JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Ohw Salsa, wat een drama!
Éen troost, meestal is het met 16 weken weer over! Let je wel goed op jezelf dat je niet uitdroogt? Een vriendin van mij heeft dat gehad.

Maar eh: één ding weten we bijna zeker nu: jij krijgt vast een meisje!!!!

Lieve Memke
Wat vreselijk voor jullie. Neem de tijd om dit te verwerken. En wat vervelend dat je een nare vk trof. Niks van aan trekken hoor, misschien had ze haar dag niet.
Ik denk aan jullie.
Liefs Puk

Hi ladies,

Ik heb net een foto van mij en mn buik (niet schrikken, is groot!) en een nieuwe  3D echo geplaatst op onze Hyves....

Salsa: oef das niet fijn meid... Probeer toch soms wat te eten. Wilhelmina pepermunt schijnt te kunnen helpen tegen de misselijkheid. En een glas met 1/2 appelsap en 1/2 water schijnt ook goed te helpen! Beterschap, is niet leuk... Hormonen!

groetjes Janneke

Hoi Meiden,

Wat een nieuws allemaal weer.

Memke ik leef met je mee, bij mij was het ook naar 5,5 week. Gelukkig heb je steun van je man. En probeer het een plaatsje   te geven.

Sylvia, welkom weer, dat is leuk nieuws. Gefeliciteerd.

Voor de rest van mij weinig nieuws, dinsdag avond buikpijn stekken, dus ik dacht woensdag komt het weer. Maar niets, donderdag ook niet alleen een kleine beetje bruine afscheiding, en vandaag ook. Ik ga denk ik het weekend afwachten. De vorige keer heb ik ook geen positief test gehad om dat mijn HCG te laag was. Dus ik wacht nu gewoon, de test kosten anders zo veel geld, en dat   kan ik beter bewaren voor het kindje.  

Voor de rest erg druk, nu nog aan het werk maar ik ga stoppen voor vandaag. Vanochtend om 8 uur begonnen. ik ben nu echt moe.

Groetjes maaike

tot maandag   in het weekend kruip ik niet achter een pc.

hey meiden, was ik ook even.

wat een hoop nieuws.

@Sylvia, meis van harte. wat goed zeg. gun het jullie zo. zo zie je maar dat het leven soms andere dingen voor je in petto heeft dan je in eerste instantie dacht.

@Memke, meis wat onwijs kl*te joh. neem de tijd om het een plaatsje te geven hoor.

@Janneke, wat een mooie buik joh. zo naar voren. kun je trots op zijn. hoop dat er wat positiefs uit die test komt. zal voor je duimen.

@Salsa en MissX, wat vervelend dat overgeven. wel wat proberen te eten en te drinken hoor.

meiden, hier gaat alles wel goed, maar maak me echt onwijs zorgen. slaat werkelijk nergens op. als ik jullie verhalen allemaal lees over de mk's dan krijg ik het werkelijk spaans benauwd. snap dat dit nergens op slaat maar kan er niets aan doen. ben vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger en denk steeds als ik naar de wc ga, als het maar goed zit. wordt echt zo ongelooflijk moe van mezlef. sorry voor mijn geklaag en zeker voor de meiden die een mk hebben gehad. ik zou juist dankbaar en blij moeten zijn en dat ben ik natuurlijk wel, maar soms wordt ik zo angstig. sorry meiden.

liefs Christy

Hey meiden!

@Memke, oh meis wat lees ik nou, wat erg!! Wat een klap zeg, dan ben je eerst zo blij en dat deze grote teleurstelling! Meis neem er goed de tijd voor, samen met je mannetje. Dit is niet niks. Schrijf hier maar lekker van je af, wij zijn er voor je!

@Janien, kan me voorstellen dat het even niet makkelijk voor je was om die zwangere vrouw te zien. Dat steekt toch!   Maar is heel logisch hoor.

@Sylvia, wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Maar bereid je er wel op voor dat het kan zijn dat er og niets te zien is zo vroeg a. Tenminste dat lees ik vaak, maar hoeft helemaal niet te betekenen dat er niets zit hoor! Als ze een inwendige echo doen, zien ze meer of niet? En probeer toch lekker te genieten hoor. Die test wordt niet voor niets positief! Heb je er nog meer gedaan? Ik doe er nog steeds af en toe een, gewoon even een bevestiging voor mezelf.

@Liss, fijn dat alles goed was en in januari dus het hartje luisteren, leuk!

@Hopje, dus je NOD is al over 4 dagen! Hoe voel je je? Anders dan anders al?

