JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Lieve Memke,

Oh meid, wat verschrikkelijk! Ik heb er geen woorden voor. Sterkte met dit verschrikkelijke verlies! Ik denk aan je.

X hopje

Ach, memke wat een verdrietig nieuws zeg! Ik weet helaas hoe je je voelt, het doet heel erg pijn!
Heel veel sterkte met het verwerken, meis!

Hi,

Memke, meid wat een drama voor je.... Wat komt dit vreselijk veel voor, niet dat jij daar iets aan hebt maar ik weet hoe vreselijk jij je moet voelen nu. Kan alleen maar zeggen: neem de tijd om dit te verwerken, tis niet niks! En sommige vk'en zijn idd stel horken, vreselijk! Denk aan je!

Mijn rugklachten komen door de verweking van mijn botten door het zwangerschapshormoon. Tja, je kunt het bekkeninstabiliteit noemen maar zo ver wil ik nog niet gaan. Tis wel pijnlijk, werken is niet fijn maar goed doen we even niks aan. Maandag fysio en hopelijk heeft ze weer wat goede tips voor me. Moet het nu sowieso rustiger aan doen met tillen, wandelen etc en heb een Maternity belt aangeschaft en een voedingskussen die ik nu al gebruik om mee te slapen.
ben nu al 13 kilo aangekomen en het zit vooral in mn buik, dus mijn rug heeft een redelijke optater gekregen laatste tijd!
Tot Kerst heb ik nog best wat dingen in mn agenda staan die ik niet kan verschuiven maar het motto voor 2009 wordt: niet teveel plannen! Ga dan echt rust nemen! Echt echt!

Meiden fijne avond en memke, nogmaals: hou je taai en ik denk aan je!

groetjes Janneke

Hey

Memke wat vreslijk nieuws zeg! Wordt je keihard van die roze wolk afgedonderd!
Lijkt me vreselijk! Gelukkig kunnen jullie veel steun bij elkaar vinden!

Hier verder alles rustig gaat lekker zn gangetje. Vandaag zou er even een mannetje komen kijken naar onze computer, want die is de laatste tijd zooo traag. Vreselijk.
Hij zou na 1400 komen maar vraag me af of hij nog wel komt.

Hopje, wat een rot gevoel is dat niet?
Bababa weet dat ik me de kop niet gek moet maken, maar tsja...
Naja we gaan gewoon lekker verder. Wel fijn dat ik dit gevoel kan delen!

Ik ga nog even lekker het gasfornuis schoon maken en dan een lekker soepje maken.

liefs

Ha Meiden

Jeetje Memke KUT is dat he? Ik weet het hoor, en onderschat het niet. Ook al is het nog maar ruim vijf weken. Je moet het echt verwerken. Dat heb k bij mijn 1 MK niet gedaan maar bij mijn tweede wel en dat scheelt.

Sylvia wat een surprise, jeetje onverwacht maar super gaaf, gefeliciteerd. Snap dat je onzeker bent.

Miss en Salsa pffffff erg de msselijkheid maar aan de andere kant dat hoort erbij.

Hopje ja duurt dat allemaal lang he? Ik zit nog maar in ronde 3 maar ja 2 MK. Pffffff wordt je ongedurig van.

Nou ik denk dat ik wel op tijd geklust heb. Vrijdag, zondag en dinsdag en mijn ei is zondag of maandag geweest... Dan moest ik mijn NOD ook aanpassen, die staat nog op 25 dec. maar je ei is toch precies 2 weken na je nod?

Nou fijne avond en tot snel

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
17 december
6
1

Hopje
28
17 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
22 december
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21

1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Maaike
29
10 dec nod
3 na mk
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Memke
26
6e
1
9 aug. 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
8 weken en 2 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
18 dec
echo

Lieve Memke, vind het echt vreselijk voor je! Wel mooi dat je mannetje en jij veel aan elkaar hebben. Ik kan er echt niet bij ook al weet ik dat het vaak voorkomt tis niet iets wat je verwacht. Meis lekker rustig aan doen hoor.

Liefs Salsa

o dames ik ben echt al de hele dag misselijk. Ik heb maar drie cracers gegeten en één olie bol maar daar werd ik dan ook gelijk voor gestraft. Ik hoop dat het morgen weer over is want zo ga ik de zwangerschap niet door komen. Ik moet ook nog elke morgen 45 min rijden naar m'n werk....nou ik zie mezelf al zitten met een spuugzakje...bah.

Sorry voor m'n gezeur maar ik zei nog tegen m'n vriend dat ik dacht dat ik zonder al te veel gekke dingen de zwangerschap wel zou doorkomen, ook gezien de afgelopen weken. Maar goed misschien is het morgen wel weer weg...Hoop hoop!

Terug
Bovenaan