JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Goedemorgen ladies!

Jeetje, wat is het stil hier zeg!

Net weer een test gedaan en een dikke vette streep deze keer!!!!! Veel en veel dikker dan de eerste twee testen.
Jippie!!! Zou het dan echt goed gaan deze keer?

Liefs,
Sylvia

Ola dames,

Even een kort berichtje van mij.

Bedankt voor al jullie tips!

Helaas ben ik de hele dag misselijk en moet af en toe overgeven (wat trouwens wel erg oplucht).

Ik ga morgen proberen eerst in bed wat te eten voor ik op sta en ik hoop dat het lukt.

Ik probeer wel te blijven eten en drinken  hoor! Dat komt goed. Ik zit alleen met m'n werk want dinsdag begin ik weer en ik hoop dat ik het ga halen...anders misschien even overleggen met collega's want ik moet altijd om 7.00 uur van huis en zoals ik me de afgelopen dagen voel weet ik niet of ik dat ga halen.

@Sylvia Heeeeeel erg gefeliciteerd. Een dikke streep daar kan je niet meer om heen.

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd; maar toen je schreef dat je ging stoppen omdat je zo wel gelukkig was, schoot er direct al door m'n hoofd 'dan zal je zien dat ze zwanger is' heel grappig. Dus toen je terug kwam schrok ik er zelfs een beetje van....

Nou meiden ik ga weer lekker plat op de bank.

Liefs salsa

ik dacht, even een berichtje van mij. heb eigenlijk niets te melden verder maar anders staan we weer zo onderaan deze pagina.

Salsa, wat vervelend dat je er zo beroerd van bent. als het goed is zal dat na 3 maand overgaan. duurt nog lang he? dus nog even geduld. makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk.

Sylvia, wat fijn joh een tweede duidlijke streep. hoop dat je een beetje moed krijgt nu. alhoewel ik dat nog steeds niet echt heb wat werkelijk nergens op slaat. pfff waren die eerste 12 weken maar alvast voorbij. kan ik tenminste weer ademhalen. sorry slaat echt nergens op.

verder gaat het prima met me hoor.

liefs Christy

Hey meiden!!

En alweer zulke wisselende berichten!!

Jeetje.... Memke, verschikkelijk... wat ontzettend rot voor jullie!! Gelukkig hebben jullie veel aan elkaar, jij en je man!! Doe het rustig aan!! Sterkte en knuffel!! En inderdaad, als je je frustratie kwijt wil hier, gewoon doen!! Daar is dit forum voor!!!

@ Salsa; GEFELICITIEERD meid!! Gaat toch echt snel nu hier!! Geweldig! Geniet ervan en ik hoop dat je misselijkheid niet aan blijft houden!!!

@ Sylvia; welcome back en wat een verrassing!! GEFELICITEERD!! Gaaf hoor! Bijzonder ook om te horen, je maakt een toch moeilijke beslissing en de natuur neemt het heft gewoon in eigen hand! Geniet er van !! Ook goed nieuws van je stiefdochter, dan wordt het inderdaad volle bak! Maar gezellig en dat is toch een ontzettend compliment dat ze naar jullie wil! Groter compliment kan je haast niet krijgen lijkt me!

@ Hopje en Puk; sluit me volledig bij jullie aan!! Ondanks dat je het de hele wereld ook zo ontzettend gunt lijkt het wel steeds moeilijker te worden om te horen van anderen dat zij wél zwanger zijn... omdat gewoon voor jezelf ook de wens zo groot is. Maar moeten natuurlijk wel positief blijven en de moed niet laten zakken!!  Voor ons zal dit wondertje ook weggelegd zijn! En aangezien het toch eigenlijk helemaal niet raar is dat het na een half jaar nog niet is gelukt denk ik dat we ons echt nog geen zorgen hoeven te maken!! Was geloof ik 6-12 maanden ongeveer?
Naast twee vriendinnen is nu ook mijn buurvrouw zwanger, ze kwam deze week heel enthousiast vertellen, had ook de foto van de echo mee. Kon gelukkig wel heel blij zijn voor haar, anders had ik me ook zo schuldig gevoeld naar haar toe!
Puk bij jou al nieuws? Duim voor ons allemaal!!

Hier gaat het goed, beetje druk met vanalles eigenlijk!!
Op gebied van nieuws niet zo heel veel te melden, zijn afgelopen week begonnen met de ovu-tests, tot dusver elke keer een héél licht, nauwelijks zichtbaar streepje. Als het goed is moet hij toch vandaag of morgen wel donkerder gaan worden, maar wij volgen ook toch verder gewoon ons eigen plan en gevoel. Zullen zien met kerst!
De boom is al versierd, hoop dat we ondanks alles dit jaar toch nog beetje kerst zullen hebben met de familie, maar iedereen zal het zeker proberen! Dapper!

Wens iedereen hier een fijne zondag nog !!

