JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

we stonden alweer op pagina 2 dus even omhooghalen.

Jolanda wanneer is jouw volgende NOD? kunnen we het lijstje weer aanpassen.

ga nu zo met mijn mannetje naar de ikea. nachtkastjes kijken.

liefs Christy

Hey meiden

Nou ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden.
Ik zit er niet zo mee als de voorgaande keren, had me er gewoon van te voren op ingesteld. Ik voelde aan alles dat ik ongesteld zou worden.
Deze ronde was ik 31 dagen, als ik alle rondes bij elkaar optel en dan ga delen dan heb ik de volgende keer precies een cyclus van 30 dagen.
Moet alleen de agenda er nog even bij pakken om uit te rekenen wanneer mn volgende NOD dan is, zal wel zo rond kerst doen. Ook leuk om zwanger het nieuwe jaar in te gaan, en als kerstkado aan onze ouders te geven. haha ik ga deze ronde wel aan de ovulatietesten. Dus Hopje en Jolanda, wij gaan met zn allen weer gezellig verder klussen. Hahahaha

Mn mannetje en ik gaan zo even lekker samen de stad in, Sinterklaas kado's kopen. Vind ik altijd erg leuk om te doen. Dan maakt het me ook niet zo veel uit hoeveel geld ik eraan kwijt ben. haha moet natuurlijk niet de spuigaten uitlopen.

Naja iedereen verder een dag!!

Liefs Janien

Hey allemaal, wat is het hier ongelooflijk rustig. iedereen leuke dingen aan het doen?

Janien, wat balen meis. wel goed dat je er zo luchtig over doet, maar kan me wel voorstellen dat je diep van binnen enorm baalt. zoals je ziet heb ik het lijstje even aangepast. had toch niets te doen. weet je al wanneer je volgende NOD zal zijn???
is het nog gelukt met de sinterklaasinkopen? ik vind dat oook altijd erg leuk om te doen alleen dit jaar doen wij er niet veel aan. wel jammer.

liefs Christy

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 november
3
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Christy
25
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
.....december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Rianne31
27
2e (na mk)
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Rianne31
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15

Rianne31

Hoi meiden

Het is hier inderdaad rustig. Hoeft MissX in ieder geval niet veel bij te lezen. Duimen dat ze zwanger terug komt uit Barcelona!
Gisteren lekker geshopt en 's avonds een gezellig feestje. Aangezien m'n ei als het goed is nog niet geweest is, 2 wijntjes gedronken. Hakt er wel gelijk in. Ik had al 2 maanden geen alcohol meer op. Vandaag maar een dagje bank hangen. Filmpje huren, kachel aan....

@Janien: Balen zeg dat je ongi geworden bent. Altijd weer jammer! Hopelijk brengt ronde 6 ons meer geluk. Zou inderdaad leuk zijn als kerstcadeautje. En volgend jaar Sinterklaas vieren met je eigen kindje lijkt me ook leuk. Gisteren kwam Sinterklaas bij ons in de wijk aan, dus ik heb nog even staan zwaaien voor het raam. We wonen aan het water, dus hebben we een goed uitzicht. M'n man had nog pepernoten met witte chocola erom voor me gekocht, mmmmm!

Fijne dag allemaal!

X Puk

Hi meiden,

tis idd rustig hier!
Hier alles goed, heb alleen beetje last van mn stuitje dus ga morgen even langs de huisarts.

Hoe gaat het met de zwangeren? Rianne nog steeds zo onzeker?

Ik wil heeeeeeeeel graag borstvoeding gaan geven. Al is het alleen maar om de allergieen te besparen. Ik heb best wat eczeem en allergietjes hier en daar dus zou fijn zijn als ie dat in ieder geval niet (of zo weinig mogelijk) meekrijgt. Verder is het toch t beste voor je kind dus wil het zo lang mogelijk vol proberen te houden. Op mn werk is het ook goed te doen dat kolven.  Mn man kan dan juist weer luiers verschonen, in bad met de kleine en knuffelen. Ik hoop dus echt dat  de BV  gaat lukken! Maar vind ook dat als je flesvoeding wil gaan geven, is prima toch?! Als je maar niet het idee hebt dat je je moet verdedigen, das niet goed. Tis jouw keuze!

Tot de volgende keer maar weer!

Groetjes Janneke

hey allemaal,

jeetje waar is iedereen??? sneeuwpoppen aan het maken???
hier is het helemaal wit. wel erg mooi. we hebben net een heel eind met de hond gelopen, die vind de sneeuw zo leuk.

hier ook eigenlijk weinig te melden. voel een griepje aankomen. al een paar dagen misselijk en krampen in m'n buik. en lucht teveel zeg maar. echt niet fijn.

jullie nog leuke dingen gedaan het weekend?
fijne avond nog.

liefs Christy

he meiden

hoe is het met jullie??
hier niet zo goed heb heel veel last van me hormonen denk ik heb heb nu echt al een week dat ik totaal mezelf niet ben er gaan 100.000dingen door me hoofd of ik het wel kan wil ik dit wel echt en ben niks anders dan chagrijnig tegen me mannetje tis gewoon zielig voor hem maar het liefst zit ik de hele dag in een hokje met mezelf ik weet niet wat dit is en natuurlijk wil ik dit graag maar op het moment ben ik heel erg verward en ik denk dat dat door de hormonen komt..
kent iemand dit?????
nou verder gaat het wel oke beetje werken en uitrusten..

hoe is het met de andere??
xxbion

Hallo Allemaal

Het is hier echt heeeeeel rustig. Niks aan te doen.
Ik heb net de gyn. gebeld. 10 december kan ik er naar toen. Eerst een echo om 1 uur en daarna een gesprek met de gyn. Als het goed is ben ik dan 7 weken en 1 dag zwanger.

Ik voel me eigenlijk heeel goed. En daar maak ik me zorgen over. Ik voel me niet zwanger. Ben heel soms misselijk na het eten maar verder helemaak niks. Ja als ik op mijn tepels druk, maar ja dan zoek je ook klachten. Dus ja weet niet meer wie het vroeg maar ben nog steeds onzeker.
Bionda kan dus niet echt over je klachten meepraten. Sorry!

Nou spreek jullie weer!

@Mex al wat klachten?????

xx

Terug
Bovenaan