Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey Meiden,
Iedereen lekker aan het genieten van het weekend? Ik heb gisteren de hele dag gewerkt en vandaag 2 uurtjes. Nu lekker op de bank en straks uiteten.
Nou, mijn weekend begon een stuk anders dan ik had verwacht!!

Mijn vriend heeft mij vrijdagavond officieel ten huwelijk gevraagd, dus ik ben nu verloofd!!
Ik moest werken en ik kwam thuis brandde er allemaal kaarsjes (114) en stond er een romantisch muziekje op. Stond hij daar helemaal strak in het pak, met een rode roos en toen ging hij officieel door zijn knieen! Echt super. Heb een mooie ring gekregen, dus nu gaat het echt gebeuren!!
Yesssss!

Eva: Gaat hard he? Woensdag alweer 17 weken! Ik heb me ook ingeschreven voor zwangerschapsgym. Deze is via de thuiszorg, ik ben benieuwd. De cursus die ik eigenlijk wilde doen is een klassieke zwangerschapsscursus oefeningen en zwemmen, maar ja dat ging niet. Dus dan maar deze. Yoga is ook niet aan mij besteed. Dus jullie krijgen ook de kamer van de as opa's en oma's? Wij ook. De miami is idd leuk., Ik vind zelf de new york erg leuk. Maar daar zijn we nog niet helemaal uit.

Liss: Alles goed? Mooi. Ik heb bij de baby-dump een broek gekocht en bij H&M. Gaat ook goed. Kinderwagen en box hebben we al. Het kamertje moet nog.

Salsa: Gelukkig gaat het wat beter!

Sylvia"Goed joh, zo'n mooie echo! Geniet ervan.

Memke: Gefeliciteerd!

Nou, ik ga nog even gezellig doen, fijne dag nog en tot snel!

Liefs
Ryanne

@Ryanne: wat romantisch zeg  Nu gaan jullie officieel trouwen!! Dus jullie hebben de box en kinderwagen al in huis? das mooi! Wij hebben de wagen tegelijk met de kinderkamer besteld, die komt week 9 of 10 binnen. We hebben wel een hele leuke box gezien, die het waarschijnlijk ook gaat worden, maar daar staat maar een levertijd van een paar dagen op dus daar hebben we nog even de tijd voor haha. Hoezo kwam je niet in aanmerking voor die gym in combinatie met zwemmen dan? De new york is ook erg leuk! Moeilijk he, al die leuke kamertjes haha! Begint je het bij jou al goed te zien dat je zwanger bent? Bij mij wel, ik heb van de week al vaker van ouders van het werk gehoord nadat ze hoorde dat ik zwanger ben van "ik dácht het al!". Een andere ouder zat al 2 weken elke keer naar mn buik te kijken (onze groep zit bij de deur, dus iedereen ziet mij dan) en was van de week het toch even gaan navragen bij de leidsters van de groep van haar dochter. Toen ze na het ophalen van haar dochter mij weer zag riep ze hard: "GEFELICITEERD!!". Erg leuk allemaal!!
Hoe is het met de trouwplannen verder? Ga je echt in een jurk of houd je het wat kleiner? En hebben jullie al namen? En al een vermoeden wat het is?
Liefs Eva

Hi ladies,

Ryanne: wat leuk zeg dat ie toch officieel op zn knietjes is gegaan, erg leuk! Geniet ervan, ook dit is weer een superleuke periode. Gaan jullie in maart trouwen? Je schreef laatst iets over periode tussen ja-woord en feest-receptie-diner ofzo, is geen issue hoor! Wat soms ook kan, is dat je 's avonds het ja-woord doet. kan je bijv met heeele intimi wat doen, bijv eten en dan trouwen waar iedereen bij is, en dan meteen feestje of receptie er achteraan. Succes, wat je ook kiest: tis jullie dag!

Eva: wij hebben ook de Miami, ook de commode met 3 lades en kast met 2 deuren. Babykamer staat al te pronken!

Ik ga ff eten, doei!

greets Janneke

Hey dames

Nou helaas beetje een rotweekend achter de rug.
Mn overgrootopa is afgelopen vrijdag overleden.
Was niet plotseling, maar is toch altijd op het verkeerde moment.
Aanstaande woensdag dan wordt hij gecremeerd.
Wat ik nogal een mooie gedachte vond is dat ik afgelopen vrijdag ook heel goed mn eisprong heb gevoeld. Het zou eigenlijk deze zondag moeten zijn, maar ik had vrijdag de hele tijd steken en dan vooral als ik ging opstaan van de stoel.
Dus zijn we vrijdagavond toch maar aan de klus gegaan. Als ik nu dus toch zwanger blijk te zijn, dan is het kindje verwekt op mn opa zn sterfdag en heeft hij plaats gemaakt voor ons kleine wondertje. Biedt toch een beetje troost.
Nu dus duimen dat ik deze ronde zwanger ben!

Janneke wat leuk dat jij en je man allebei op dezelfde dag jarig zijn.
Heerlijk! Dan kun je het direct samen vieren, ideaal!
Tsja en ik kan natuurlijk niet anders zeggen dat de 29e een mooie datum is. Haha

Liss, wat leuk dat je naar Dirty Dancing bent geweest. Ben ik voor een half jaar terug ook heen geweest. Was erg leuk!

Silvia wat geweldig dat de echo helemaal goed was!
Dat geeft je vast een gerust gevoel. Nu lekker genieten!

Meiden ik ga der vandoor.

liefs

hoi meiden!

@ janien, gecondoleerd meis,moet zeggen dat ik je verhaal erbij geweldig zou vinden!
      ga heel hard duimen.

@ cristy en salsa, jullie eerste echo vandaag!!! spannend laten jullie wat horen?

@ maaike en al nieuws??

@ misX, back in town? hoe was het?

dirty dancing was erg leuk gister,wou er al zolang een keer heen!
en nu weer maandag moet om 12 uur beginnen tot 20.00
morgen om 14.00 gesprek met mijn baas over hoe en wat.......
fijne dag iedereen!

-X-

Hey

Bedankt Liss voor je lieve berichtje! Succes hoop dat het gesprek met je baas goed gaat.

Puk, ja om eerlijk te zijn heb ik het zelf ook niet zo op die ovulatietesten.
Ik heb ze tot nu toe een keer gebruikt en het werkte van geen kant. Temperaturen is nog niet eens zo slecht idee. Wanneer op de dag kun je dat het beste doen?

Miss.X, hoe was het???

Gisteravond hebben we nog even geklust. Ben zoooo benieuwd.
Trouwens volgens mij komt Jolanda alleen op het forum langs als ze haar NOD heeft.
Mieka heb ik geen idee van om eerlijk te zijn.

liefs

Voor ons helaas weer een zwarte dag. vanmorgen om 10:00 uur de eerste echo gehad en al snel bleek dat er niets te vinden was.

volgens de VK natuurlijk geen goed teken. ook bij de inwendige echo was er niets te vinden. op dit moment zijn we echt helemaal kapot. ik kan niets anders   meer doen dan alleen maar huilen.

we moeten nu alleen nog wachten totdat mijn lichaam alles gaat afstoten en er dus een miskraam op gang komt.

ik weet verder niet wat ik moet schrijven, ik zal kijken of ik jullie blijf volgen, maar misschien is het even beter om wat afstand te nemen.
ik kijk wel even.
sorry meiden, weet nu even helemaal niets te schrijven verder.

liefs Christy

Terug
Bovenaan