JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo Dames,

Hier even een schaamtevol berichtje van mij:

Ik had namelijk sesitests beteld (15 stks. ) met    (3 stuks) zwangerschapstesten.

Dit alles zat netjes in een pakketje. Ik had ze bewust in een mandje onder mijn sokken gedaan omdat ik soms bang ben dat mijn bemoei   zuchtige schoonmoeder ze zou vinden en dat is het laatste wat ik wil. Tevens had ik het pakje met de drie zwangerschapstesten achter de ovu testen gelegd.

Omdat er in ons huisje nog regelmatig fam. en vrienden van mijn vriend rond lopen   ivm met het klussen in huis en ik natuurlijk af en toe wel wou testen maar wel wat stiekem moest doen, heb ik ze snel uit het mandje gegrabbeld....nou je voelt het al aankomen. Vandaag trok ik de pakjes uit het mandje en toen waren alle zwangerschapstesten op...........Oooooooooowwwwww wat ben ik olie dom!

Hoe heb ik dit nou weer gehad.

Ik heb een keer halverwege m'n cyclus een vaag streepje gehad op een ovu test maar de dag erna was hij weg....geen wonder want dat was w.s. een zwangerschaps test besef ik me nu!!!!

Nou was de kans al heel klein want we hebben nog steeds het record van twee keer niet verbroken deze maand ivm de drukte maar dit verlaagt wel al m'n kansen!  Ik moet wel zeggen dat ik heb staan brullen van het lachen... Nou weet ik zeker dat ik voor poging 6 ga!

Ik heb me trouwens nog wel even zorgen gemaakt over het feit dat ik geen streepje op de ovu testen zag maar ivm het misschien geen ei- sprong hebben (dat hoor je ook wel eens). Maar die zorgen zijn weer helemaal voorbij.

Nou ja erg (donker) blond.....

Liefs Salsa

@Rianne 31        Spannend hoor! Ik ga voor je duimen. Als je morgen test laat je het ons nog even weten?

@Missx        Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit nu. Dit lijkt me echt een maga vervelende situatie. Je wordt er ook zo onzeker van. Misschien is het wat om het idd in Spanje te doen. Wat leuk trouwens dat jullie naar Spanje gaan. Hoe lang gaan jullie? Huisje gehuurd?

Liefs salsa

he meiden

even snel berichtje van mij ik moet zo weer werken en gister had ik ook geen tijd want stond ik ook met een collega dus dat gaat dan niet..
de verjaardag van me mannetje was best druk we vieren het zaterdag pas maar waren nu al wat mensen die zaterdag weer komen haha..

hier gaat het verder prima gister de flessen vam MvM ingeruild voor andere heb er alleen maar 5 volgekregen maarja beter iets als niets..

@rianne ik ga je toch stiekem voorzichtig feliciteren... hopen dat je morgen een goeie hebt ik had ook 2 vage en de derde was duidelijk en die van MvM heel duidelijk..

@missx hopen dat je ook een mooie test hebt de volgende keer!!

@salsadanser hahaha ja dan sta je te lachen en balen tegerlijkertijd denk ik haha nou dat doe je dus geen tweede x meer hahahaha nou toch hopen dat het mis wel raak is..

nou ik ga ervan door meiden ben er mis vanavond wel even..

xxbion

Hey meiden,

We stonden al weer bijna op pagina 2 dus even omhoog halen die boel.

@Rianne: heb je vanmorgen weer getest? En????

@MissX: blijft vaag zo hè. En spannend natuurlijk!! Als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch een testje meenemen naar Barcelona, voor het geval je het niet meer kunt houden daar! Ik wens je in ieder geval onwijs veel plezier! Geniet ervan! Barcelona is echt geweldig! Mijn mannetje en ik gaan er volgend jaar heen als we 1 jaar getrouwd zijn.

@Alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hey ladies,

Hier nog steeds de testen in de verpakking. Denk ook niet dat ik ze nodig heb hoor.
Pas als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik testen, maar heb der een hard hoofd in. Mn borsten staan ongeveer op knappen. Haha, heb ook last van wat meer pukkeltjes. Dat zijn vaak de twee dingen waaraan ik merk dat ik ongesteld ga worden, maar goed we zullen zien.

Hopje, Sabien, Miss  ja vervelend gevoel niet. Vrienden van ons gaan volgend jaar trouwen, zei mn man dan loop jij vast met een dikke buik op de bruiloft rond... nou ik denk van niet..
Rot gevoel maar we gaan gewoon stug door. haha

Puk: Leuk zeg een nieuwe boekenkast!! Ik ben ook een echte boekenwurm. Elke maand wel 1 of twee boeken erbij. Houd persoonlijk niet van lenen, koop ze liever en vind het zo leuk staan in de kast. Ik vind Karen Slaughter en Tess Gerritsen echt goed qua thrillers/spanning. Verder ben ik gek van Kluun, Khaled Hosseini, maar ook waargebeurde verhalen zoals Mijn Woestijn en de Blanke Masai. Jij?

Rianne 31: Wauuwww weer een streeep!!!! Super hoor!! Als ik jou was dan ging ik vrijdagochtend nog even weer testen dan zit er even weer een dag tussen.
Hou je op de hoogte als ik getest heb!

Hoe gaat het met de zwangere dames onder ons??

liefs

Jolanda. Super zeg!! Weer een streep je houdt ons wel goed in de spanning zo! Haha
Gwoon niet aan de rdtjes denken dan komen ze hopelijk ook niet!
Ga voor je duimen!! Hopelijk zijn we straks samen lekker zwanger. Als ik nu zwanger zou zijn, dan ben ik 27juli uitgerekend. Dag voor mn eigen verjaardag en op de dag van de verjaardag van mn overleden overgrootoma.... Hopelijk een goede datum!

Hey meiden!

Heb het lijstje maar weer eens omhoog gehaald.

@Salsa, haha wat heb ik gelachen om je verhaal!  Dacht eerst dat je ging schrijven dat iemand de testen had gevonden. Haha! Wij gaan van vrijdag tot en met maandag naar Barcelona. M'n zus woont daar en we slapen dus bij haar, ze  heeft een appartementje daar. Heerlijk even eruit en niet aan de scriptie denken. Zal wel wat zonneschijn mee nemen hier  heen!  

@Bion, hoeveel flessen krijg je dan per week van MvM? Vijf is best veel toch? Overdags ben je natuurlijk aan het werk.  

@Hopje, ik twijfel nog heel erg of ik een test mee ga nemen of niet. Denk het eigenlijk van niet omdat ik liever alleen met m'n vriend wil zijn als we testen.  Daarnaast ben ik qua gevoel weer helemaal omgeslagen en denk ik echt dat ik niet zwanger ben. Sowieso omdat de digitale test dat gisteren aangaf, maar  ook  een stukje zelfbescherming denk ik.. Weet het even niet meer. Iig nog geen bruinige afscheiding.  Leuk dat jullie ook volgend  jaar naar Barcelona gaan! Het is echt mooi daar. Dit wordt onze derde keer.  M'n zus weet natuurlijk alle leuke plekjes en restaurantjes waar ze heerlijke tappa's hebben, hmmm!!

@Jolanda,  hoe staat het ervoor?? Ik duim voor je!!

@Janien, wat knap dat je nog wacht met testen joh!

Baal er wel van dat ik jullie straks vier dagen niet spreek. Niet teveel schrijven he!!!  Ik kom dinsdagochtend meteen hier kijken!!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1