JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey meiden

Koud!! Hele dag lekker binnen geweest, zo nu en dan Guus even uitlaten.
Morgen even de slaapkamer opnieuw behangen en eindelijk gordijnen kopen. Haha
wil vouwgordijnen. Niet dat er iets mis is met dit oude behang, maar wil gewoon ff weer wat nieuws. Lekker knus kamertje van maken, goed voor ons sexleven hoop ik. hahaha
Heb een beetje last van nesteldrang. Wil alles nu eindelijk aan de kant hebben in huis, maar helaas is niks gratis.
We hebben binnenkort echt een nieuwe auto nodig en daar zijn we flink voor aan het sparen. Maar ja er moet ook genoeg over blijven voor de babykamer...
Dus die moet eerst gestukadoord worden.
Manlief houd niet van leningen, wat ik begrijp.. maar ja alleen maar sparen is niet mijn motto, er moet ook worden geleefd!

Verder deze week mn NOD. Spannend. Heb verder nog nergens last van, maar tegenwoordig zegt dat niet zoveel. Ik heb dus werkelijk geen flauw idee. We zullen zien.

Ik ga nog even kerstkaarten schrijven.

Liefs

Hi meiden,

Eva: Noppies is een leuk merk! Heb dr ook best veel van. Esprit heeft ook n leuke maternity-lijn en op www.esprit.nl is het nu sale, scheelt een hoop! Aanrader voor alle zwangeren!

Vandaag alweer 25 weken en vanmiddag de uitslag. Ben niet zenuwachtig, wel benieuwd. Hoop echt no way dat het suiker is! Vanmiddag ook naar de fysio voor mn rug en heb nu ook veel last van mn pols. Fijn.... Die extra kilo's zijn heftig voor mn lijf en alles is natuurlijk week geworden.
Verder voel ik me goed, merk wel echt dat ik t rustig aan moet doen want kan weinig hebben. Heb een schoonheidssalon aan huis en moet nopg wel wat klantjes doen voor de feestdagen, doe dat meestal 1 avond in de week. Nu even wat drukker, maar das logisch. Motto voor 2009 is: take it easy! Moet echt. Gelukkig is mn man echt mn steun en toeverlaat en neemt hij nu veel dingen van me over zoals de boodschappen, dingen tillen etc etc en waarschuwt hij me zo nu en dan. Heb ik wel nodig haha.
Zaterdag zijn we hele dag in onze favo sauna geweest (Haarlem) en was heerlijk!! Ben goed bijgekomen. Heb een massage van een uur gehad, heerlijk! Nu nog n keer naar de Zwaluwhoeve maar denk niet dat dat nog gaat lukken voor de bevalling.

Bionda: fijn meid dat jullie goed gesprek hebben gehad! Doe t lekker rustig aan en zo te horen ben je alles goed aan t verwerken. Heel slim!
28 december was mijn uitgerekende datum, heb het er best moeilijk mee. Manlief ook. We gaan die dag lekker een dagje weg samen, we willen het niet evrgeten. Deze zw schap staat echt los van de 1e, hoe gek dat misschien ook kllinkt.

Sylvia: ja die dag is dan even lastig, gelukkig is die nu voorbij! Ik leefde van echo naar echo, scheelt een hoop. Schroom niet om vaker om een echo te vragen, dat halpt enorm.

Meiden, fijne dag en tot snel.

groetjes Janneke

Goedemorgen meiden,

Helaas zijn hier de RD'tjes weer doorgebroken.  Dus op naar ronde 6! Moest wel weer even slikken gisteravond.

Heb voor mijn volgende NOD maar even het gemiddelde genomen van al mijn vorige cyclussen en kom dan uit op 33 dagen. Al was deze cyclus weer best netjes, namelijk 31 dagen.

@Puk, helaas, we zullen dus niet gelijk zwanger zijn... Ik blijf onwiijs hard voor je duimen meid!  Dat jij deze ronde maar wel lekker zwanger mag zijn!

X hopje

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
17 december
6
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
22 december
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Maaike
29
10 dec nod
3 na mk
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
18 dec
echo

Goed nieuws: ik heb geen zwangerschapssuiker! Fijn fijn fijn! Mn gyn belde net al.

Hey Janneke,

Wat een goed nieuws!!! Ontzettend fijn voor je!!!

X hopje

Mogge!

Hier ook alles nog goed! Alleen af en toe een beetje misselijk en vanmorgen echt enorme darmkrampen.

Ik heb mijn   echo verzet naar 9 januari 2009 om 09.30 dan weten we tenminste zeker dat we wat gaan zien. Nog ff geduld dus :).

@ Janneke: wat fijn joh! Ik had ook zo'n enorme buik bij mijn eerste zwangerschap. Na 20 weken dacht iedereen dat ik al bijna uitgeteld was. Ik hoop dat je gewoon veel vruchtwater hebt. Ik had nl. een enorm kind.......whahahaha.... 4880 gram was ie. Echt niet normaal!

he meiden

@jannie gelukkig is je suiker goed!! zal wel een opluchting zijn..
ja idd het luchte wel op dat gesprek en me mannetje zei ook dit vergeten we nooit meer en hij zei ook als je weer zwanger bent dan geniet je daar heus wel van hij zei je 2e zwangerschap ons eerste kindje dat vond ik zo lief maar dat snap ik ook dat jullie het nu ook best moeilijk hebben ik zou dat denk ik ook hebben ik zou 15juli uitgerekend zijn 2weken na me verjaardag maar ik denk dat we ook maar wat leuks moeten doen die dag..
weten jullie al wat jullie de 28e gaan doen of nog niet..
je hebt een mooie buik hoor zag hem op de foto!!

@syl ja dat geloof ik dat je het best eng vond weer te testen maar wat fijn voor jullie dat je een goeie streep ziet..
ja ik duim heel hard voor je dat de echo goed is over 2,5week wel lekker van genieten he meid.. het is jullie gegunt.. ja we doen het rustig aan al is het wel raar want elke x na de sex denk ik dan toch weer zou het raak ziijn terwijl ik echt dacht daar denk ik nog even niet aan maarja het is tenslotte onze wens..en we zien wel hoe het loopt mis na me vlg menstruatie wil ik er wel weer vol tegen aan haha..

nou ik ga zo werken meiden sta alleen vandaag dus druk druk druk maarja vanavond lekker niks..

xxbion

nou ik ga zo werken sta alleen vandaag

Hi hi,

Bionda: zoiets moet je ook nooit vergeten. Jullie hebben nu ook een soort sterretje en misschien kijkt dat sterretje altijd met jullie mee! De 28e, geen idee nog maar we willen in ieder geval iets leuks gaan doen, of weg thuis. Misschien een dagje naar Dusseldorf, nooit geweest. Gewoon even genieten en er toch bij stil staan.

Hopje: balen dat je ongi bent geworden.... Houd moed meid, echt! Maar tis wel teleurstellend dat kan ik em goed voorstellen.

Sylvia: 9 januari een echo: spannend meid! Volg je gevoel en luister naar je lichaam maar dat doe je vast wel. Wat bijzonder toch he, dat je weer zwanger bent. Ik geloof niet in toeval dus dit is denk ik gewoon meant 2 be!
10 ponder had je dus, wow,... Manlief en ik zijn beiden vrij klein, ik ben 1.65m en 1.79m. Lijkt me aan de ene kant sterk dat we groot kind krijgen maar je weet t niet. Mn moeder had beide zwangerschappen ook veel vruchtwater, dus misschien is het erfelijk. Zijn jij en je ex lang of ook niet zo?

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan