JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey girls,

@ bionda,echt   super knap hoor!!!! ik ben nog steeds wel geminderd.....maar doe het dus nog wel......mischien zou het bij mij ook helpen ga eens even nazoeken ervoor.

@ rianne, jeetje spannend meis ook al een licht 2e streepje! zou wel weer testen met ochtendurine!!! maar zeg zachtjes alvast gefeliciteerd!

@ sabien,balen meis!!! zou eigelijk niet weten vanaf je waar moet tellen,denk vanaf vandaag,vanaf het echt is doorgebroken...

@ misX,al terug van werk? lekker gewerkt??

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

Janien
22
19  november
5
1

MissX
24
23 november
3
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Puk
28
12 nov nod
5
1

jolanda
27
17 nov nod
6
2

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15
Werkt roep tot later meiden!

-X-

Hoi meiden

Allereerst @MissX en @Rianne: Wat spannend! Ik duim voor jullie dat het raak is en ik jullie snel mag feliciteren.

Ik ben toch echt ongie geworden Echt super balen. Ik had toch een beetje hoop vanwege m'n zere borsten, omdat ik dat niet eerder gehad heb. Maar helaas....
Heb er best last van, al een aantal huilbuien gehad....
Vanaf  woensdag dus gekleurde afscheiding, maar echt doorbreken doet het nog steeds niet. Heb m'n  NOD nu maar een beetje gegokt. Ga maar weer aan de ovutesten, al snap ik daar ook weinig van. Als de uitslag klopt, zou het vandaag toch echt doorgebroken moeten zijn.  Maar eens kijken hoe het deze ronde zal gaan.
Sorry voor mijn gezeur.

X Puk  

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

Janien
22
19  november
5
1

MissX
24
23 november
3
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

jolanda
27
17 nov nod
6
2

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15

Hey meiden!

Pff, was blij dat ik vandaag zo'n lange dag kon werken, had ik tenminste wat afleiding! Het schiet echt de hele tijd door m'n hoofd zeg. Wat als het echt zo is?! WAUW!!! Maar toch ben ik nog heel erg voorzichtig en besef ik me goed dat ik morgen zo ineens van de wolk af kan donderen. Ik ga echt morgenvroeg weer een test doen. Liever wil ik natuurlijk wachten, maar ik weet dat ik dat toch niet kan. Heb er gelukkig nog genoeg liggen.

Kan me trouwens herinneren (heb ik hier toen ook geschreven) dat ik aankomende donderdag twee weken terug (snappen jullie het nog) dacht m'n eisprong te voelen. In dat geval zou ik nu dus minder ver voor m'n NOD zitten en dat zou verklaren dat ik al wat denk te zien. Want 6 dagen voor je NOD is wel heel raar toch??

Heb de test ook aan m'n beste vriendin laten zien (die ook als bijbaan in het callcentre werkt), zij weet vanaf het begin van onze plannen. En ook zij ziet het. Maar ze weet dus net als ik niet of het voorgedrukt is of niet. Ze denkt van niet... En ik neig eigenlijk ook meer naar dat het een echte streep is joh...

Spannend!!!! Hoop dat ik vannacht kan slapen, haha! Nu idd gauw die scriptie af maken. Denk dat het alleen maar motiverender werkt. Kan als het echt moet vrij goed de knop omzetten en me concentreren, dat scheelt.

@Puk, bij jou dus toch de rd's shit!!! He wat kl#te zeg. Kan me dan zo schuldig voelen dat ik hier (bijna) goed nieuws aan het vertellen ben...

@Janien, was blij met je opmerking over dat je alleen naar het eerste half uur moet kijken. Het RS-virus is verwant aan het griepvirus. Het veroorzaakt een infectie aan de luchtwegen waardoor het kindje het benauwd krijgt. M'n nichtje heeft de heftige variant. Ze ligt sinds vanmiddag nu ook aan de sondevoeding omdat ze niet meer wilde drinken. Ook krijgt ze af en toe niet genoeg zuurstof dus dat gaan ze nu ook goed in de gaten houden, anders moeten ze dat gaan toedienen. Het is niet iets levensbedreigend hoor, maar wel heftig en erg spannend. Vooral als je de ouders bent lijkt me!

