Hi,
Memke, meid wat een drama voor je.... Wat komt dit vreselijk veel voor, niet dat jij daar iets aan hebt maar ik weet hoe vreselijk jij je moet voelen nu. Kan alleen maar zeggen: neem de tijd om dit te verwerken, tis niet niks! En sommige vk'en zijn idd stel horken, vreselijk! Denk aan je!
Mijn rugklachten komen door de verweking van mijn botten door het zwangerschapshormoon. Tja, je kunt het bekkeninstabiliteit noemen maar zo ver wil ik nog niet gaan. Tis wel pijnlijk, werken is niet fijn maar goed doen we even niks aan. Maandag fysio en hopelijk heeft ze weer wat goede tips voor me. Moet het nu sowieso rustiger aan doen met tillen, wandelen etc en heb een Maternity belt aangeschaft en een voedingskussen die ik nu al gebruik om mee te slapen.
ben nu al 13 kilo aangekomen en het zit vooral in mn buik, dus mijn rug heeft een redelijke optater gekregen laatste tijd!
Tot Kerst heb ik nog best wat dingen in mn agenda staan die ik niet kan verschuiven maar het motto voor 2009 wordt: niet teveel plannen! Ga dan echt rust nemen! Echt echt!
Meiden fijne avond en memke, nogmaals: hou je taai en ik denk aan je!
groetjes Janneke