JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden!!!!!

@ misX,ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor!!!!een streep is een streep!! maar snap zeker je onzekerheid...... doe gewoon woe ochtend nog een test! en dat 6 dgn voor je nod........yeahhhhhh
Die vieze smaak begon in mijn mond begon ook ong een week voor mijn nod!!!
werkse meis!!!

@ puk,hoe staat het er bij jou voor????

@ jolanda en sabien?????

@ bionda,gefeliciteerd met je mannetje!! je mag zeker trots zijn op jezelf!!! heb je lang gerookt?

@ rianne, dat kan ook hoor 1x een licht streepje en de dag erna 2 dikke strepen zoals ik al zei ieder lichaam is anders! dus flink aan de klus dus su6!!!

meiden ik ga vanmiddag ook weer aan het werk(tot 23.00)

fijne dag iedereen!

-X-

Bionda: Heel knap van je dat je de sigaretten kunt laten staan!
Nog een tip van mij: Als je trek krijgt in een sigaret zorg dan dat je een  lolly bij je hebt, of een satestokje. In elk geval iets om in je mond te doen.
Hielp bij mn vader enorm en die is er nu alweer 6 jaar vanaf.
Succes en nog gefeliciteerd met je man!

liefs

Hoi allemaal,

ben ik weer even, vanaf mijn werk, dacht dat internet hier te traag zou zijn
maar t valt allemaal mee.

@miss tjeetje een mini-licht streepje, ik ga voor je duimen. zou heel tof zijn.
En ik sluit me er bij aan dat je de test niet een halve dag later nog eens moet bekijken,
volgens mij staat het wel beschreven dat de uitslag een half uur betrouwbaar is zeg maar. Hoop dat je woensdag meer duidelijkheid hebt.

Nog meer mensen die spannende dagen hebben, zal voor jullie duimen. (kan t nu ff niet allemaal volgen zo snel, ben er ff snel nu op t werk)

Ikzelf in de klusweek, verwacht morgen mijn ei, wordt daar steeds erg gespannen van
mijn vriend is altijd zo druk en veel weg, wil em dan graag meer thuis hebben.
Nu hebben we een zeer ongezellige ruzie avond gehad. Moet denk ik wat meer loslaten, maar wil zo graaaaaaaag, wordt er gek van.

Ben nu voor tweede maand bezig met ovutesten. Volgens mij is het normaal dat het streepje van niks naar vaag naar duidelijk naar donkerder gaat. En daarna weet ik niet, als ik mijn ei heb gehad zeg maar (denk gehad te hebben) dan test ik niet meer verder. Ben dan druk aan de klus haha.  Dus weet niet offie dan weer lichter wordt. Misschien weleens handig om door te testen, dan weet je ook of je ei misschien toch wel later is gekomen!

Ben erg druk met Sinterklaas momenteel, zit in de comissie van de intocht in het dorp, vanavond pietenpakken en sintpak controleren. Komende week 400 pakjes inpakken, lol!!! Zaterdag mag ik eindelijk weer (incognito) rellen in het dorp.
Zo leuk dan kun je lekker de politieauto vol pepernoten gooien en op alle knopjes drukken! Ben nu al 7 jaar relpiet! Manlief is hoofdpiet, die rol is hem dan weer op t lijf geschreven. Zijn er meer mensen met pietenervaring?

Nou ik ga es kijken of mijn client klaar is om boodschappen te doen!
Nog twee daagjes dan alweer weekend! joepieeh.

Dikke kus, en tot vanavond

xxx

Missssssssss....Vet spannend! Dat worden inproductieve dagen voor je opleiding. Ik raad zo dat jij de eerste dagen niet meer rustig kan nadenken zonder dat er steeds gedachten door je hoofd flitsen. Ik kom woensdag even weer kijken hoe het er dan voor staat. Ik ga je bij deze natuurlijk ook even vast feliciteren.

Maarre het is misschien zo dat als je er niet zo mee bezig bent dat je vaak hoord dat iemand zwanger raakt, alleen moet je daar wel voor klussen en dat ontbreekt er nu net even aan bij ons...hahaha

Ach ja nieuwe ronden nieuwe kansen.

Succes de aankomende dagen en tot woensdag!

Liefs Salsa

Hallo Dames

Ook ik hier net een vaag tweede streepje. Je ziet hem wel maar wel maar heeeeeeel vaag. Morgenanvond kan ik pas weer testen........ heb geen testen meer in huis en zit nog op mijn werk................. GEK word je eran.

belt iemand aan shit tot morgen of vananvond

gelukkig collega neemt op........
Nou meiden wordt er echt gek van. Zie ik hem nou wle of niet.
Morgen weet ik meer.
Pffff afeachten maar, vind het wel raar want ik heb ongipijnen. En zere rug.
Dus misschien is het loosalarm. We zullen zien,

xx

MIssX en Rianna waaaaahhhhh wat spannend! Ik duim ontzettend voor jullie. Maar ja, ze zeggen dat een streepje een streepje is!!!!

Helaas zijn bij mij vandaag de RD'tjes gekomen. Zit je daar nou 5 dagen op te wachten!? Voelde me vanochtend knap ellendig. Weet iemand vanaf wanneer ik moet gaan tellen voor mijn cyclus? Woensdag met de eerste heftige bloeding was dag 35, maar daarna 5 dagen bijna niets en nu komt het op dag 40 pas door. Ik zou maar willen dat alles een beetje normaal werd!...sorry, moest het even kwijt...

Wil iemand me weer onder aan het lijstje zetten. NOD weet ik dan nog even niet, maar op zijn laatst rond de Kerst.

groetjes
Sabien

he meiden

ben ik even snel voor ik zo naar huis ga heb vanavond geen tijd want we krijgen visite..
@missx en rianne meiden een streep is een streep!!!! ga jullie alvast voorzichtig feliciteren hoor meiden

@liss ik heb 7jaar gerookt maar moet zeggen vind het nog lekker maar kan me gedachten er goed vanaf zetten..
hoe is het met jou roken?? lukt het goed het minderen?? als je er vanaf wil raad ik je accupunctuur aan   doet echt wonderen haha..

@janien ja heb idd ook lolly's dus dat helpt en ik eet veel kauwgom helpt ook goed en lekker fris in je mond haha.
oww goed 6jaar al gestopt.. heeft ie er nu geen behoefte meer aan??

nou meiden spreek jullie morgen wel weer of vanavond laat..

xxbion

Terug
Bovenaan