@Liss, nog even en dat ben je ook weer uitgewerkt voor vandaag!

@Memke, leuk dat jullie piet spelen! Heb het zelf ook drie keer gedaan. Een keer voor verstandelijk gehandicapten en een keer op het werk van m'n vriend. Erg leuk! Wat vervelend dat het zwanger willen worden zoveel spanningen bij jullie oproept. Wel goed erover blijven praten samen he!

@Salsa, je zult zien dat nu jullie er midner mee bezig zijn, het wel eens raak kan zijn! Wij hebben deze maand veel minder 'bewust' geklust. Ik zou je ook echt niet meer kunnen zeggen welke dagen we geklust hebben, heb geen idee meer. Dat zegt voor mij wel wat, als je het vergelijkt met de eerste twee maanden!

@Rianne, WOW!!! Jij ook!! Wat erg he die onzekerheid. Zie ik nou wel een streep of niet?? Er is echt wel wat te zien op mijn test, alleen ben ik zo bang dat het de voorgedrukte streep is. Terwijl het de voorgaande keren met diezelfde testen heel duidelijk was, toen was er echt niets te zien. Helemaal niets. Dus je moet tot morgenavond wachten? Balen!! Welke testen heb jij? Heb je samen met je mannetje getest? Ik heb trouwens ook een zeurderig gevoel in m'n onder rug en steekjes in m'n buik (geen ongipijn). Maar deze dingen had ik de eerste maand ook en toen werd ik ongi. Dus ik durf er nog niet op te vertrouwen.

@Sabien, shit!! Bij jou toch ook echt... Meis wat balen zeg. Ben wel heel blij voor je dat je van die mega lange cyclus af bent zeg. Maar goed, liever helemaal geen rd's. Toch zou ik nu gewoon 35 dagen aanhouden, omdat het toen toch al echt helder rood was. He verdorie, baal voor je.

@Bion, zal wel een latertje worden vanaaf of niet? Vast wel gezellig! Je vriend heeft wel een heel mooi verjaardagscadeau zeg, hij wordt papa!!

Hihi, heb natuurlijk al wel op het net zitten kijken, kon het niet laten. Als ik uitga van m'n NOD aankomende zondag, ben ik op 2 augustus uitgerekend. Geweldig!! Dat is altijd een grote wens geweest, in de zomer bevallen. Die hitte maakt me niet uit (zeg ik nu), maar het idee dat je lekker zonder jas met je dikke buik buiten kunt rondparaderen, wauw.... Ik droom helemaal weg. Heb ook nu al zin om leuke kleren voor mezelf te gaan halen. Maar hoor dat het met de broeken vies tegenvalt...
Verder ben ik 28 december jarig en dan zou ik 9 weken zijn. Mooie dag om het aan de visite te vertellen dacht ik zo! Wachten tot 12 weken kan ik toch niet. Heb goedkeurig van vriendlief, haha!

Maar goed, eerst nog maar eens afwachten voor ik ook echt tot actie over ga.

Slaap lekker allemaal!

Liefs, ikke

Rianne en MissX wat goed een tweede streepje,
alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Puk, balen van RDtjes. Het valt niet mee om elke keer weer moed te verzamelen voor de volgende ronde he. kan me je verdriet voorstellen hoor.

hier verder geen nieuws. vandaag nog maar eens een ovutest gedaan en weer een lichter tweede streepje dus denk dat mijn ei nu echt wel geweest is.

nu dan maar weer afwachten pfff, dat duurt zoooooooooo lang altijd.

