JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden,
was ik ook nog even. is alweer veel te laat.

Rianne GEFELICITEERD hoera, wat goed. hoop wel dat je er van kunt genieten.

MissX en Jolanda, wat ellendig die onzekerheid. ik duim voor jullie.

hier verder weinig nieuws, gister nog maar eens een ovu test gedaan en nu geen streepje meer. ei is dus echt wel geweest.

even een vraagje, als je je ei hebt gevoeld, is het dan altijd zo dat je dan precies 14 dagen later ongi wordt of kan hier ook langer of korter tussen zitten? anders moet ik mijn NOD aanpassen.

ga nu mijn bedje in, lekker slapen in ons nieuwe bed. heerlijk.

liefs Christy

ps: MissX een heel fijn weekend in Barcelona. veel plezier bij je zus.

Goedemorgen meiden!

@Rianne: GEFELICITEERD!!!!! Geniet ervan meid!!!

@Christy: als je je ei gevoeld hebt wordt je inderdaad 14 dagen later ongi. Het kan hooguit 1 of 2 dagen eerder of later zijn. Tenminste zo staat het in de 2 boeken die ik heb over zwanger worden.

Meiden, fijne dag allemaal!

X hopje  

goeiemorgen meiden!!

@ janneke, hoe waren je dagen??

@ cris, volgens mij tel je altijd 14 dgn na je sprong erbij,maar weet het niet 100% zeker.

@ misX,zou ook gewoon voor de zekerheid een test meenemen naar je zus! je weet maar nooit.....
Mocht ik je niet meer spreken heel fijn weekend!

@ bionda,zijn jullie er al uit of jullie het willen weten wat het word?? hoe is het verder?

@ janien,en?? heb je al nieuws.....?

@puk,laat je ongi snel weer over zijn.....kan je weer druk aan de klus!!

@ hopje, hoe gaat het?

Nou zoals ik gister vertelde ben nu 4 dgn vrij heerlijk!!!! de moeheid begint nu toch meer toe te nemen merk ik.....
Ook ben ik nu een aantal dgn in de ochtend niet lekker en in de avond meestal een uurtje.hoort er allemaal bij zeggen ze
dus deze dagen eigelijk geen plannen lekker uitrusten.......
Gister sprak ik nog even een vriendin,die vertelde dat ze zwanger was(13 wkn) van nr 2,toen kon ik het ook niet laten om het te vertellen.....
Sorry maar wou dit even kwijt!
ben normaal veel meer op dit forum,maar ben gewoon veel moe en geen fut op het moment.........maar als ik even kan kom ik hoor!!!
fijne dag iedereen!!!!!

liefs liss

Goedemorgen!

Vandaag werk ik thuis, dus kan ik weer mee kletsen! De nieuwe kast staat erg mooi. Als jullie 'm willen zien: www.castelijn.nl/wonen/groove.asp en dan het eerste plaatje. Wij hebben 'm ook in de grijze kleur, alleen is ie 1 vak lager.
M'n ongi is sinds gisteravond over, dus kunnen we weer aan de klus. Zo even ovutesten bestellen. M'n negatieve gevoel is trouwens met het weggaan van de RD'tjes ook verdwenen. Vol goede moed dus beginnen aan ronde 6!

@MissX: Balen zeg, die negatieve test. Ik blijf voor je duimen, want je weet natuurlijk nooit. En aangezien je wel kwaaltjes hebt...
De vis was erg lekker. Ik probeer 1 keer per week vis te eten en vind het dan leuk als ik een nieuw recept heb.
Het lijkt me inderdaad dat ik nu vaker m'n boeken in ga kijken nu ze in de woonkamer staan. Weet je ook beter wat je hebt.
Ik ben gisteren ook met een vriendin uit etengeweest! Was erg gezellig en lekker. Het was zo'n restaurant waar je kleine hapjes kunt eten en alles kunt delen. Echt een aanrader, restaurant Peper in Utrecht.

@Rianne: Gefeliciteerd! Geniet er van en maak je niet te veel zorgen.

@Janien: Ik heb vooral studie- en kookboeken in de kast staan. De leesboeken zijn vooral van m'n man.  Ik ben een echte vakantielezer: Saskia Noord, Kluun, boeken die ik cadeau krijg.... Buiten de vakanties om lees ik vooral tijdschriften en vakliteratuur.
Ik duim voor je!

@Chris: Ik had op zondag een streep en vanaf woensdag anderhalve week later gekleurde afscheiding. M'n ongi brak maan-/dinsdag echt door, dus dat klopt dan wel weer ongeveer als je er vanuit gaat dat ik op zon- of maandag m'n ei had.

Ik ga maar eens aan het werk! Wil vandaag 3 verslagen afmaken.

Liefs, Puk

Hi meiden,

Rianne wat lees ik nu?! Zwanger?! Van harte meid!
Logisch dat je ook wat onzeker bent, mss kun je terecht bij je huisarts / vk / zkh?
Anyway van harte en geniet ervan!