Liefs Luxx

Hoi meiden

We zijn alweer bijna toe aan ons volgende topic. Volgens mij hebben we de meistoppers zelfs al ingehaald.
Hier weinig nieuws. We gaan zo een dvd huren. Lekker warm binnen bij de kachel voor de tv. Gisteren zijn we nog even de stad in geweest, maar ik vond het veel te koud.
Heb ook een beetje last van m'n keel, dus ik hoop niet dat ik ziek word. Verder vandaag weer een ongigevoel in m'n buik, dus ik hoop ook niet dat er RD'tjes aankomen. Nog steeds geen gekleurde afscheiding, dus dat geeft moed.

@Sylvia: Gefeliciteerd met je dikke vette streep! Een bevestiging dat je toch echt zwanger bent!

@Salsa: Vervelend dat je zo misselijk bent. Lijkt me zeker geen pretje als je moet werken. Ben je tussen Kerst en Oud en Nieuw vrij? Dan hoef je in ieder geval niet meer zo lang te werken. Of ziek melden anders?

@Luxx: Al die zwangeren om ons heen he. Het is de leeftijd. Hopelijk mogen wij dit jaar ook nog aansluiten! Ik duim heel hard voor ons!

Liefs Puk

Hoi meiden.

Lekker weekend allemaal? Wij zijn gister met mijn ouders naar Antwerpen geweest en zijn daar ook blijven slapen. Ik ben nu helemaal op, maar was wel gezellig! Ze hebben daar een hele leuke noppies winkel dus heb een leuke kerstoutfit voor mezelf gekocht daar!

@Salsa: balen meis dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat het snel overgaat! Ga je het anders vertellen op je werk?

@Syvlia: jeeeeh! Een dikke positieve test! Nogmaals gefeliciteerd!

@Janneke: mooie buik hoor, mooi zo naar voren! Morgen krijg je toch de uitslag van de test? Succes en ik hoop zo voor je dat het meevalt!

@Memke: meis, wat erg voor je! Ik leef met je mee en sterkte met het verwerken!

@Ryanne: ik heb ook af en toe steekjes/krampjes, maar gelukkig niet vaak. Ik weet nu wel wat darmkrampjes zijn of baarmoederpijntjes (als ie groeit...)
Dat maakt me een stuk geruster. Hoe is het met jou? Geen bloedverlies meer gehad?
@Puk en Hopje: bijna jullie NOD, spannend! Duim voor jullie!

Liefs Eva

he meiden

hier ben ik weer even
allereerst @syl gefeliciteerd meid wat heerlijk voor jullie probeer er van te genieten en snap je onzekerheid echt wel mocht ik weer zwanger raken dan zou ik dat ook hebben maar toch proberen te genieten..

nou hier gaat het nu wel beter gister gesprek met me mannetje gehad en dat lucht ook veel op ik wilde het elke x onderdrukken maar ik moet het toch verwerken..
we gaan zo lekker uit eten samen dat zal ook veel goed doen.
verder willen we wel weer voor een wondertje gaan maar wel even op een laag pitje even rustig aandoen..

@memke meid wat rot voor je ik weet hoe je je voelt en ik kan alleen maar zeggen veel praten met je mannetje ik heb dat dus niet veel gedaan en dat was heel dom van me maar ik weet echt hoe je je voelt meid lekker van je af schrijven hier..

nou meiden ik ga me even opmaken voor zo en heb er helemaal zin in weer eens iets samen te doen:D

alle zwangeren hoe is het met jullie??

xxbion

Hoi meisjes!

Vanmiddag gezellig met m'n mannetje en "onze" dochter naar theater geweest naar "de Diepvriesdames" van Annie MG Schmith.
Hartstikke leuke show! Ze had het duidelijk naar haar zin. Jasper was even bij zijn vader, die heb ik net weer opgehaald.

@ Bionda:   ik kan me dat heel goed voorstellen hoor! Eigenlijk waren wij er ook wel ff een beetje klaar mee. Maar ja.......zo zie je maar........ Maar ik kon ook eerst ff helemaal niet blij zijn. Had zoiets van: oh god en nu....bla bla.....steeds maar denken dat het niet waar kon zijn enzo.
Vanmorgen was ik ook heel bang toen ik die test deed, want vorige keer ging het op deze dag dus mis en was de test ook negatief. Nu de streep dikker is geworden kan ik wel weer iets blijer zijn. Maar toch ga ik dinsdag of woensdag ook zeker nog even een keer testen.
Ik zou zo blij zijn als die 2,5 week om is, dan mag ik voor een echo en weten we zeker of alles goed is!

@ nog niet zwangere ladies:   het gaat vast ook helemaal goedkomen met jullie hoor! Ik weet hoe het is, Jasper had ook nogal een levertijd, bijna twee jaar. Op enig moment wordt het zo frustrerend als anderen maar zwanger worden en bij jou duurt het maar.......
Maar ook hij is er gekomen, en wat van ver komt is extra lekker, zullen we maar zeggen hahahahahaha......
Dus houdt moed!

Fijne zondagavond allemaal!

Liefs,
Sylvia

Terug
Bovenaan