Hey meiden!!
En alweer zulke wisselende berichten!!
Jeetje.... Memke, verschikkelijk... wat ontzettend rot voor jullie!! Gelukkig hebben jullie veel aan elkaar, jij en je man!! Doe het rustig aan!! Sterkte en knuffel!! En inderdaad, als je je frustratie kwijt wil hier, gewoon doen!! Daar is dit forum voor!!!
@ Salsa; GEFELICITIEERD meid!! Gaat toch echt snel nu hier!! Geweldig! Geniet ervan en ik hoop dat je misselijkheid niet aan blijft houden!!!
@ Sylvia; welcome back en wat een verrassing!! GEFELICITEERD!! Gaaf hoor! Bijzonder ook om te horen, je maakt een toch moeilijke beslissing en de natuur neemt het heft gewoon in eigen hand! Geniet er van !! Ook goed nieuws van je stiefdochter, dan wordt het inderdaad volle bak! Maar gezellig en dat is toch een ontzettend compliment dat ze naar jullie wil! Groter compliment kan je haast niet krijgen lijkt me!
@ Hopje en Puk; sluit me volledig bij jullie aan!! Ondanks dat je het de hele wereld ook zo ontzettend gunt lijkt het wel steeds moeilijker te worden om te horen van anderen dat zij wél zwanger zijn... omdat gewoon voor jezelf ook de wens zo groot is. Maar moeten natuurlijk wel positief blijven en de moed niet laten zakken!! Voor ons zal dit wondertje ook weggelegd zijn! En aangezien het toch eigenlijk helemaal niet raar is dat het na een half jaar nog niet is gelukt denk ik dat we ons echt nog geen zorgen hoeven te maken!! Was geloof ik 6-12 maanden ongeveer?
Naast twee vriendinnen is nu ook mijn buurvrouw zwanger, ze kwam deze week heel enthousiast vertellen, had ook de foto van de echo mee. Kon gelukkig wel heel blij zijn voor haar, anders had ik me ook zo schuldig gevoeld naar haar toe!
Puk bij jou al nieuws? Duim voor ons allemaal!!
Hier gaat het goed, beetje druk met vanalles eigenlijk!!
Op gebied van nieuws niet zo heel veel te melden, zijn afgelopen week begonnen met de ovu-tests, tot dusver elke keer een héél licht, nauwelijks zichtbaar streepje. Als het goed is moet hij toch vandaag of morgen wel donkerder gaan worden, maar wij volgen ook toch verder gewoon ons eigen plan en gevoel. Zullen zien met kerst!
De boom is al versierd, hoop dat we ondanks alles dit jaar toch nog beetje kerst zullen hebben met de familie, maar iedereen zal het zeker proberen! Dapper!
Wens iedereen hier een fijne zondag nog !!
Liefs Luxx