Mijn mannetje heeft trouwens een nieuwe baan. we zijn echt zo onwijs blij. eindelijk weer eens goed nieuws na al die tijd.

liefs Christy

Goedemorgen meiden,

@MissX en Rianne: EN ?????????????????????? Al weer getest ??????????????

X hopje

Goedemorgen,

Nou, vanmorgen weer een test gedaan maar nu is er weer helemaal niks te zien... Vind het zo vaag! Heb de test van gisteren er nog eens naast gehouden, toch echt wel een verschil met die van vanmorgen. Wel heeeeel vaag, maar goed. Had gewoon niet zo dom moeten zijn om zo vroeg te testen, baal baal.

Maar goed, zolang ik nog niet ongesteld ben is er alle hoop. Vind het al heel wat dat ik nog geen bruinverlies heb! Heb nog steeds best veel afscheiding, meer dan anders en nu ook weer allemaal rare steekjes in m'n buik. En nog steeds die vieze smaak he...

@Chris, gefeliciteerd met je mannetje! Wat gaaf dat ie weer werk heeft. En hij kon gewoon nog kiezen ook! Is jullie zo gegund, wat meer geluk! Ik denk trouwens ook wel dat je ei geweest is, als ik je zo lees.

Liefs, ikke

P.S. We vertrekken vrijdag naar Barcelona en komen maandagavond terug. Wat zouden jullie doen? Vrijdag nog een test of dinsdagochtend weer, ALS het uitblijft?? Stel dat ik wel zwanger ben, dan zou het erg leuk zijn als we het mijn zus persoonlijk kunnen vertellen. Zo vaak zie ik haar niet... Lastig!!

Hey

Miss: Als ik jou was dan zou ik gewoon donderdagochtend nog een keer testen en koop anders gewoon voor de zekerheid nog even eentje van een andere test.
Als je echt niet weet wat te doen maak dan even een afspraak bij de dokter om een bloedtest te laten doen. Uitslag heb je volgens mij dezelfde dag nog en dan kan je hopelijk alsnog het leuke nieuws aan je zus vertellen!!
In elk geval veel plezier in Barcelona!! Wel lekker genieten hoor.

Rianne! Spannend!!! Hopelijk ben je de volgende zwangere!

Jolanda: En heb je al weer getest?

Ik moet zo aan het werk, helemaal geen zin in. Ligt namelijk nog een berg was op me te w88 die nodig gestreken moet worden, wil het graag aan de kant hebben en vanavond na het werk heb ik der toch geen zin.
Morgen mn NOD op de een of andere manier vind ik het lang niet zo spannend als anders. Iets in mn hoofd zegt dat we namelijk  nog lang bezig zullen zijn om zwanger te raken..

Bionda: Nee mn vader heeft er helemaal geen behoefte meer aan. Hij vindt het nu zelfs stinken. Hahaha wie had dat ooit gedacht.

Puk: Balen zeg!! Helaas maar weer verder naar de volgende ronde...

liefs

Hey meiden,

@MissX: ah meid, wat vaag inderdaad! Zondag is je NOD toch? Waarom neem je dan niet een test mee? Doe je deze test zondagochtend en kun je het zondagavond aan je zus vertellen. Kun je ook nog een leuk cadeautje kopen 's middags en het als "hint" 's avonds aan haar geven.

Maar wat zegt je gevoel? Want dat moet je gewoon volgen meid!

@Chris: geweldig dat je mannetje een nieuwe baan heeft. Eindelijk weer goed nieuws hè. Ik duim voor je dat je snel zwanger bent, dan is jullie geluk weer compleet! Het is jullie zo onwijs gegund!!!

Hier zijn de RD'tjes al weer verdwenen, dus kunnen we weer aan de klus! Ronde 5 al weer, maar 5 is mijn geluksgetal dus hopelijk brengt het mij deze ronde veel geluk!

Fijne dag allemaal!

X hopje

Terug
Bovenaan