Ik ben weer terug van 4 dagen Marrakech; was heerlijk! Lekker weer, goed hotel en veel gezelligheid. Buik groeit goed en voel me ook goed. Merk wel dat ik t steeds rustiger aan moet doen, maar luister wel goed naar mn lichaam. Wat dat betreft zijn de zwangerschapsyogalessen heerlijk!

Groetjes Janneke
21 w 3 d

He Hallo!

Van mij een paar dagen afwezigheid... ik moest flink bijlezen!

Allereerst: Rianne, GEFELICITEERD!! Wat goed! Zit je helemaal in hetzelfde schema als mij! Geniet ervan meid. Niet te druk maken.

Missx en mama van Tim: Ik duim heel hard voor jullie. Voor een duidelijk 2e streepje!

Liss/Bionda: Nog steeds alles goed?

Eva: Wat goed dat je een extra echo krijgt! Fijn. Ik mag komende dinsdag weer. Ik ben benieuwd hoe het gaat hier in mijn buik!

de rest: hoe is het? Allemaal goed aan de klus?

Nou, met mij gaat alles goed. Voel me nog steeds goed. Alleen moe, moe en nog meer moe. Maar goed, lekker op tijd naar bed en 's avonds lekker met een dekentje op de bank.

Ik heb een vraagje, eigenlijk aan degene die al moeder zijn. We kregen gisteren het aanvraagformulier van de kraamzorg binnen. En nu moet je daar ook op aangeven of je borstvoeding of flesvoeding gaat geven. Ik heb zelf meer de neiging naar flesvoeding.... waarom? Tja, ik weet het eigenlijk niet.
Nu mijn vraag: hebben jullie borst- of flesvoeding gegeven? En beviel dat? En als je borstvoeding geeft wanneer ga je dan afbouwen. En nog een laatste vraag, misschien nog boekentips hierover?

Ik weet dat ik erg vroeg ben met mijn vragen hierover, maar kreeg gisteren bijna ruzie met mijn vriend hierover.... hmmmm. Bij mijn moeder wilde het niet en die heeft mij en mijn broer gewoon de fles gegeven. En soms hoor je van die drama verhalen dat het niet wil of juist dat je kind ieder komt..... aaahhhh... ik maak me er veels te druk om. Het duurt nog zo lang voordat het zover is.

Nou, ik ga weer verder. Stofzuigen, wassen, strijken, allemaal hartstikke leuk!

Liefs
Ryanne

hey meiden

Lekker gewerkt vanochtend en zo straks even een lekker stuk met Guus gewandeld.
Hij groeit zo snel! Is nu alweer 10 kilo.
Puppycurcus is echt leuk om te doen, gisteren lolles gehad. Met allerlei attributen die je ook gebruikt voor behendigheidscurcus. Het ging super, hij vond het erg leuk om te doen.
Blij mee want als hij straks ouder is dan wil ik dat ook met hem gaan doen.

Liss, Salsa, Chris en ook de rest natuurlijk haha. Verder hier alles rustig. Nog steeds geen RD'tjes te bekennen.
Ik wacht deze week nog even af en anders dan ga ik dinsdagochtend testen.
Vind het wel een beetje vreemd want volgens mij duren de dagen na je eisprong geloof ik 14 dagen en ik dacht toch echt dat ik dinsdag of woensdag mn ei heb gevoeld. Maar goed ik ga me de kop niet gek maken, dat heb ik de vorige ronde wel gedaan toen ik een week over tijd was. Dus we zullen we zien.

Rianne!!! Wauww!! Gefeliciteerd!!! Hopelijk brengt de 19e mij ook geluk!
Tjsa ik weet dat gevoelige borsten en pukkeltjes zwangere kwaaltjes zijn, maar ik heb daar elke keer last van als ik ongesteld moeten worden en ook van mn onderrug trouwens.. Maar laten we hopen dat je gelijk hebt!

Jolanda. Ja ik vind het zelf ergens ook wel knap dat ik nog niet getest heb, maar ik wil mezelf niet elke keer teleur stellen. Dan wacht ik nu even liever wat langer en hopelijk heb ik dan een positieve test in handen. Ik ga wel duimen voor je hoor dat je morgen een positieve test in handen hebt!!

Ik ga even strijken ben inmiddels op de helft. Zucht..

p.s Salsadanser wat een hilarisch verhaal!! Gebeurt je in elk geval geen 2e keer lijkt me. Haha  

Rietje,

Mijn zusje en ik waren allebei nog geen vier pond bij de geboorte en wij zijn groot gebracht met de fles. We zijn allebei twee gezonde meiden dus met de fles is niks mis.
Tegenwoordig weten ze zoveel van wat er in moedermelk zit, dat dat  bijna ook allemaal in flesvoeding zit.
Ik persoonlijk wil gewoon de fles geven, ten eerste hou ik persoonlijk niet van "gelurk" aan mn tepels, klinkt weer erg smakelijk, maar goed. Ten tweede lijkt het me niet handig met werk, want dan moet je dus ook kolven. Dat lijkt mij niks.
Maar als ik jou was dan zou ik gewoon op je gevoel af gaan, want of met de borst of met de fles ze worden echt wel groot en gezond tegenwoordig

liefs

Terug
Bovenaan