@Salsa, oh meis, jij hebt dus ook overgegeven... Bij mij is het bij die ene keer gebleven, maar gisteren wel weer heel erg misselijk, vooral 's ochtends. Gisteravond heb ik wat droge biscuitjes naast m'n bed gelegd en die heb ik vanmorgen eerst gegeten voor ik het bed uit stapte. Ben niet misselijk geweest! Ze zeggen dat het helpt eerst wat te eten voor je opstaat. Een beetje gele vla helpt bij mij trouwens ook best goed! Je moet wel zorgen dat je genoeg eet hoor, heb je nodig. Niet voor 2, maar zeker wel voor 1. Beetje fruit door de vla? Hihi, hier spreekt mama .
Over je zwangerschapsduur. Ze zeggen dat je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus vanaf de 29e. Maar nu weet ik niet hoe lang jouw cyclussen altijd waren. Weet niet of de vk daar ook rekening mee houdt...

@Ryanne, maak je niet te druk over die bruine afscheiding he! Dat heb ik de eerste 12 (!) dagen gehad. Nu is het al bijna twee weken weg gelukkig, want je gaat je er toch zorgen om maken. Maar bruin is oud... Hoe voel je je verder?

@Puk, je hebt een lekker rustig weekend, heerlijk! Ik had ook helemaal geen zwanger gevoel hoor. En je hebt nog steeds geen bruine afscheiding zoals het altijd begint, fijn! Ik duim voor je! De aankomende jaren wil ik graag eerst wat werkervaring opdoen. Dat wordt me ook van alle kanten aangeraden voor je aan een GZ begint. Je hebt het over 30.000 euro, maar die opleiding is 15.000 euro exclusief studiemateriaal, toch?? Das natuurlijk nog steeds heel veel geld. Ik ga me daar nu nog niet druk om maken. Zie wel hoe het allemaal gaat lopen. Maar sta er zeker voor open!

@Janneke, jeetje wat vervelend zeg van je rug! Ik heb nu af en toe al zo'n zeurderig gevoel waar ik gek van wordt, wat moet jij wel niet voelen met ook nog eens 13 kilo meer aan je buik! Maar, het is allemaal voor een goed doel moeten we maar zeggen. Hoop dat de fysio je helpt. Nog even knallen en dan komen de rustige dagen er weer aan meis. Ik zal zo eens even op Hyves kijken!

@Rianne, zo te lezen hebben jullie idd op tijd geklust! Laten we hopen dat het positief uitpakt! Het is je zo gegund!

@Maaike, je hebt het goed dat je nog even wacht met testen. Maar wel moeilijk he? Bruine afscheiding hoeft niets te betekenen, dan zag je bij mij wel! Jeetje wat werk jij lang!

@Chris, oh meis, ik deel je dat met je, het benauwd krijgen van alle verhalen. Probeer toch maar te vetrouwen op je lichaam he! En lekker genieten, want 9 maanden zijn zo voorbij.

Hier gaat het verder goed. Vandaag dus niet misselijk. Heb gewerkt tot 16.00 uur en ga zo gezellig de kerstboom optuigen, eindelijk! M'n voorlopige eindversie van de scriptie is trouwens ingeleverd, JOEPIE!!!!!!!! Wat is dat een enorme opluchting zeg, niet te geloven. Er valt zo'n last van m'n schouders! En ik ben er nog tevreden over ook, dat mag in de krant, want ik ben niet gauw tevreden, hihi. Dinsdag bespreken we 'em nog een keer en dan kan ik 'em eindelijk uitprinten en inbinden. In januari dan het eindgesprek. Fijn!

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Hoi MissX

Misschien haal ik gulden en euro bedragen door elkaar. Zou best kunnen hoor. Het lijkt me een goed idee om eerst werkervaring op te doen. Ik heb begrepen dat ze daar ook vanuit gaan bij de opleiding.
Fijn dat je scriptie ingeleverd is! Je krijgt vast een mooi cijfer.
Van een vriendin heb ik ook wel eens gehoord, dat je eerst moet eten voordat je opstaat tegen de misselijkheid. Zij kreeg ontbijt op bed van haar man, voordat hij naar zijn werk ging. Misschien een goed idee? Hopelijk blijft de misselijkheid weg.
Hier nog geen bruinverlies! Ik vind het eng om naar de wc te gaan. Ik heb met vlagen klachten, maar ook weer tijden niks. En die kwaaltjes wezen de vorige keren op RD'tjes. Ik weet echt niet wat ik kan verwachten. Blijven duimen maar!

Liefs Puk

@ MissX: ik weet het, ik heb met Jasper mijn eerste echo gehad met 6 weken. Maar toen zagen we wel een kloppend hartje :).
Ik ga ook alleen maar naar de gyn om bevestigd te hebben dat ik écht zwanger ben, want dát kunnen ze wel zien hebben ze me verzekerd.
En die afspraak stond toch al, maar dan om de spiraal te laten plaatsen, dus tsja....

Ik twijfel alleen héél erg of ik niet twee weken zal wachten.

Aan de andere kant heeft de gyn mij vorige keer gezegd dat ik met 7 weken een echo krijg, dus ik zal sowieso over twee weken dan weer terug mogen komen om te kijken of het hartje klopt :)

Terug
Bovenaan