dingen is die je niet in de hand hebt...Kop op

@iedereen: snappen we al die ovulatie- en zwangerschapstesten nog?  Rianne en MissX en Mama van TIm, ik duim voor jullie!

liefs
Sabien

Hoi meiden

Net even boodschappen gedaan en dan ga ik zo koken voor m'n mannetje: vis met kaneel. Ben benieuwd hoe het zal smaken. Vanavond krijgen we een nieuwe boekenkast in de woonkamer. Deze hebben we gekocht, omdat het de bedoeling is dat onze studeerkamer babykamer wordt. De boeken moeten dus verhuizen naar de woonkamer. We waren ook uit onze Billie gegroeid, dus nu toch maar een mooie kast uitgezocht.
M'n ongi is nu eindelijk goed doorgebroken. Hopelijk ben ik er snel vanaf en kunnen we weer aan de klus.

@MissX: Wat een onzekerheid zeg! Ik hoop voor je dat je toch nog een duidelijke streep krijgt deze ronde! Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, dat jij met positief nieuws komt. Ik zou het alleen maar heel erg leuk voor je vinden als je zwanger bent! Natuurlijk kreeg ik gisteren bij het lezen van je berichtje wel jaloerse gevoelens, maar ik gun jullie allemaal een baby hoor!
Veel plezier in Barcelona! Geniet ervan en neem voor de zekerheid toch maar een test mee. Als je de onzekerheid niet meer kan verdragen, kan je in ieder geval wel een test doen.

@Chris: Je ei is vast geweest. Hoe lang hebben jullie nog doorgeklust na de streep? Ik had op zondag een streep en wij hebben toen tot en met maandag geklust. Nu vraag ik me af of we langer door hadden moeten klussen?
Gefeliciteerd voor je man! Is het een leuke baan? In welke sector gaat hij werken?

@Janien: Moed houden hoor! Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is, maar toch maar proberen. Gelukkig kunnen onze mannen ons een beetje opbeuren. Ik duim voor je dat de RD'tjes de komende 9 maanden niet komen!

@Rianne: Spannend! Ik duim voor je hoor!

Liefs Puk

hallo Meiden

Nou net weer samen met mijn mannetje een test gedaan. En weer een heeeeel licht streepje., Als je hem tegen het licht houdt zie je hem goed. Als je hem gewoon houdt zie je een gloed roze. Nog steeds vaag en nog steeds weinig duidelijkheid. Jammer jammer. Ik denk dat ik morgeochtend nog ga testen. Maar helpt dat? Op de verpakking staat dat het niet uit maakt. Pfffff had al graag duidelijkheid gehad.

Miss x voel jij je nu? Ik zou als ik jou was een test meenemen naar barcelona. Je kunt altijd even kijken of je wel of niet test. In ieder geval heeeel veeel plezier.

En Janien hoe voel jij je?

Nou ja ik ga even de spullen opruimen en kom straks nog wel even kijken.

vv

Hey meiden!

@Rianne, meis dit klinkt toch echt wel positief hoor! Zo te lezen, is ie donkerder dan ie bij mij was, haha! Ik zou donderdagochtend weer een keer testen als ik jou was. Sowieso met ochtendurine en misschien de digitale van clear blue? Daar zijn maar twee antwoorden op mogelijk. Ik heb er vandaag voor de zekerheid een gedaan en die gaf Niet Zwanger aan... Meis, ik ga het toch doen: GEFELICITEERD!!!

Denk echt dat wij wachten tot we terug zijn. Als ik gewoon geen test mee neem, kan ik ook niet in de verleiding komen. Heb lekker veel afleiding daar!

@Puk, hoe was de vis met kaneel? Daar hou ik nou echt niet van, vis... Kaneel wel! haha! Mijn vriend lust ook geen vis, dus we maken het nooit klaar. Heel soms halen we een keer Kibbeling of een Lekkerbekje op de markt. Oja, vissticks zijn ook wel lekker! Heb wel bijna alles ooit eens geprobeerd, maar nee, liever niet. Wat leuk dat jullie een nieuwe boekenkast krijgen! Ik heb ook al m'n (interessante) studieboeken hier in de boekenkast. Vind het altijd mooi staan en dan kijk je er ook nog wat sneller in he.

Ga even GTST kijken.

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan