Hey Meiden,
Iedereen lekker aan het genieten van het weekend? Ik heb gisteren de hele dag gewerkt en vandaag 2 uurtjes. Nu lekker op de bank en straks uiteten.
Nou, mijn weekend begon een stuk anders dan ik had verwacht!!
Mijn vriend heeft mij vrijdagavond officieel ten huwelijk gevraagd, dus ik ben nu verloofd!!
Ik moest werken en ik kwam thuis brandde er allemaal kaarsjes (114) en stond er een romantisch muziekje op. Stond hij daar helemaal strak in het pak, met een rode roos en toen ging hij officieel door zijn knieen! Echt super. Heb een mooie ring gekregen, dus nu gaat het echt gebeuren!!
Yesssss!
Eva: Gaat hard he? Woensdag alweer 17 weken! Ik heb me ook ingeschreven voor zwangerschapsgym. Deze is via de thuiszorg, ik ben benieuwd. De cursus die ik eigenlijk wilde doen is een klassieke zwangerschapsscursus oefeningen en zwemmen, maar ja dat ging niet. Dus dan maar deze. Yoga is ook niet aan mij besteed. Dus jullie krijgen ook de kamer van de as opa's en oma's? Wij ook. De miami is idd leuk., Ik vind zelf de new york erg leuk. Maar daar zijn we nog niet helemaal uit.
Liss: Alles goed? Mooi. Ik heb bij de baby-dump een broek gekocht en bij H&M. Gaat ook goed. Kinderwagen en box hebben we al. Het kamertje moet nog.
Salsa: Gelukkig gaat het wat beter!
Sylvia"Goed joh, zo'n mooie echo! Geniet ervan.
Memke: Gefeliciteerd!
Nou, ik ga nog even gezellig doen, fijne dag nog en tot snel!
Liefs
Ryanne